"als ik nou aanbel, dan vraag jij of ze kinderpostzegels willen"quote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Beaudien het volgende:
Dian, die opmerkingen van Dian, die zijn toch eigenlijk geweldig!
Robert mag er wel in blijven vind ik, het is juist een hele verademing dat Laura even opgedonderd is, vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
"als ik nou aanbel, dan vraag jij of ze kinderpostzegels willen"![]()
Fijn ook dat Linda eindelijk een klein beetje los komt....
dat Barbara Robert nu maar snel mag dumpen,
de goede man naar de fles grijpt en dood ter aarde stort
Ik ben met jou eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Robert mag er wel in blijven vind ik, het is juist een hele verademing dat Laura even opgedonderd is, vind ik.
omdat 't een zoutloze droplul is, die na 15 jaar niets meer toe te voegen heeft...quote:
Misschien moet ie een eigenbedrijf beginnen. Schoonmaker of zo. Ook totaal iets anders. Jef blijft hip. Een hippe vriendin een een hippe baanquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat 't een zoutloze droplul is, die na 15 jaar niets meer toe te voegen heeft...
niks mis met Wilbert hoor, maar Robert is gewoon op
Identificeer je je niet iets teveel met Robert?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik een eigenbedrijf beginnen. Schoonmaker of zo. Ook totaal iets anders. Jef blijft hip. Een hippe vriendin een een hippe baan
Ja dat vind je ook al van Ludo, wat blijft er nog over aan mannelijkheid op die leeftijd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat 't een zoutloze droplul is, die na 15 jaar niets meer toe te voegen heeft...
niks mis met Wilbert hoor, maar Robert is gewoon op
Nou, Jef is ook goed hoor, en Robertquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat vind je ook al van Ludo, wat blijft er nog over aan mannelijkheid op die leeftijd?
Okee, Jef de beer natuurlijk![]()
Oeps...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Identificeer je je niet iets teveel met Robert?![]()
nee Ludo vind ik niet uitgescheten maar uitgemolken:quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja dat vind je ook al van Ludo, wat blijft er nog over aan mannelijkheid op die leeftijd?
Jef is lievquote:Okee, Jef de beer natuurlijk![]()
Yep, helemaal mee eens. Jef is de vader je graag wilt hebbenquote:
Vind ik dus niet, Ludo blijft me boeien en zijn karakter is echt niet zoveel veranderd hoor, mijn ouders gedroegen zich toen ze in de 30 waren ook anders dan nu, nu zijn ze meer ervaren en meer bezadigd, het temperament gaat er een beetje uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee Ludo vind ik niet uitgescheten maar uitgemolken:
ze hebben alles uit dat karakter gehaald wat erin zit, nu is het klaar
Robert was tot en met seizoen 9 gewoon het echte prototype van een man van middelbare leeftijd die het gemaakt had, zijn uiterlijk meehad en het goed deed bij de vrouwen.quote:in Robert heeft feitelijk gezien nooit wat gezeten..........
[..]
Doordat ze Jefs leven zo radicaal hebben veranders is hij nu leuker dan ooit, stel je voor als hij nog steeds bij Barbara zat en bij A&A werktequote:Jef is liev![]()
Jef lijkt op mijn papa
Over Fos gesproken, die verhaallijn wordt met de dag tenenkrommenderquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef mikerw het volgende:
gehandicapt kind..zielig. misschien gaat het wel dood. maar ja dan is er altijd fos die zich opoffert met janine een nieuwe te maken.
Wat me ook opvalt... achter Frits staat twee keer een ( ) getypt. Een keer met kruis, die is doorgestreept, en daarachter nog een, waar het vraagteken in geschreven is...quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:58 schreef Shoplifter14 het volgende:
[..]
Nee het is ander soort kruis dan een kruis bij een dood. het is erbij gekrabbeld, terwijl Trix al jaren dood was. zou ze dan toch nog leven? we hebben haar nooit zien sterven. het lijkt op het teken van de tweede amulet, precies zo'n kruis staat daarop. zou trix het amulet hebben?
ja, dat vind ik ook Fosquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Over Fos gesproken, die verhaallijn wordt met de dag tenenkrommender
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Wat loopt Bar te zeiken, het was toch uit met Robert en Bar toen ze het deden.
Tis gewoon de schuld van Barbara, moet ze maar niet 3 kutpubers uitnodigen zonder Robert's toestemming. Dan was ie ook nooit in het hotel gaan logeren.quote:
Alsof Barbara nooit vreemd is gegaan, kom op zeg, als zo iemand als Sjors nou zo zou reageren okee, maar Barbara heeft David en Wout ook nog op d'r lijstje staan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon de schuld van Barbara, moet ze maar niet 3 kutpubers uitnodigen zonder Robert's toestemming. Dan was ie ook nooit in het hotel gaan logeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alsof Barbara nooit vreemd is gegaan, kom op zeg, als zo iemand als Sjors nou zo zou reageren okee, maar Barbara heeft David en Wout ook nog op d'r lijstje staan.
Das toch die heerlijke masseurquote:
hij heeft bijna evenveel tiet als Joostquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Als ik Bing zo zie is ONM niet de enige soap die een borstvergroting voor een speler betaald heeft.
Maar niet de slimste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Jack is de stoerste man van Nederland.
nou..... je kan wel zien dat ie bij de commando's heeft gezetten...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Jack is de stoerste man van Nederland.
Erg geloofwaardig dat ie opeens naar buitengaat, beetje stom van de verhaalschrijvers. Net of je enige kans maakt als jij als enige geluid maakt als je naar buiten gaat terwijl degene die je wil pakken gewoon stilletjes kan wachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou..... je kan wel zien dat ie bij de commando's heeft gezetten...
Inderdaad: Jack onze Commandoquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou..... je kan wel zien dat ie bij de commando's heeft gezetten...
dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Aukje in Baantjer nu!
Ja, volgens mij welquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
oeeeeh een pistool
hebben jullie ook 't idee dat ze voor de binnenscčnes in Wales de decorstukken van 't klooster hebben gebruikt???
dat stoere staat 'm helemaal niet, vind 'm meer van 't geniepige...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Toen Jack zo stoer in die stoel zat, dacht ik: dat moet de nieuwe James Bond worden!
Misschien wel Frits die gehersenspoeld is, of een van de ooms van hem die op die stamboom stonden....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel![]()
Ik ben benieuwd door wie Jack buiten neergeslagen werd.![]()
Want ik zag iemand lopen (Dus ben ik erg benieuwd wie er is)
Welke man in GTST is dan sterker dan Jackquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat stoere staat 'm helemaal niet, vind 'm meer van 't geniepige...
wie niet sterk is moet slim zijn, zo'n typje...
misschien had Sjors d'r spijkerpistool mee moeten nemen?!
die weet tenminste hoe ze zich moet verdedigen
Dat denk ik ook !quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien wel Frits die gehersenspoeld is, of een van de ooms van hem die op die stamboom stonden....
zal wel 'n mannetje van Frits zijn...............quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien wel Frits die gehersenspoeld is, of een van de ooms van hem die op die stamboom stonden....
No shit Sherlock!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook !
Dat was gisteren of eergister ook. Toen werd er een boek gelegd in die kasteel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |