Zeur niet, mens.quote:
/Dizerquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
maar dat zou niet iedereen kunnen waarderen.
Is dat een grap dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:04 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Hela, dat was míjn grap, poephoofd!
Ik zeg altijd gestofzuigdquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik heb m'n kammer vanmiddag eens netjes gepoetst en opgeruimd en stofgezogen enzo..
Was tijd..
Nep-studentquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik heb m'n kammer vanmiddag eens netjes gepoetst en opgeruimd en stofgezogen enzo..
Was tijd..
Hé, nu moet je mij niet aankijken.quote:
Anders begrijp je me even nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik op de link dan.
En toen kon je er nog om lachen.
Anders begrijp ik jou even nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe zou dát nou komen?![]()
Hier moest je zelfs een keer om JimCarrey lachen.
En mijn smileygebruik is trouwens volstrekt willekeurig. Ik kanquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En mijn smileygebruik is trouwens volstrekt willekeurig. Ik kanposten maar eigenlijk
![]()
denken
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Smoesjes.Geef maar gewoon toe dat je het toen grappig vond.
Breek m'n hart maar weer. Er is zeker nog niet vaak genoeg op gestamptquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk denk ik nu dus "![]()
"...
Hela, dat zich-voordoen-als-een-andere-SHO-user-grapje hebben we al een keer gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Breek m'n hart maar weer. Er is zeker nog niet vaak genoeg op gestampt![]()
Ik kom NOOIT meer in SHO![]()
/Dizer
Jij houdt toch zo van het eindeloos herhalen van grapjes?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela, dat zich-voordoen-als-een-andere-SHO-user-grapje hebben we al een keer gehad.
Ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij houdt toch zo van het eindeloos herhalen van grapjes?![]()
Oeh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij houdt toch zo van het eindeloos herhalen van grapjes?![]()
Mijne is leukerquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef Zhenar het volgende:![]()
![]()
![]()
OMFG!!!!! Wat een hi-la-ri-sche TT!!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
Okee, en wie was nou eigenlijk SvensationaI ?
Hoe vindt je dat zo snelquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe zou dát nou komen?![]()
Was jij hetquote:
quote:
En jullie hebben over het algemeen verder niks te doen, dus tijd zat om onzinnige dingen op te zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wij hebben een aparte, speciale search.
+1 voor verbetering
En maar ontkennen hequote:
+10quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En jullie hebben over het algemeen verder niks te doen, dus tijd zat om onzinnige dingen op te zoeken![]()
Ja, ik snapte er echt geen flikker van toenquote:
En dan weggaan als Buup, maar blijven als SvensationaI.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik snapte er echt geen flikker van toen!
quote:Maar ik ga nu aan de rosé
Is niet uit een film, maar uit een sketch van Saturday Night Live.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupa reageer eens in mijn FB!
Je ziet toch wel dat ik je toen al verdacht hequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan weggaan als Buup, maar blijven als SvensationaI.![]()
![]()
[..]
Je beschuldigde iedereen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat ik je toen al verdacht he?
Die tweedequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Flauw
![]()
![]()
De rest uit dit topic vond ik niet leuk.
Maar vooral jouquote:
Nou, nee...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar vooral jou.
En waarom kloonde je mij eigenlijk? Was je soms verliefd op me
Proxy?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef Svensational het volgende:
En waarom registreerde je je via een proxy?
Lezen lul, das Dido niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Foto op FOK! stoort oud Big Brother-bewoonster
Rot op, Debiele Dido.
Stel je niet aan.Je hebt er zelf voor gekozen om 24 uur per dag gefilmd te worden.
Natalie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Foto op FOK! stoort oud Big Brother-bewoonster
Rot op, Debiele Dido.
Stel je niet aan.Je hebt er zelf voor gekozen om 24 uur per dag gefilmd te worden.
Weet ik veelquote:
quote:
Jaja, ik zag het net zelf ook.quote:
Dat had je natuurlijk kunnen weten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Alleen was het links (boven de avatar) duidelijk te zien dat het een i was.
Ik ben Bupatih nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie is er nou niet verliefd op je?
Door wie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet ik veelDat werd me verteld
.
Ik weet niet eens wat een proxy isquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Door wie?
Ik gebruik geen proxy's.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proxyquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een proxy is
Ah.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Proxy
Uh?quote:
Ph!quote:
Wist ik het maar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een stomme smiley. Wat moet dat voorstellen?
Zhenar vond hem zó stom/slecht dat 'ie leuk werd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik kijk nu pas naar de titel.Maar hij blijft stom.
Dat heeft ie nergens gezegdquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zhenar vond hem zó stom/slecht dat 'ie leuk werd.
Dus dat wordt dronken worden!quote:
Ik word nooit dronkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus dat wordt dronken worden!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft ie nergens gezegd!
Ach, voor alles is een eerste keer Airelle.quote:
Mwah, (echt) dronken zijn lijkt me nou niet echt een mustquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, voor alles is een eerste keer Airelle.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zhenar vond hem zó stom/slecht dat 'ie leuk werd.
Groningen gaat daar wel verandering in brengenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, (echt) dronken zijn lijkt me nou niet echt een must.
Daarbij word ik het niet snel omdat 1) Ik goed tegen drank kan 2) Ik vrijwel alleen wijn drink (en dus niet allemaal (zoete)dingen door elkaar).
Ook geen nattequote:
Ik drink alles door elkaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, (echt) dronken zijn lijkt me nou niet echt een must.
Daarbij word ik het niet snel omdat 1) Ik goed tegen drank kan 2) Ik vrijwel alleen wijn drink (en dus niet allemaal (zoete)dingen door elkaar).
Jeutje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Al heeft een vriendin van mij haar hele studententijd alcoholvrij doorgebracht.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, Sven?quote:
Da's best knap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Al heeft een vriendin van mij haar hele studententijd alcoholvrij doorgebracht.![]()
Ja, alsof je helderziend wasquote:
Ik ook!quote:
Ik wist gewoon nog dat Zhenar het ooit had gezegd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alsof je helderziend was!
Haha, dat is knap. Dat is mijn streven niet. Maar elke week lam is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Groningen gaat daar wel verandering in brengen![]()
Ik weet nog wel dat jij een breezer voor je verjaardag had gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's best knap.
Maar mag die geen alcohol drinken ofzo?
Op MSN.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel, maar ze doet het gewoon niet. Vermaakt zich ook prima zonder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's best knap.
Maar mag die geen alcohol drinken ofzo?
Ik ga me erin mengenquote:
Daar heb ik wel waardering voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel, maar ze doet het gewoon niet. Vermaakt zich ook prima zonder.
Ik heb geen jammer genoeg Zhenar op MSN.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar heb ik wel waardering voor. Scheelt ook een hoop in je portometniks.
Dat komt doordat je zulke kromme zinnen maakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geen jammer genoeg Zhenar op MSN.
Ik vond het vroeger een moeilijk woord (portemonnee) en omdat ik nooit cashgeld in mijn portomonnee heb zitten zeg ik altijd portometniks.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat... een... walgelijk woord!!!!!!!!!
Vroegah...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nano was ooit zo'n lief, schattig meiske.
Toch heeft ze haar eerste aantekening te pakkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb d'r altijd al vervelend gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was geen breezer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij een breezer voor je verjaardag had gekregen.. Maar je kreeg 'm niet open
Ik vind het echt wanstaltig taalgebruik! Ik weet niet waarom, maar dit soort "leuke uitspraken" doen mij rillen tot op het bot!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger een moeilijk woord (portemonnee) en omdat ik nooit cashgeld in mijn portomonnee heb zitten zeg ik altijd portometniks..
Aantekening?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch heeft ze haar eerste aantekening te pakken.
Mijn schoolvriendinnetje is er nog niet, en we moeten om half acht aanschuiven in een restaurant in Tilburg... en ik heb honger... en dorst... lekkere drankjesdorst
.
Hoi BVO, gij die zich ook al in die discussie gaat mengenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb d'r altijd al vervelend gevonden.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb d'r altijd al vervelend gevonden.
Het is niet 'leuk' bedoeld. Ik zeg het gewoon altijd zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het echt wanstaltig taalgebruik! Ik weet niet waarom, maar dit soort "leuke uitspraken" doen mij rillen tot op het bot!!
Oh daar was ik ook niet bang voor hoorquote:Ik hou nog wel van je hoor![]()
Ik meng me overal inquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoi BVO, gij die zich ook al in die discussie gaat mengen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt doordat je zulke kromme zinnen maakt.![]()
Ach, ik ben d'r nog wat verschuldigd omdat ik haar had wijsgemaakt dat er een robot in GTST zatquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet wel hartverwarmend voor Haaibaaike zijn dat jullie voor d'r opkomen.
Ik durf te wedden dat dat haar vriend Orginial was onder haar account.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulks een toeval dat dat ook vandaag wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Airelle het volgende:
Bedoeld. Gaan lekker vanavond... Ik me even concentreren op mijn Nederlands
.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat haar vriend Orginial was onder haar account.
Dat zie je ook terug in dat topic: eerst iets serieus vertellen, er dan achter komen dat je belachelijk wordt gemaakt op het forum en dan zeggen dat het een geintje is.
Zoiets had 'ie al een keer eerder geflikt![]()
Toen opende hij een topic met de mededeling dat MSN ging stoppen of verboden werd.
"Want dat zei het Jeugdjournaal zelf
"
En dat topic opende hij nog wel op .... 1 april.
Achteraf zei die toen maar dat het een "Geintje![]()
![]()
![]()
![]()
" was.
Heeft ook eigenlijk geen zin meer, ik ga me omkleden enzoquote:
Ja, nou probeer ik svenividivici toe te voegen en werkt het niet!quote:
Of verwarrend, want ze snapt helemaal niet meer wat wij van haar willen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet wel hartverwarmend voor Haaibaaike zijn dat jullie voor d'r opkomen.
Orginial is toch Nano?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat haar vriend Orginial was onder haar account.
Dat zie je ook terug in dat topic: eerst iets serieus vertellen, er dan achter komen dat je belachelijk wordt gemaakt op het forum en dan zeggen dat het een geintje is.
Zoiets had 'ie al een keer eerder geflikt![]()
Toen opende hij een topic met de mededeling dat MSN ging stoppen of verboden werd.
"Want dat zei het Jeugdjournaal zelf
"
En dat topic opende hij nog wel op .... 1 april.
Achteraf zei die toen maar dat het een "Geintje![]()
![]()
![]()
![]()
" was.
Nope. Althans, oorspronkelijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik ben d'r nog wat verschuldigd omdat ik haar had wijsgemaakt dat er een robot in GTST zat.
Zelfmoordpoging van klasgenoot blijft het mooiste topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. Althans, oorspronkelijk niet.
Maar nadat Nano en Orgi gingen samenwerken aan een GTST-blog, werden ze steeds closer en soms leek het erop / gebeurde het dat Orgi onder haar naam postte:
Masturberen
Harde lul topic
Soorten piemels! (ZIE OP)
Rare penis?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfmoordpoging van klasgenoot blijft het mooiste topic.
quote:k wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
Omdat iedereen gelukkig populair wil zijn en zijn ogen sluit voor andersmans verdriet.
Ik werd eerst ook gepest, ik heb toen iedereen teruggedist in fases. Toen ik bij de gym niet werd gekozen voor basketbal omdat ik er geen hol van kon, ging ik thuis trainen en wordt nu altijd als eerste gekozen. Ik bedoel hiermee: KNOK ERVOOR! En trouwens die klasgenoot stond altijd ver boven mij en pestte me altijd, totdat ik begon te groeien en hij niet. Ik heb hem nooit gepest, maar hij probeert me nog vaak onderuit te halen.
quote:Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.
Try harderquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, nou probeer ik svenividivici toe te voegen en werkt het niet!![]()
Ik denk nog steeds dat Nano door Orgi is gecreëerd om zijn latente homoseksualiteit te uiten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. Althans, oorspronkelijk niet.
Maar nadat Nano en Orgi gingen samenwerken aan een GTST-blog, werden ze steeds closer en soms leek het erop / gebeurde het dat Orgi onder haar naam postte:
Masturberen
Harde lul topic
Soorten piemels! (ZIE OP)
Rare penis?
De moosite quote vond ik nog:quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat was té grappig!
En zij helemaal geïrriteerd: "Ze is helemaal geen robot, niet in het echt en ook niet in de serie!"
Echt zo iemand van wie je eigenlijk niet gelooft dat ze echt bestaat. Misschien is ze ook wel een (briljante) kloon
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aha, ik heb er niks van gemerkt![]()
![]()
Ik zal er morgen goed kijken als Saskia te zien is.![]()
Hmm, sindsdien heb ik Orgi inderdaad niet meer gezien...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef Orginial het volgende:
Dit walgelijke mensje gaat zelfmoord plegen Adios!
Naïeve mensen moet je niet plagen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
De moosite quote vond ik nog:
[..]
4quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
Maareh, hoeveel notes heb ik? Nul zeker?.
Dat mag ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef BVO het volgende:
Wat een onzin zeg, ik mag toch wel weten wáárvoor ik dan gewaarschuwd ben..
quote:Nou ja, 't zal allemaal wel. Ik ben weg
.
Tweequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb geen notes, ben ik veel te lief voor.![]()
Nulquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik notes Bupa? Heb ik ze? Ah toe vertel!
Nulquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef mark_03 het volgende:
Ik hoop dat die van mij zout zijn, die vind ik het lekkerst :p.
Buup, wat is het nut dan van die notes... wat zou je er zoal in kunnen zetten?quote:
quote:
Posts die tegen de FAQ ingaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Buup, wat is het nut dan van die notes... wat zou je er zoal in kunnen zetten?
Ik kan me niet indenken dat iemand ooit een noot voor een opmerking in SC heeft gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Posts die tegen de FAQ ingaan.
Als jij bijvoorbeeld op een zonnige dag in SC zegt:
"Bupa, vieze, vuile klootzak! Sterf aan alle erge en enge ziektes! En liefst zo snel mogelijk"
Dan plaats ik een note, met deze quote erin en een verwijzing naar het topic.
(F)A's kunnen dan aan de notes snel zien met wat voor soort persoon ze te maken hebben en kunnen dan beslissen of ze iemand bannen.
Ze kijken in de meeste gevallen ook naar alle voorafgaande notes, zodat ze een beetje kunnen inschatten wat voor iemand het is (sporadisch schelden of een notoire zeikzak)
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:47 schreef Zhenar het volgende:
In CUL: Smegmarecepten
Kom maar op met die note!![]()
Oh jawel, hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat iemand ooit een noot voor een opmerking in SC heeft gekregen.
Dat moet ik even bekijken, dadelijkquote:Hoeveel notes heeftOrgi
eigenlijk?
Ik wil hem ook niet vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat het wel of niet zetten van een note wel over aan een CUL-mod.
quote:
Jawel, lul.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Zhenar het volgende:
BUUP: edit je post in CUL!![]()
Anders heb ik die note niet van mezelf gekregen!![]()
Dat kan inderdaad gebeuren, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Krijg je ook positieve notes? Ja toch?
Ja maar ik wil die note verdienen met mijn wanstaltige post! Niet met de intentie erachter!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, lul.
Nu gaat een CUL-mod juist mijn post lezen en een note zetten.
(ik heb er namelijk geen gezet bij jou hoor.)
Heeft iemand hier in SC een +note dan?quote:
Oké, oké.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar ik wil die note verdienen met mijn wanstaltige post! Niet met de intentie erachter!![]()
Pleeaaase?
Jij was vroeger toch best een baggeraar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoeveel notes heb ik ^^
MissBliss.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft iemand hier in SC een +note dan?
14.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoeveel notes heb ik ^^
En dan gaat 'ie maar de mod uitschelden.quote:
quote:
Hee, een man zonder noten moet toch wat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan gaat 'ie maar de mod uitschelden.![]()
Nu het in ONZ staat, kun je een note wel vergeten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is het aan jou!![]()
Maar misschien dat een van je collegae er iets mee doet... Spannend!
Of je kunt we weer terugkicken!![]()
Crap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu het in ONZ staat, kun je een note wel vergeten.
De beste is nog altijd tubgirl posten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Crap.
Een andere poging dan maar...
Misschien als ik mij plots tot neo-nazi ontpop en jonge meisjes tracht te werven voor een nazi-gangbang in PUB? [ruk smiley]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gatver!![]()
Ga ergens anders leuren met je smerige suggesties.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De beste is nog altijd tubgirl posten.
Maar dan ben je ook eventjes weg van Fok!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
Ik moest echt hardop lachen
!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
met een blik en een kus en het topje van me zus
maak ik jou stapelgek verliefd op mij
met een blik en een kus en het topje van me zus
is je hart binnenkort alleen voor mij!.
Die vind ik zelfs al vies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
De toffe tubgirl-versie.
Ik vond het wel een grappige opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar: hier verdien je een note mee.![]()
Twee van de ergste dingen uit de showbizz- en tv-wereld komen samen.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar: hier verdien je een note mee.![]()
Oeh, spannend! De Zoektocht naar AWTB's Note!quote:
Leg uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee van de ergste dingen uit de showbizz- en tv-wereld komen samen.
Maar er is niks mis met de pic! Een onwetende zou denken: 4 lekkere wijven op een leuke achtergrondquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar er is niks mis met de pic! Een onwetende zou denken: 4 lekkere wijven op een leuke achtergrond!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, ik weet er wel een. Ik hotlinkte naar een bloem, maar dat werd een man met zijn gat ver opengespreid.![]()
quote:
Je bent waarschijnlijk ook gewaarschuwd, en daarna is de note gezet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef BVO het volgende:
Wat een onzin zeg, ik mag toch wel weten wáárvoor ik dan gewaarschuwd ben..
Ow ja, die was voor mijquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
Zhenar, op zich een grappige naam.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
©Bupatih (en Zhenar voor de feedback, suggesties en catering)
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
©Zhenar (en Bupatih voor de inspiratie en constipatie)
* pberends is playing Roy Orbison - You Got Itquote:
Voetballers, dieren... wat maak je je toch drukquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:03 schreef Dada het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van Tookie? Dierenleed grijpt mij altijd zo aan he....
Wedden dat ie een verre familielid van Hannah Tokkie wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:03 schreef Dada het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van Tookie? Dierenleed grijpt mij altijd zo aan he....
STEM WOUTER, VOOR EEN BETER LEVEN IN DEZE MULTICULTURELE SAMENLEVINGquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Voetballers, dieren... wat maak je je toch druk![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]
STEM WOUTER, VOOR EEN BETER LEVEN IN DEZE MULTICULTURELE SAMENLEVING [afbeelding]
quote:
Morgen zijn boek maar eens kopenquote:
En zijn poster.quote:
Ben geen vieze vuile flikker!!quote:
Ik had het ook over mijzelf, knakker!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik had het ook over mijzelf, knakker!![]()
!
EM, je had dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goedenavond,
Het gaat over homo’s en ja hoor...daar is ElMaikelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goedenavond,
Precies!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:24 schreef Zhenar het volgende:Buup en ik zullen nog eens stripjes voor
jullie
maken!
![]()
Je weet wat ze zeggen hè:quote:
Probeer jij mij nou te versieren? Vuile reetroeier, flikker nou gauw opquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Zhenar het volgende:
Je weet wat ze zeggen hè:
Hij die homo's veracht, is iemand die zelf naar piemels smachtDus!
![]()
!
Ik vond die eerdere stripjes van Buup leukerquote:
Dada de homoquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè:
Hij die homo's veracht, is iemand die zelf naar piemels smachtDus!
![]()
!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou te versieren? Vuile reetroeier, flikker nou gauw op![]()
![]()
Jezus tyvus tering, jullie soort is ook echt erg he! Blijf met je vieze klauwen van me lijfquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dada de homo
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Dada het volgende:
En toen zat homofiel Zhenar ergens in een vies donker hoekje te huilen
Sven, koop jij de Playboy of bekijk jij de foto’s op internet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Het niveau gaat omhoog sinds Dada's rentree.
Ben je het imago van lompe boer aan het uitproberen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus tyvus tering, jullie soort is ook echt erg he! Blijf met je vieze klauwen van me lijf
Ze worden mij toegestuurdquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Sven, koop jij de Playboy of bekijk jij de foto’s op internet?
Vertel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond die eerdere stripjes van Buup leuker.
Hij is weer fijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik was een nieuwe stripje aan het maken:
[afbeelding]
Superhelden lenen zich goed voor dit soort onzin.quote:
Jammer genoeg weten de stervelingen alhier onze bovenaardse humor niet te waarderen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Superhelden lenen zich goed voor dit soort onzin.![]()
![]()
Die stripjes die je postte bedoel ikquote:
Ooooooh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stripjes die je postte bedoel ik. Over die dove en de hoeken van de kamer.
Wat wil je, met dit gespuis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer genoeg weten de stervelingen alhier onze bovenaardse humor niet te waarderen..
Die waren ook leuk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stripjes die je postte bedoel ik. Over die dove en de hoeken van de kamer.
quote:
Dat is al eens eerder gedaan in ONZquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Heb je je aleens gewaagd aan een Fokke en Sukke, Zhenar?
Joh, waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is al eens eerder gedaan in ONZ
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had hem ook anders verwacht, gewoon zichzelf, gaat ie zijn vader en moeder bedanken en zusje![]()
Hij is gewoon die Adje die ik altijd zie bij Paul de LeeuwIK had ook gehoopt dat ie zich zelf was.
Als Arjan van Erkel.![]()
Om een gebbetje uit te halen bij Zhenar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik het vraag?
Of omdat Sven niets origineels kan bedenken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om een gebbetje uit te halen bij Zhenar?
Normaliter ben ik niet weg van een gebbetje hier en een frol daar, maar dat was niet de insteek van mijn opmerking.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om een gebbetje uit te halen bij Zhenar?
Dat idee had ik bij jou, vandaar mijn suggestiequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of omdat Sven niets origineels kan bedenken?![]()
!
()
Wat de neuk is een frol?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Normaliter ben ik niet weg van een gebbetje hier en een frol daar, maar dat was niet de insteek van mijn opmerking.
Als je dat al niet weet, dan is het wel heel sneu met je gesteld.quote:
Je moeder heeft je een abonnement cadeau gedaan?quote:
Nee sukkel, jij hebt me er toen een opgestuurdquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Je moeder heeft je een abonnement cadeau gedaan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij jou, vandaar mijn suggestie.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Het niveau gaat omhoog sinds Dada's rentree.
Die slechte opmerking maakten mijn klasgenootjes in groep twee ook altijd, toen ze weer eens vastgeluld waren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet, dan is het wel heel sneu met je gesteld.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
JA, IK BEDOELDE GGGGGGGGGGGGGGGROL JA!
ik dacht drolquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
JA, IK BEDOELDE GGGGGGGGGGGGGGGROL JA!
Sorry Zhenar, ik meende er niks vanquote:
LATEN WE NOOIT MEER RUZIE MAKEN!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry Zhenar, ik meende er niks van.
Oh, jij was er toen al zo een die altijd gelijk moest hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die slechte opmerking maakten mijn klasgenootjes in groep twee ook altijd, toen ze weer eens vastgeluld waren.
Haha oh ja....hm laat dan maar zitten. Nu lul ik mezelf van tafel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nee sukkel, jij hebt me er toen een opgestuurd
Tut tut, je kunt ook te hard van stapel lopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LATEN WE NOOIT MEER RUZIE MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
!
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Dada het volgende:
Nu lul ik mezelf van tafel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha oh ja....hm laat dan maar zitten. Nu lul ik mezelf van tafel.
hoe is het met je zusje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LATEN WE NOOIT MEER RUZIE MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
!
Je hebt gelijk. Het moet geen zoutloze bedoening hier worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, je kunt ook te hard van stapel lopen.
Tja, iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Zoals gewoonlijk.
Die wordt elke dag liever! Hoor ik via de telefoonquote:
Nou ja..moest..moest...ik hád meestal ook gelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jij was er toen al zo een die altijd gelijk moest hebben? Jezus, toen was je vijf man
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |