Ik geloof je bericht welquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef karnelamp het volgende:
Je zult er nog versteld van staan hoor
Natuurlijk is het geloofwaardig. Zie je niet haar gedachte waarom ze opeens niet meer wil verder zoeken? Damn, je hebt ook geen verstand van Soap he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Lekker geloofwaardig dat Dian wegwil gaan. Ze heeft toch alles over voor die schat?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje Hind leuk vinden
.
Spannend leven zullen die hebben.
Ja, dat slaat weer als een kut op een drumstelquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje leuk vinden
.
Jezelf spiegelen aan een soappersonage is brij triest imo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
Nou ja, als je een dusdanig saai, nietszeggend, overbodig grijs muisje leuk vindt, zegt mij dat genoeg over de rest van je leven.
Dan snap jij mijn post dus niet. Jij vindt haar gezien jouw post leuk. Als jij je aangetrokken voelt tot dergelijke personen lijkt mij jouw leven niet zo spannend. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezelf spiegelen aan een soappersonage is brij triest imo..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje leuk vinden
.
Ze komt nog terug ook!!!!!quote:
quote:
Ze verdient het iig wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
Wil die Wiet dood ofzo?
quote:
Inderdaad, slapper kan die cliff haast niet man.quote:
Nee, ik ben serieus, ik had dit er echt niet achter gezochtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, slapper kan die cliff haast niet man.![]()
Nick, Nina en... ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, slapper kan die cliff haast niet man.![]()
Trouwens kan Janine dat kind niet gewoon weg laten halen en er een met Ludo maken ofzo![]()
Die heeft iig sterk erfelijk materiaal en al 3 gezonde kinderen verwekt.
De uiterste houdbaarheidsdatum van dat geluidseffectje is inderdaad al lang verstreken.quote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had hij het over Fos.quote:Had Morris het nou over Linda?![]()
Psies.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef Zhenar het volgende:
Als ze toch mensen terughalen, kanMarcus
dan niet terugkomen? Die vent is hilarisch!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Wie is die kut bij Dennis eigenlijk?
[edit]Ik zie het al.[/edit]
Hij had het over een liefde die hij niet kon bereiken ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De uiterste houdbaarheidsdatum van dat geluidseffectje is inderdaad al lang verstreken.
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had hij het over Fos.![]()
XCUSE ME?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht dat je inmiddels wel over je schoolboy crush op Nick heen was.
![]()
grapje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
XCUSE ME?
Waarom ik een tijdje Nick vs Ludo helemaal tegek vond vooral een tweetal afleveringen, had met persoonlijke redenen te maken en geen crush onzin
OK.quote:
Ik vind hem niet altijd tof. Maar vandaag weer wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK.
Maar ik vind Nick ook wel tof hoor.![]()
Die Amy toch? Dat kind van Isabella?quote:
Het is maar een tijdelijke rol hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Cheesecake het volgende:
Wanneer wordt Wiet weer opgehaald door Geesje? Ben haar nu al weer zat....
Dennis is ook zo heerlijk naief, als Morris hem vertelt dat 'ie voor zijn coma homo was en wat met hem heeft gehad, gelooft hij het direct.
Dat van Saskia zagen we natuurlijk totaal niet aankomen, he. Wel leuk dat Amber Teterissa nu ook in de soap zit, vond haar in Kees&Co ook leuk. Ben alleen benieuwd hoe haar karakter uit de verf gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |