Jeugdherinneringen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Peter Andre - Mysterious Girl
Wat maken mijn naamgenoten toch ontzettend goede muziek.
De zus van Monicaquote:
Is dat nou een film of iets om te etenquote:
Waarom loop je Sony zo te promoten, denk je dat Sony ook maar 1 seconde om jou geeft?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer aan het werk...
Vergeet Amstel (zijn homepage) niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom loop je Sony zo te promoten, denk je dat Sony ook maar 1 seconde om jou geeft?
dit lijkt me nou een leuke post om te quotenquote:
Waarom loop jij het Nederlandse politiek zo te promoten, denk je dat het Nederlandse politiek maar 1 seconde om jou geeft?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom loop je Sony zo te promoten, denk je dat Sony ook maar 1 seconde om jou geeft?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
WTF... ik ben helemaal niet uit de kast... en ook niet in de kast.
Ga ik weer voor 5 minuten wat verkopen hier in de winkel en gaan gelijk geruchten rond..
Ik zie dat jij nog niet drinkt. Wat slecht van je Buupa, als je ooit een man wilt worden, moet je toch even aan de amstel!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergeet Amstel (zijn homepage) niet..
Oh.. en nu?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]moet je maar niet weggaan bij
ons
Gaat gelijk opquote:61. (61) pberends 42904 (+25)
62. (62) Bupatih 42756 (+24)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom loop jij het Nederlandse politiek zo te promoten, denk je dat het Nederlandse politiek maar 1 seconde om jou geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |