Ja, ik vind Saskia ook leukquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Saskia is leuk.
Ja, ze deed niet slechtquote:Ze deed het wel erg goed voor een eerste keer in GTST. Beter dan de gemiddelde huidige acteur in de soap![]()
Was te verwachten, plus de spoiler van Frey..quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Maar ik ben dus de enige die niet door had dat Saskia nep was.?
Ik had het al wel door jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Hoezo Nepquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.
Saskia of Amber kwam mij bekent voorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Cheesecake het volgende: Wel leuk dat Amber Teterissa nu ook in de soap zit, vond haar in Kees&Co ook leuk. Ben alleen benieuwd hoe haar karakter uit de verf gaat komen.
Aha, ik heb er niks van gemerktquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
De spoiler van Frey had ik niet gelezen...
[..]
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.
WTF? Amy is de dochter van Isabella en Isabella is samen met Suzanne gevlucht...quote:
Zo goed houd ik er ook niet bijquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF? Amy is de dochter van Isabella en Isabella is samen met Suzanne gevlucht...
Het is van 2 of 3 maanden geledenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo goed houd ik er ook niet bij![]()
Ja, nu weet ik het weer.quote:
Dizer bedankt héquote:Ze is weer bezig... ze denkt dat Amy dood is... en dat terwijl een paar maanden geleden nog dat hele verhaallijn gaande was
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, Saskia is geen computergestuurde robot.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
De spoiler van Frey had ik niet gelezen...
[..]
Doe eens gewoon en ga niet lopen zeuren. We vinden je gewoon schattigquote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat hebben jullie godver op mij .
Nu ben ik het beu.
Ik snap er niks van dat ik hier gewoon niet mag posten ,
Of jullie lopen mij achterna te stalken,
Dat heb ik nooit gezegd. Dat was Svenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten jullie niet zeggen dat Saskia een robot is,
Want dat is ze in de serie niet en in het echt niet.
WTF heb je gedronken ofzo?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten jullie niet zeggen dat Saskia een robot is,
Want dat is ze in de serie niet en in het echt niet.
Ja, dat weet ik, maar jullie zijn een kliekquote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Dat was Sven
Dus omdat Sven en ik een kliek vormen... en als Sven iets doet, dan ben ik gelijk medeverantwoordelijk? GODVER, dan wil ik ook een blauwe naamquote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar jullie zijn een kliek![]()
En ik maar denken "quote:Op woensdag 14 december 2005 01:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels dat er zoveel van jullie dachten dat Ludo maar 2 kinderen had![]()
Ik vind trouwens echt dat Janine bliksem snel moet ophouden hoor, al die dingen die ze Ludo verwijt doet ze zelf ook![]()
Ja? Jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is maar een tijdelijke rol hoor...
He he niet zo pesten hequote:
Inderdaad, wat een onzin zeg. Gewoon een vrijbrief voor dievenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er na al die jaren nog steeds geen deur in Scala zit.
Wat is de titel?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Alweer dat liedje van Dawson's Creek. In ONM was het vandaag in DOK te horen.
"I don't want to wait", gezongen door Paula Cole.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Wat is de titel?
Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
"I don't want to wait", gezongen door Paula Cole.
Over een minuut of 12 weten we of het inderdaad Mabel Gonzalez is.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef digispeed het volgende:
die schoonmaakster is volgens mij dezelfde actrice die maria verduren ( zus van louis duarte) speelde, je weet wel die vrouw die bij martine in de gevangenis heeft gezeten en geholpen heeft bij het masterplan, van 2 jaar terug.
Veel moslims in Walesquote:Christian: 71.9%
Buddhist: 0.19%
Hindu: 0.19%
Jewish: 0.08%
Muslim: 0.75%
Sikh: 0.07%
Other religion: 0.24%
No religion: 18.53%
Not disclosed: 8.07%
Goede TT misschienquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Oke, Wiet wil dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |