Mij om het even. [schouderophaalsmiley]quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We gaan wel verder in het oude topic..
Dijenkletser hequote:
Je zit in een spagaat tussen een christelijk kutfeest en dezoveelste commerciële nietszeggende bende.quote:
En nu wil je zeker dat ik reageer?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef Svensational het volgende:
Ach, altijd als Bupatih mijn bericht negeert, weet ik dat ik gelijk heb.. Hij is alleen te trots om het toe te geven.
Ach. Het idee is opzich wel aardig, maar de uitvoering niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zit in een spagaat tussen een christelijk kutfeest en dezoveelste commerciële nietszeggende bende.
Iets wits op het gezicht van KD spuiten is de enige echt leuke witte kerst voor jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach. Het idee is opzich wel aardig, maar de uitvoering niet.!
Misschien als teken dat de hele 'discussie' nergens meer over gaat?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Iets wits op het gezicht van KD spuiten is de enige echt leuke witte kerst voor jou.
quote:
Ja, altijd als ik een goede opmerking heb, zoals bv. met die smilies, gaat Bupatih stom doen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed...jij je zin...wat wil je precies weten van me?
Oude koeien en zulksquote:
Ahhhgossie!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, altijd als ik een goede opmerking heb, zoals bv. met die smilies, gaat Bupatih stom doen.. En dan heb ik het al 1000 keer uitgelegd, gaat ie vragen:
[..]
Jij had zo'n standaard internet-plaatje als icon, die Duiveltje ook ooit had.quote:
Mwoah.quote:
Oh ja..de smileys.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, altijd als ik een goede opmerking heb, zoals bv. met die smilies, gaat Bupatih stom doen.. En dan heb ik het al 1000 keer uitgelegd, gaat ie vragen:
[..]
Je vond anders wel dat mijne onscherper was. Dat zag je dan weer welquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja..de smileys.!
Waarom zou ik het veranderen, ík zie het verschil namelijk niet op mijn brakke monitor.
!
Oké.quote:Zo, opgelost, slotje, kusje erop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |