maak er maar grapjes overquote:op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef bupatih het volgende:
[..]
ja, bedankt!
nu moet ik eerst 5 nieuwe, prachtige topics openen, voordat ik verder mag posten van mezelf! [afbeelding]
te laat, nu moet je het vertellen.quote:op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef fokkedop het volgende:
[..]
ik had ook iets als ik niet kon slapen, maar dat is echt ziekelijke fantasie. ik denk dat ik het maar voor mezelf houd.
ik doe dat ook, alleen dan wil ik dat ik zo kort mogelijk me ogen dichthou, en als ik ze dan weer open doe dat er 1 minuut voorbij is.quote:op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef releaze het volgende:
[..]
wat ik tegenwoordig nog heb is dat ik ga raden hoeveel seconden het nog duurt voordat de minuut verspringt.dan doe ik mn ogen dicht, of keer ik me af van de klok en denk ik, als ik mn ogen open doe dan is het de volgende minuut!
en zo leuk wanneer de tijd dan net verspringd als je je ogen open doet, en zo balen wanneer ie dat niet doet, want dan moet je de volle minuut dat spelletje blijven spelen
en onder die druk val jij in slaap?quote:op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef fokkedop het volgende:
nou vooruit: (tis wel echt schaamtelijk, maar ja)
[open]
als ik niet kon slapen dan ging ik in mezelf bedenken dat er over 15 minuten 3 doktoren kwamen die gingen kijken of ik echt sliep. en dan kijk ik weer naar de wekker en dacht ik shit, over 5 minuten zijn ze er al, snel slapen. en meestal sliep ik dan wel, maar zo niet dan deed ik net of ze m'n kamer inkwamen en me gingen onderzoeken of ik sliep. ik deed natuurijk net alsof ik heel erg sliep. en als dan minstens 2 van de 3 doktoren vonden dat ik niet sliep kreeg ik volgende dag huisarrest van m'n moeder. [/open]
wel een manier om in slaap te komen, maar erg ernstig is het wel!
ik presteer altijd alleen onder drukquote:op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef paltos het volgende:
[..]
en onder die druk val jij in slaap?![]()
mijn record was... 8 ofzo?quote:op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef paltos het volgende:
of de trap afgaan en zo weinig mogelijk treden aanraken. best gevaarlijk, dat zeg ik je.
meen je dat? mijn record is zeker 3.quote:op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef bupatih het volgende:
[..]
mijn record was... 8 ofzo?
maar dat was geen vast ritueel.
erg herkenbaar, en nog steeds aanwezigquote:op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef releaze het volgende:
[..]
wat ik tegenwoordig nog heb is dat ik ga raden hoeveel seconden het nog duurt voordat de minuut verspringt.dan doe ik mn ogen dicht, of keer ik me af van de klok en denk ik, als ik mn ogen open doe dan is het de volgende minuut!
en zo leuk wanneer de tijd dan net verspringt als je je ogen open doet, en zo balen wanneer ie dat niet doet, want dan moet je de volle minuut dat spelletje blijven spelen
ja.quote:op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef paltos het volgende:
[..]
meen je dat? mijn record is zeker 3..
een ander trap dingie, en dit was wel een ritueel, was over de leuning glijden met één hand. mén, ben ik daar een pro in joh! ik had na een tijdje ook heel wat eelt op mijn handen, en soms durfde ik zelfs met natte handen glijden, en ik verzeker je, dat gaat snel!
zoiets heb ik met het afsluitgeluidje van windows: ik móet voordat dat geluidje speelt de afstandsbediening van mijn stereo vinden en deze snel uitzetten anders gebeurt er misschien iets ergsquote:op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef pescapallamarcusmanu het volgende:
ik heb nog steeds dat ik in m'n bed moet liggen voordat de computer uit is en ik niet met m'n voeten de grond mag raken!
quote:op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef pescapallamarcusmanu het volgende:
ik heb nog steeds dat ik in m'n bed moet liggen voordat de computer uit is en ik niet met m'n voeten de grond mag raken!
quote:
dat deed ik vroeger ook, maar dan met mijn voeten en ook nog bij alle andere paaltjes langs de weg :quote:op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef missbliss het volgende:
[..]
dat soort dingen ja
ook 'tikken' (met mn handen of voeten) als we langs zo'n verlichting boven de snelweg reden, links en rechts afgewisseld. en als ik er dan 1 oversloeg moest die bij de volgende verlichting 2 keer![]()
ik kan het niet goed uitleggen geloof ik
jij hebt ook wel die dwangmatige handelingenquote:op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef zhenar het volgende:
[..]
zoiets heb ik met het afsluitgeluidje van windows: ik móet voordat dat geluidje speelt de afstandsbediening van mijn stereo vinden en deze snel uitzetten anders gebeurt er misschien iets ergs![]()
ja, dus?!quote:op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef fokkedop het volgende:
[..]
jij hebt ook wel die dwangmatige handelingen
quote:op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef fokkedop het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar conversatie te houden hoor![]()
haha jah, of van die stoepranddeelstreepjes zeg maarquote:op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:
[..]
heel herkenbaar![]()
dat doe ik nog steeds
of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
quote:op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef copycat het volgende:
en als ik het ene lied had gezongen, was het zielig voor het andere lied om niet gezongen te worden... and so on, and so on...
mijn record is 0!quote:op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef paltos het volgende:
[..]
meen je dat? mijn record is zeker 3..
een ander trap dingie, en dit was wel een ritueel, was over de leuning glijden met één hand. mén, ben ik daar een pro in joh! ik had na een tijdje ook heel wat eelt op mijn handen, en soms durfde ik zelfs met natte handen glijden, en ik verzeker je, dat gaat snel!
ik nietquote:op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef bupatih het volgende:
dat 'onder het bed kijken' heeft ieder kind wel gedaan, volgens mij.
nou ik heb nu als het donker is en ik kijk onder m'n bed...quote:op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef bupatih het volgende:
dat heb ik dan weer níet gedaanquote:op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef bupatih het volgende:
ik ook nietquote:op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer níet gedaan.
prachtig.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef p8 het volgende:
[..]
ik niet
wel legde ik vroeger voor ik ging slapen al mn knuffels tegen elkaar aan zodat ze mooi lagen
en als ik dan wakker werd was het door mijn gevoel 1 grote chaos, en dat was mijn bewijs dat ze leefden![]()
dat is schattig!quote:op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef p8 het volgende:
wel legde ik vroeger voor ik ging slapen al mn knuffels tegen elkaar aan zodat ze mooi lagen
en als ik dan wakker werd was het door mijn gevoel 1 grote chaos, en dat was mijn bewijs dat ze leefden![]()
dat is heel normaal voor kinderen. iedereen schijnt een fase te hebben waarin hij denkt dat de wereld om hem draait.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef bupatih het volgende:
oh, ja...ik heb wel eens een periode gehad dat ik dacht dat ik gefilmd en in de gaten gehouden werd door de rest van de wereld. (en toen had ik the truman show dus nog niet gezien.). als ik dan naar bed ging, dacht ik altijd dat mijn familie beneden het over mij had enzo (niet op de normale manier, maar op de truman-manier)/. en als ik over straat liep, had ik dat truman-gevoel ook wel eens.
dat had ik dan weer met anders gekleurde tegels in winkelcentra e.d.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef tc03 het volgende:
bij ons op het winkelcentrum liggen een soort tegels. voor het gemak noem ik de afstand tussen de tegenover elkaar liggende winkels even de 'lengte'. dat dat helder is. anyway, de tegels hadden verschillende breedtes. wel lagen alle tegels van dezelfde breedtes in één rij. ik moest dan altijd per sé over de breedtste tegels lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |