Taaltje?? Spreekt ze niet gewoon Nederlands?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze is zoooo leuk. Dat taaltje van d'r
.
Dude.quote:
Joh, is dat Nederlandsquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Taaltje?? Spreekt ze niet gewoon Nederlands?
Als ik haar zie moet ik daar steeds aan denkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.!
Ze lijkt dus (op die foto) dus écht niet op een alien.
Wytske heeft een te groot hoofd.quote:
Hoezo moet deze vol danquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Kom op, vol met dit topic ... dan kan ik weer gaan studeren zo![]()
![]()
.
Alsof Hind geen groot hoofd heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wytske heeft een te groot hoofd.
Gigi lijkt op een alien.
Als je die twee al onflatteus vindt, vraag ik me af wat jij wél mooie vrouwen vindt.
En ja...dat weet ik.Dan kom je aanzetten met Hind en de kleine zus van Oprah Winfrey.
Wytske is best leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wytske heeft een te groot hoofd.
Gigi lijkt op een alien.
Als je die twee al onflatteus vindt, vraag ik me af wat jij wél mooie vrouwen vindt.
En ja...dat weet ik.Dan kom je aanzetten met Hind en de kleine zus van Oprah Winfrey.
Haal die kerstmuts eens wegquote:
Weet ik veelquote:
Hind is gewoon... leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof Hind geen groot hoofd heeft.
Ja, maar daar dacht je eerst ook anders overquote:
Wil je het volgende topic openen ofzo?! Dat is al gebeurd nl.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:
Kom op, vol met dit topic ... dan kan ik weer gaan studeren zo![]()
![]()
.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar dacht je eerst ook anders over!
Ja duhquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je het volgende topic openen ofzo?! Dat is al gebeurd nl.![]()
Nou ja, toen kwamen er in elk topic 30 plaatjes van d'r langs, die aandacht verdiende ze nou óók weer nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar dacht je eerst ook anders over!
Dat is het enige wat ik doe als ik vrije tijd hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik ga toch zeker mn vrije tijd niet vervuilen door naar Wytske te kijken![]()
+0quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben newbie-blind!Pest me daar niet zo mee!
KAN IK ER WAT AAN DOEN?!
![]()
!!!!111!!!1!1!!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik doe als ik vrije tijd heb.
Ik zet er zo wel een belspelmuts opquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haal die kerstmuts eens weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |