Waarom zat je me gister totaal te negeren en nu ben ik opeens een lekker ding? Je lijkt wel een vrouwquote:
Ik begon je pas te negeren toen je zei dat ik je negeerdequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zat je me gister totaal te negeren en nu ben ik opeens een lekker ding? Je lijkt wel een vrouw
Nou leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begon je pas te negeren toen je zei dat ik je negeerde!
Jaja, f5 maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Bepaalde rituelen toen je klein was.
MB!!!!!
Zullen we dan eind Januari weer afspreken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef MissBliss het volgende:
Dat bovenste plaatje mag wel uit de OP want die doet het toch nooit
Ja, is goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we dan eind Januari weer afspreken?
Dat is een logische gevolg omdat een plaatje niet werkt iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we dan eind Januari weer afspreken?
Yeah rightquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou leukDoor jou was ik dus vroeg mijn nest ingegaan
Normaal is weekend goed, tenzij Sven weer meegaat (quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, is goedmoet wel even kijken hoe het gaat met school dan, maar in principe kan ik
Liefst wel weekend dan..
Oh jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Normaal is weekend goed, tenzij Sven weer meegaat () want die kan nooit in het weekend..
Als het in Hoogeveen is heus welquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het in Hoogeveen is heus wel!
Je blijft bezig met offtopic quoten hequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaaah... heerlijk mijn contactlenzen eruit
Ik kan zaterdag niet naar Idols kijken. Moet ik het weer opnemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je blijft bezig met offtopic quoten he!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet naar Idols kijken. Moet ik het weer opnemen
Neuh.. ik kijk het dan zondag ochtend of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Maar wel jammer, ben je weer de hele week niet in IDO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |