Het woord 'bovenkomma' stond tussen 'bovenkomma's' om aan te geven dat ik de correcte term niet wistquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bovenkomma.
Openend enkelvoudig aanhalingsteken.
Daar gaat mn heerlijke NOVA-avondjequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow EDIT. Daar gaat het dus niet meer over zie ik nu. Ik dacht dat het over die diskettes ging
maar het gaat over minister Verdonk
.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het woord 'bovenkomma' stond tussen 'bovenkomma's' om aan te geven dat ik de correcte term niet wist
Kijk maar naar Barend en van Dorpquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar gaat mn heerlijke NOVA-avondje
Daar kan je niet omheen he?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk maar naar Barend en van Dorp, daar komt BB-Dido
. (en een gesprek met Klaas de Vries over de AIVD
).
Oh volg je BB niet meer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Maar nee, ik ga zo uit, dus ik zal nooit weten hoe het zit
Nee.quote:
Ik volg het niet meer neequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh volg je BB niet meer?.
Dat is een beter plan, ik ben net thuis
.
Nu ik erover nadenk had ik 'aanhalingsteken' wel kunnen verzinnen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.!
! En hoe je het woord 'bovenkomma's' weer gebruikte om te zeggen dat je het woord 'bovenkomma's' in 'bovenkomma's' had geplaatst omdat je de exacte term niet wist....
![]()
Ik las in dequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer nee
Alleen de exits op donderdagavond nog, verder is het aardig![]()
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las in deTelegraf
dat die dinges haar tanden niet mocht poetsen voor 3 dagen, dat die andere dinges een hoopje zand in haar hand moest houden en bla bla bla..
Wat zijn dat voor debiele opdrachten?Kunnen ze écht niks leukers verzinnen?
Maar het is nóg debieler dat mensen naar debiele mensen gaan kijken die debiele opdrachten van debiele programma-makers moeten opvolgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet want ik heb het niet gezien
Ik kijk ook niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is nóg debieler dat mensen naar debiele mensen gaan kijken die debiele opdrachten van debiele programma-makers moeten opvolgen.
Jaja...het was dan ook niet richting jou.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer
Derde keer, snap je het nu??!
Zoals de oude Confucius ooit zei:quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat ze dat maar niet horen bij jou op school, dat je de Telegraaf leest....
quote:Je kan pas tot ongekende hoogte komen, als je eerst weet hoe het niet moet!
Ik heb wel de eerste serie BB helemaal gekeken, maar ik kan me niet herinneren dat er toen van die suffe weekopdrachten waren. Maar goed, het kon me niet meer boeien dus, ik heb het geprobeerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja...het was dan ook niet richting jou..
En daarom kijk ik ook al het Nederlandse cabaret op tv.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals de oude Confucius ooit zei:
----
Je kan pas tot ongekende hoogte komen, als je eerst weet hoe het niet moet!
----
Braaf.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel de eerste serie BB helemaal gekeken, maar ik kan me niet herinneren dat er toen van die suffe weekopdrachten waren. Maar goed, het kon me niet meer boeien dus, ik heb het geprobeerd![]()
![]()
Hmm, tweede dus...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Groep C
1. Argentinië
2. Ivoorkust
3. Servië Montenegro
4. NEDERLAND
Ach, 7 jaar geleden hebben we ze ook verslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |