"Jack van GTST"?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3
Zo, dit is de uitspraak van de rechter, en daar zal u het mee moeten doen.
Dan ga ik het vanavond eventjes kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
Om acht uur is dat. En om 10 uur de uitslag
.
Dag!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:28 schreef babette21 het volgende:
Vanavond weer op stap, dus geen uitslag van Idols voor mij... en geen ge-fok! tussendoor
maar wel lekkerleven
hoi trouwens
Ja het was ook een welkomsgroetquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar... maar.... ik ben er net!!!
Ksss, ben jij ook al van de MissBliss-kant?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
dat komt omdat je 'n stomme ava hebt.......
doe daar eerst maar 's wat aan
Slijmbalquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:44 schreef babette21 het volgende:
heulemaal niet, je mag best 'n tennisdingetje maar deze benen zijn toch niet boeiend?!
laat ik 't zo zeggen, ik vind deze ava niet Airelle-waardig
zwart-wit & geen beweging, dan is 't al snel goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:47 schreef Airelle het volgende:
Slijmbal, nou goed ik ga er eens over nadenken... nog suggesties?
Ik heb bijna nooit een bewegendequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart-wit & geen beweging, dan is 't al snel goed
oh en evt. een beetje[voor het in incrowd-gevoel
]
Tjah, als BVO, Bupa e.v.a ook avatar nemen van een lekker wijf, dan neem ik er een van Prince Williamquote:
ik vind 'm tof... in al z'n foutheidquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Airelle het volgende:
Ik vind 'um niet heel geslaagd maar kerstig is het wel.

Stoute Svenquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Sven is stom! [afbeelding]
Sven jat grapjes. [afbeelding]
Sven jat mijn MSN-naam. [afbeelding]
Sven is niet lief. [afbeelding]
Klinkt als een Dick Bruna short story, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Sven is stom! [afbeelding]
Sven jat grapjes. [afbeelding]
Sven jat mijn MSN-naam. [afbeelding]
Sven is niet lief. [afbeelding]
Dat was dan ook de strekking van mijn post.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt als een Dick Bruna short story, als je het mij vraagt.
Ik vat 'em!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was dan ook de strekking van mijn post.
Mweh. Soms ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
Zhenar.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je gebruikt een PI
!!!!!!!!!!!
Hé, dat laatste zinnetje stond er net nog niet!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mweh. Soms ja.
Omdat PI-gebruikers daar zo afhankelijk van zijn hè...![]()
DUS?!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat laatste zinnetje stond er net nog niet!
Weet ik veel.quote:
Toch nog iemand die mijn creabeakunsten waardeertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |