Waarom zat je me gister totaal te negeren en nu ben ik opeens een lekker ding? Je lijkt wel een vrouwquote:
Ik begon je pas te negeren toen je zei dat ik je negeerdequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zat je me gister totaal te negeren en nu ben ik opeens een lekker ding? Je lijkt wel een vrouw
Nou leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begon je pas te negeren toen je zei dat ik je negeerde!
Jaja, f5 maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Bepaalde rituelen toen je klein was.
MB!!!!!
Zullen we dan eind Januari weer afspreken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef MissBliss het volgende:
Dat bovenste plaatje mag wel uit de OP want die doet het toch nooit
Ja, is goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we dan eind Januari weer afspreken?
Dat is een logische gevolg omdat een plaatje niet werkt iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we dan eind Januari weer afspreken?
Yeah rightquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou leukDoor jou was ik dus vroeg mijn nest ingegaan
Normaal is weekend goed, tenzij Sven weer meegaat (quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, is goedmoet wel even kijken hoe het gaat met school dan, maar in principe kan ik
Liefst wel weekend dan..
Oh jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Normaal is weekend goed, tenzij Sven weer meegaat () want die kan nooit in het weekend..
Als het in Hoogeveen is heus welquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het in Hoogeveen is heus wel!
Je blijft bezig met offtopic quoten hequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaaah... heerlijk mijn contactlenzen eruit
Ik kan zaterdag niet naar Idols kijken. Moet ik het weer opnemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je blijft bezig met offtopic quoten he!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet naar Idols kijken. Moet ik het weer opnemen
Neuh.. ik kijk het dan zondag ochtend of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Maar wel jammer, ben je weer de hele week niet in IDO!
Jaja, moet je zeker weer werken ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh.. ik kijk het dan zondag ochtend of zo
Nee zaterdag heb ik een verjaardagquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, moet je zeker weer werken ofzo.
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bupatih, dat MSN-adres werkt niet he!
Want ik ging mezelf toevoegen, maar ik kreeg geen mail van MSNquote:
Die blijven binnenskamersquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Copycat het volgende:
Waar zijn die sappige roddels dan???
Tsssk, much ado about nothing, dus.quote:
Nou, ik heb aardig wat juicy details gehoord vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tsssk, much ado about nothing, dus.
![]()
Maar als jullie dat zo nodig binnenskamers willen houden, moeten jullie het niet als TT gebruiken. Da's niet eerlijk tegenover diegenen die vanavond wel wat beters te doen hadden dan achter de computer te zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik heb aardig wat juicy details gehoord vanavond!
Tut tut, alleen MB gebruikte het als TT, niet generaliseren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als jullie dat zo nodig binnenskamers willen houden, moeten jullie het niet als TT gebruiken. Da's niet eerlijk tegenover diegenen die vanavond wel wat beters te doen hadden dan achter de computer te zitten.
Ze noemden me vroeger niet voor niets Nieuwsgierig Aagje.
Ik heb mail van jou gekregen...dat je me wilde toevoegen op MSN, ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want ik ging mezelf toevoegen, maar ik kreeg geen mail van MSN
Trusten Dizer.
Ik had geen zin om naar boven te scrollen om te zien wie het topic geopend hadquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, alleen MB gebruikte het als TT, niet generaliseren..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mail van jou gekregen...dat je me wilde toevoegen op MSN, ofzo.
Maar ik kreeg hem in mijn normale inbox.
Dat betekent dus, dat 'ie wel goed forwardt, maar dat ie het @fok.nl-adres ook als een apart adres ziet (wat MSN betreft).
Zolang je blauw en zwart maar gescheiden houdtquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Copycat het volgende:
En ik scheer jullie nu eenmaal graag over een en dezelfde kam.
Ja, oké. Dat snap ik. Maar dan moet ik al die mensen weer opnieuw toevoegen, dus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]! Dat werkt dus wel
! Als je met je @fok op MSN wilt moet je daar een passport voor aanvragen
.
Kwestie van zes extra muisklikkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat snap ik. Maar dan moet ik al die mensen weer opnieuw toevoegen, dus.Dahag!
Denk niet zwart, denk niet blauw, denk niet zwartblauw... maar in de kleur van je hart... ja in de kleur van je hahart..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Zolang je blauw en zwart maar gescheiden houdt!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kwestie van zes extra muisklikken!
Kwestie van tientallen keren antwoorden op de vraag, "heb je een nieuw mailadres?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kwestie van zes extra muisklikken!
Mooi nummer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk niet zwart, denk niet blauw, denk niet zwartblauw... maar in de kleur van je hart... ja in de kleur van je hahart..
RIP Kerwin Duijnmeijer
Nu moet ik echt mijn bed in...
Hoezo?quote:
Damn, mij niveau ligt echt wel ietsje hoger dan datquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond het al zo'n verdacht goede grap van je.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Copycat het volgende:
Voor het slapen gaan nog even in je topic gepost, Buup.
Nu ga ik de monsters verzoeken me in mijn diepe slaap te vermoorden, als ze dat zo nodig mochten willen.
Mind your 'mij'quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, mij niveau ligt echt wel ietsje hoger dan dat!
Mind "tje".
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
Ik had het zelfs precies uitgerekend, die zes!
Wat ik hierboven post...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Geen enkele "Zhenar!" of "Z.!
" post?!
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Copycat het volgende:
Zo nodig mochten willen!!!
Waarom maak jij daar vinden van? Dat schrijf ik niet én dat bedoel ik niet!
I'll take it!quote:
Nee, ik ben je nog steeds aan het bitchslappen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Geen enkele "Zhenar!" of "Z.!
" post?!
![]()
Ik voel er niets van.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik ben je nog steeds aan het bitchslappen!
Been there, done that.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolanthe!
Kijk, die is nog eens origineel he!.
Jij vat van orginialiteit!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolanthe!
Kijk, die is nog eens origineel he!.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:![]()
Het is een stemmetje in mij, dat vertelt dat ik fouten moet verbeteren.
En deze keer had ik het verkeerd gelezen.
Het spijt me, KopieerPoes.
Er is ook een film naar jou genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Van de stress heb ik nu gewoon wéér een sigaret opgestoken.. en die moet ik dus oproken, ook!!!
Jouw schuld als ik morgen dood ben!!!!
Daarbij: ik ben geen kopieerpoes, maar een copypoes als in kopij poes, ja!!! En mijn naam heeft slechts één hoofdletter. Ik ben verdulleme geen breezah!
SoRrY Ho0R!!! Je¤Z.....ZyN d¤ Br¤¤z@h-PryZeN vErHoOgD oFz0? J¤ d0eT z0 aAnGeBrAnD.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Van de stress heb ik nu gewoon wéér een sigaret opgestoken.. en die moet ik dus oproken, ook!!!
Jouw schuld als ik morgen dood ben!!!!
Daarbij: ik ben geen kopieerpoes, maar een copypoes als in kopij poes, ja!!! En mijn naam heeft slechts één hoofdletter. Ik ben verdulleme geen breezah!
Ik wou net zeggen, dat was jouw grapquote:
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat was jouw grap.
grapjes.txtquote:
°~~ H@tEuH iS V¤RLATeN! ~~°quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SoRrY Ho0R!!! Je¤Z.....ZyN d¤ Br¤¤z@h-PryZeN vErHoOgD oFz0? J¤ d0eT z0 aAnGeBrAnD.
mwoah, ik heb haar leuker gezien...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leuk.
En toch was ik het eerst met die grap!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leuk.
Ik ga toch niet zo'n duf grapje opslaan.quote:
Bedoelde u: bvo bupati lanthe ???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.google.nl
Zoeken naar: bvo bupatih lanthe
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ik had daarstraks op MSN ruzie met zo'n breazah!![]()
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ik had daarstraks op MSN ruzie met zo'n breazah!![]()
Chatman vond me leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.![]()
Ghehe, doe ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.![]()
Ik 1: m'n neefje. Maar hij is in het echt onwijs tof en slimquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.
Raar volk.
Jett en Marysequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.
Raar volk.
Bupa & Chatman sittin' in a treequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chatman vond me leuk.
En toen vond ik hem eng.
Nee!!!quote:
Nee.quote:
Je hebt mij toch toegevoegdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Echte... niet van Fok! dus. Ik ga toch geen Breezah-dozen van Fok! toevoegen.
.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa & Chatman sittin' in a tree
F U C K I N G !
Maar wel echte Breezahsquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Echte... niet van Fok! dus. Ik ga toch geen Breezah-dozen van Fok! toevoegen.
.
Laat hem dan ook op niveau typen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik 1: m'n neefje. Maar hij is in het echt onwijs tof en slim![]()
Niet?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Toen heb ik hem maar geblokkeerd en verwijderd.
Sinds die dag ben ik hartstikke bang voor dikke, besnorde mannen in een geel pak.
Maar gelukkig kom ik er niet veel tegen op straat.
Dat moet 'ie zelf maar lerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat hem dan ook op niveau typen.
Eentje heeft mij toegevoegd (ze kent een vriend van mij)quote:
Ik herinner het me weer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje heeft mij toegevoegd (ze kent een vriend van mij)
En die andere heb ik toegevoegd, omdat ik op een verjaardag was en we in een discussie geraakt waren, waarin ik (zoals altijd) gelijk had. Zij wilde het niet geloven, dus zou ik het die volgende dag bewijzen.
En ja...dat ging om een taalkwestie.
Zij dacht dat er midden in een woord hoofdletters mochten staan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje heeft mij toegevoegd (ze kent een vriend van mij)
En die andere heb ik toegevoegd, omdat ik op een verjaardag was en we in een discussie geraakt waren, waarin ik (zoals altijd) gelijk had. Zij wilde het niet geloven, dus zou ik het die volgende dag bewijzen.
En ja...dat ging om een taalkwestie.
Whehe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij dacht dat er midden in een woord hoofdletters mochten staan?
Waarom ben je nog steeds stom?!quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef BVO het volgende:
Zhenar, steun jij Raf eens in de survival.
Als CDP en Globe haar zo ook nog minpunten gaan geven gaat ze toch wel hard omlaag hoor, Sven en Tom en Globe net ook alquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde haar net twee minpuntjes geven "omdat ze het toch wel kan hebben"
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil graag een klacht indienen over de anti-Raffaëlaanse sentimenten bij de "mods" alhier.
Ja, dat komt van Fairly Odd Parents.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom ben je nog steeds stom?!Met je "Bassie"
![]()
Tenzij dat van Fairly Odd Parents is, dan is het tof
OK, nu ben je officieel tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dat komt van Fairly Odd Parents.. Ik had het nooit door, tot ik er eens op lette! Hij zegt het zo vaak!
![]()
Idols survival game: 2 stemmen negatief, 1 positief.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Wáár precies kan ik Raffaëla minpunten geven?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef Paltos het volgende:
Is er hier trouwens iemand die [afbeelding] goed kan verkleinen tot 60 op 60? Want bij mij wordt het dan zo slecht..
Mijn dank zou groot zijn.!
Ik krijg hoofdpijn van mijn achtergrondquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Perfect!.
Sorry Bup, maar ik krijg hoofdpijn van m'n huidige avatar..
Bassiequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Perfect!.
Ik krijg hoofdpijn van jouw Raffaëla haat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van mijn achtergrond
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik héb al hoofdpijn én tentamen vandaag..
Welterusten, dus.
Dat zei mijn vrouw ook vannacht...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik héb al hoofdpijn én tentamen vandaag..
Die post ik net!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Paltos het volgende:
Ik zoek een afbeelding van die twee elven. Wat zijn zij droog!![]()
Nou nou, haat is een groot woordquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van jouw Raffaëla haat!![]()
Oh ja?! GEEF HAAR DAN EENS + STEMMEN!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nou, haat is een groot woord!
Welke elven bedoel je dan?quote:
Alsof ze dat nodig heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja?! GEEF HAAR DAN EENS + STEMMEN!![]()
quote:
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Perfect!.
Ja, ik geef het toe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Je bent gewoon nog niet klaar voor mijn tofheid / toffe avatars! [afbeelding]!
Hihi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols survival game: 2 stemmen negatief, 1 positief.
Opleidi, Opleida...quote:
En een subtiele verwijzing naar HetwasietsmeteenF.quote:
Sukkelquote:
In één keer goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef Paltos het volgende:
Journalistiek?
Dat had ik door. Terecht ook wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En een subtiele verwijzing naar HetwasietsmeteenF.
'Een redelijk goede beheersing van de Nederlandse taal'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://images.fok.nl/fp/icons/icon_jointhecrew1.jpg]afbeelding][/url]
Kut, jij valt dan af idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Een redelijk goede beheersing van de Nederlandse taal'.
Ja, want vanmiddag had ik naar tv gekeken, en daar zeiden ze iets anders.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Een redelijk goede beheersing van de Nederlandse taal'.
Erger kunnen ze me niet beledigen..
Had ik naar tv gekeken!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag had ik naar tv gekeken, en daar zeiden ze iets anders.
Que?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag had ik naar tv gekeken, en daar zeiden ze iets anders.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Had ik naar tv gekeken!!11one!~~!D;D
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
He, ik heb al een hele dag geen opzichtige :"!1!!"'s gepost!
Express?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, dat was wel express hé!![]()
Dat was toch een fout van jou!![]()
Fuck Google.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had het zelfs nog ingetikt op google..
Eerste keer dat google me teleurstelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fuck Google. [afbeelding]
Vertrouw op Bupa.
Als ik naar 'Bupatih' zoek, zegt die lamlul: "Bedoelde u: bupati?"quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Eerste keer dat google me teleurstelt..
Check het verschil in hits dan! Als ik 'expres' ingeef, zegt die lamlul: "Bedoelde u: express ".
Bij mij zegt hij: "Bedoelde u: Palm os"quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik naar 'Bupatih' zoek, zegt die lamlul: "Bedoelde u: bupati?".
Gebruik jij de Belgische variant ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bij mij zegt hij: "Bedoelde u: Palm os"
DE BRUTALITEIT!![]()
Nee, ik gebruik google.nl.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gebruik jij de Belgische variant ofzo?
Bij mij zegt 'ie gewoon: "Bedoelde u: kutnewbie"
Hihi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik google.nl..
Grappig trouwens.![]()
![]()
.
Wat zei ik ook vanmiddag?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Paltos het volgende:
Resultaten 1 - 2 van circa 8 voor Paltos kutnewbie (0,14 seconden)
Resultaten 1 - 6 van circa 35 voor bupatih kutnewbie (0,31 seconden)
Zó!![]()
Zoals een bedrijf in België, dat een doodsbrief naar half Vlaanderen heeft gestuurd, waarin iets stond als: "Ghehehe! Niemand is dood hoorr! Kom naar onze Fitness!!1!!1one!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zei ik ook vanmiddag?
Bekendheid is bekendheid.
Niet.quote:
Dat wou ik net schrijven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet..
Maar goed...ik ga slapen.
Houdoe.
Tabee.
Houdoe is Floortje-achtig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat wou ik net schrijven..
Houdoe.![]()
Bedoelde ik dus hé.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is dat Brabant dan? (Waar ze woont.)![]()
OK sorrie hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen![]()
Bleh, ik werd vanochtend om 6 uur wakker van die blaasontsteking en toen wou ik dus om 8 uur de dokter bellen, maar precies voor 8 uur was ik weer in slaap gevallen
Nu is het dus weer soort van weg dus krijg ik geen medicijnen maar morgenochtend is het dan natuurlijk weer terug
Oh en niks mis met die TT Zhenarals je even terug had gelezen, zag je dat het sloeg op Dizers opmerking dat we de volgende meet weer gingen roddelen.
Ja duh, kans verlopen voor dat schorriemorriequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK sorrie hoor![]()
![]()
Maar de volgendemeet
is toch wel een besloten meet, hm? Met alleen
wij drieën
? En niet al dat ShowChat gepeupel
![]()
![]()
Dat dacht ik ook ja, aangezien ik erover begonquote:Oh en Dizer: dat van die evolutie zouden we toch juist wel op het forum zetten?!Als een soort afleidingsmaneuvre voor andere roddels?
Of heb ik het verkeerd begrepen, zo ja:
!
Dus ShowChat is ongeveer 0,07375% van heel Fok!Forum!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
Soms heb je van die dagen...
[TK] Rolling Stones staanplaatsen ArenA
http://forum.fok.nl/topic/799959
Bijna topic #800.000. Dit moet een ShowChat worden!
Vergeet de dubbeltopics nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dus ShowChat is ongeveer 0,07375% van heel Fok!Forum!![]()
![]()
Alleen in het weekend woont ze in Noord-Brabant.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is dat Brabant dan? (Waar ze woont.)![]()
quote:
Hoi Svenquote:
Naja, en als we deze niet volkrijgen ... dan maar een SC Special Editionquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
Soms heb je van die dagen...
[TK] Rolling Stones staanplaatsen ArenA
http://forum.fok.nl/topic/799959
Bijna topic #800.000. Dit moet een ShowChat worden!
Mis je zeker mijn sm weerquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Naja, en als we deze niet volkrijgen ... dan maar een SC Special Edition.
Idd, waarom het risico lopen extreem suffe lui erbij te hebben, als we toch al de zekerheid hebben van een extreem toffe groep?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja duh, kans verlopen voor dat schorriemorrie
[..]
Dat dacht ik ook ja, aangezien ik erover begon
quote:
Ik bedoelde natuurlijk Zhenarquote:
NOU NIET VAN MIJ DUS!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Zhenar.
Waar het hart vol van is.............
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
ShowChat Special Edition: 800.000??
Sven kan die special edition gewoon heropenen als deze vol is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef Zhenar het volgende:
Hier kan wel een slotje op en dan hernoemen we de Special Edition ShowChat gewoon #591![]()
![]()
Nee, eerst deze vol, en dan die andere weer openquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef Zhenar het volgende:
Hier kan wel een slotje op en dan hernoemen we de Special Edition ShowChat gewoon #591![]()
![]()
Ik had ook de laatste die met een 7 begonquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Paltos het volgende:
Zoveel mensen zijn nu teleurgesteld dat ze te laat waren met hun 800 000 topic..
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
ShowChat Special Edition: 800.000??
Jaquote:
Heb jij even geluk gehad!1!1!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
Het was wel op het nippertje trouwens
http://forum.fok.nl/topic/800000/1/50#33727348
http://forum.fok.nl/topic/800001/1/50#33727349
http://forum.fok.nl/topic/800002/1/50#33727350
mjaquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heb jij eve geluk gehad!1!1!!1 one
Vind je me nu tof MissBlissquote:
Ik vond jou toch al lang tof, Svenniequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je me nu tof MissBliss?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond jou toch al lang tof, Svennie![]()
Je bent verliefd op jezelf?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buikmaar weet niet waarom
. Al heb ik het vermoeden dat ik een nieuw niveau van narcisme bereikt heb
![]()
![]()
![]()
MAG IK?!quote:
Geen verborgen berichtje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
O.
quote:
Ik kreeg pas het advies van iemand om elke dag in de spiegel te kijken en te zeggen dat ik van mezelf houquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buikmaar weet niet waarom
. Al heb ik het vermoeden dat ik een nieuw niveau van narcisme bereikt heb
![]()
![]()
![]()
Ik en mijzelf, wij hebben geen woorden nodig om onze wederzijdse liefde uit te drukken. Soms zegt één blik al voldoende.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kreeg pas het advies van iemand om elke dag in de spiegel te kijken en te zeggen dat ik van mezelf hou
Dan vlieg je gelijk niveaus omhoog![]()
![]()
Geile verliefdheid die bijna overgaat in intens houden vanquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik en mijzelf, wij hebben geen woorden nodig om onze wederzijdse liefde uit te drukken. Soms zegt één blik al voldoende.![]()
Welk niveau zit jij?![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geile verliefdheid die bijna overgaat in intens houden van![]()
![]()
Danny is gewoon een gore tagteasequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Die Danny schiet niet echt op he, MissBliss?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
Die Danny schiet niet echt op he, MissBliss?
+rquote:
Volkomen normaal hoor, want denk je dat ik steeds op de wc deed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Bij mij begon het met het uitwisselen van speelse, lonkende blikken, maar het lonken werd al snel smachten en het speelse veranderde in pure passie...![]()
![]()
Ik kan ook niet meer van mezelf afblijven, vandaar dat ik tijdens de meet voortdurend met 1 hand in mijn broek zat te wroeten mocht je dat vreemd hebben gevonden.
Ik mag het niet hopenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef Roellio het volgende:
Misschien bedoelde hij 'rap' alsin Gangster-rap?
Kijk. Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volkomen normaal hoor, want denk je dat ik steeds op de wc deed?![]()
Wat is een Roellio?quote:
Jezus denk eens na, Zhenar!quote:
Dus?quote:
NEEquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus?![]()
Een Roellio is iemand met groen shirt en blauwe broek? En slippers? En een glas in z'n hand? Is dat de verklaring?!![]()
![]()
Je ziet hem hierboven toch posten?quote:
Ik ben newbie-blind!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je ziet hem hierboven toch posten?
Nou, dát is een Roellio!
Dat mag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef BVO het volgende:
Die bovenste foto vind ik weinig flatteus.
quote:
Ze is zoooo leukquote:
Taaltje?? Spreekt ze niet gewoon Nederlands?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze is zoooo leuk. Dat taaltje van d'r
.
Dude.quote:
Joh, is dat Nederlandsquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Taaltje?? Spreekt ze niet gewoon Nederlands?
Als ik haar zie moet ik daar steeds aan denkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.!
Ze lijkt dus (op die foto) dus écht niet op een alien.
Wytske heeft een te groot hoofd.quote:
Hoezo moet deze vol danquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Kom op, vol met dit topic ... dan kan ik weer gaan studeren zo![]()
![]()
.
Alsof Hind geen groot hoofd heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wytske heeft een te groot hoofd.
Gigi lijkt op een alien.
Als je die twee al onflatteus vindt, vraag ik me af wat jij wél mooie vrouwen vindt.
En ja...dat weet ik.Dan kom je aanzetten met Hind en de kleine zus van Oprah Winfrey.
Wytske is best leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wytske heeft een te groot hoofd.
Gigi lijkt op een alien.
Als je die twee al onflatteus vindt, vraag ik me af wat jij wél mooie vrouwen vindt.
En ja...dat weet ik.Dan kom je aanzetten met Hind en de kleine zus van Oprah Winfrey.
Haal die kerstmuts eens wegquote:
Weet ik veelquote:
Hind is gewoon... leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof Hind geen groot hoofd heeft.
Ja, maar daar dacht je eerst ook anders overquote:
Wil je het volgende topic openen ofzo?! Dat is al gebeurd nl.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Kom op, vol met dit topic ... dan kan ik weer gaan studeren zo![]()
![]()
.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar dacht je eerst ook anders over!
Ja duhquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je het volgende topic openen ofzo?! Dat is al gebeurd nl.![]()
Nou ja, toen kwamen er in elk topic 30 plaatjes van d'r langs, die aandacht verdiende ze nou óók weer nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar dacht je eerst ook anders over!
Dat is het enige wat ik doe als ik vrije tijd hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik ga toch zeker mn vrije tijd niet vervuilen door naar Wytske te kijken![]()
+0quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben newbie-blind!Pest me daar niet zo mee!
KAN IK ER WAT AAN DOEN?!
![]()
!!!!111!!!1!1!!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik doe als ik vrije tijd heb.
Ik zet er zo wel een belspelmuts opquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haal die kerstmuts eens weg!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zet er zo wel een belspelmuts op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |