Ik geloof je bericht welquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef karnelamp het volgende:
Je zult er nog versteld van staan hoor
Natuurlijk is het geloofwaardig. Zie je niet haar gedachte waarom ze opeens niet meer wil verder zoeken? Damn, je hebt ook geen verstand van Soap he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Lekker geloofwaardig dat Dian wegwil gaan. Ze heeft toch alles over voor die schat?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje Hind leuk vinden
.
Spannend leven zullen die hebben.
Ja, dat slaat weer als een kut op een drumstelquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje leuk vinden
.
Jezelf spiegelen aan een soappersonage is brij triest imo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
Nou ja, als je een dusdanig saai, nietszeggend, overbodig grijs muisje leuk vindt, zegt mij dat genoeg over de rest van je leven.
Dan snap jij mijn post dus niet. Jij vindt haar gezien jouw post leuk. Als jij je aangetrokken voelt tot dergelijke personen lijkt mij jouw leven niet zo spannend. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezelf spiegelen aan een soappersonage is brij triest imo..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje leuk vinden
.
Ze komt nog terug ook!!!!!quote:
quote:
Ze verdient het iig wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
Wil die Wiet dood ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |