Mooi nummer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk niet zwart, denk niet blauw, denk niet zwartblauw... maar in de kleur van je hart... ja in de kleur van je hahart..
RIP Kerwin Duijnmeijer
Nu moet ik echt mijn bed in...
Hoezo?quote:
Damn, mij niveau ligt echt wel ietsje hoger dan datquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond het al zo'n verdacht goede grap van je.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Copycat het volgende:
Voor het slapen gaan nog even in je topic gepost, Buup.
Nu ga ik de monsters verzoeken me in mijn diepe slaap te vermoorden, als ze dat zo nodig mochten willen.
Mind your 'mij'quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, mij niveau ligt echt wel ietsje hoger dan dat!
Mind "tje".
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
Ik had het zelfs precies uitgerekend, die zes!
Wat ik hierboven post...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Geen enkele "Zhenar!" of "Z.!
" post?!
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Copycat het volgende:
Zo nodig mochten willen!!!
Waarom maak jij daar vinden van? Dat schrijf ik niet én dat bedoel ik niet!
I'll take it!quote:
Nee, ik ben je nog steeds aan het bitchslappen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
Geen enkele "Zhenar!" of "Z.!
" post?!
![]()
Ik voel er niets van.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik ben je nog steeds aan het bitchslappen!
Been there, done that.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolanthe!
Kijk, die is nog eens origineel he!.
Jij vat van orginialiteit!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolanthe!
Kijk, die is nog eens origineel he!.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:![]()
Het is een stemmetje in mij, dat vertelt dat ik fouten moet verbeteren.
En deze keer had ik het verkeerd gelezen.
Het spijt me, KopieerPoes.
Er is ook een film naar jou genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Van de stress heb ik nu gewoon wéér een sigaret opgestoken.. en die moet ik dus oproken, ook!!!
Jouw schuld als ik morgen dood ben!!!!
Daarbij: ik ben geen kopieerpoes, maar een copypoes als in kopij poes, ja!!! En mijn naam heeft slechts één hoofdletter. Ik ben verdulleme geen breezah!
SoRrY Ho0R!!! Je¤Z.....ZyN d¤ Br¤¤z@h-PryZeN vErHoOgD oFz0? J¤ d0eT z0 aAnGeBrAnD.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Van de stress heb ik nu gewoon wéér een sigaret opgestoken.. en die moet ik dus oproken, ook!!!
Jouw schuld als ik morgen dood ben!!!!
Daarbij: ik ben geen kopieerpoes, maar een copypoes als in kopij poes, ja!!! En mijn naam heeft slechts één hoofdletter. Ik ben verdulleme geen breezah!
Ik wou net zeggen, dat was jouw grapquote:
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat was jouw grap.
grapjes.txtquote:
°~~ H@tEuH iS V¤RLATeN! ~~°quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SoRrY Ho0R!!! Je¤Z.....ZyN d¤ Br¤¤z@h-PryZeN vErHoOgD oFz0? J¤ d0eT z0 aAnGeBrAnD.
mwoah, ik heb haar leuker gezien...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leuk.
En toch was ik het eerst met die grap!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leuk.
Ik ga toch niet zo'n duf grapje opslaan.quote:
Bedoelde u: bvo bupati lanthe ???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.google.nl
Zoeken naar: bvo bupatih lanthe
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ik had daarstraks op MSN ruzie met zo'n breazah!![]()
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ik had daarstraks op MSN ruzie met zo'n breazah!![]()
Chatman vond me leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.![]()
Ghehe, doe ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.![]()
Ik 1: m'n neefje. Maar hij is in het echt onwijs tof en slimquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.
Raar volk.
Jett en Marysequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.
Raar volk.
Bupa & Chatman sittin' in a treequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chatman vond me leuk.
En toen vond ik hem eng.
Nee!!!quote:
Nee.quote:
Je hebt mij toch toegevoegdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Echte... niet van Fok! dus. Ik ga toch geen Breezah-dozen van Fok! toevoegen.
.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa & Chatman sittin' in a tree
F U C K I N G !
Maar wel echte Breezahsquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Echte... niet van Fok! dus. Ik ga toch geen Breezah-dozen van Fok! toevoegen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |