Heb d'r altijd al vervelend gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nano was ooit zo'n lief, schattig meiske.
Dat was geen breezer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij een breezer voor je verjaardag had gekregen.. Maar je kreeg 'm niet open
Ik vind het echt wanstaltig taalgebruik! Ik weet niet waarom, maar dit soort "leuke uitspraken" doen mij rillen tot op het bot!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger een moeilijk woord (portemonnee) en omdat ik nooit cashgeld in mijn portomonnee heb zitten zeg ik altijd portometniks..
Aantekening?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch heeft ze haar eerste aantekening te pakken.
Mijn schoolvriendinnetje is er nog niet, en we moeten om half acht aanschuiven in een restaurant in Tilburg... en ik heb honger... en dorst... lekkere drankjesdorst
.
Hoi BVO, gij die zich ook al in die discussie gaat mengenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb d'r altijd al vervelend gevonden.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb d'r altijd al vervelend gevonden.
Het is niet 'leuk' bedoeld. Ik zeg het gewoon altijd zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het echt wanstaltig taalgebruik! Ik weet niet waarom, maar dit soort "leuke uitspraken" doen mij rillen tot op het bot!!
Oh daar was ik ook niet bang voor hoorquote:Ik hou nog wel van je hoor![]()
Ik meng me overal inquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoi BVO, gij die zich ook al in die discussie gaat mengen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt doordat je zulke kromme zinnen maakt.![]()
Ach, ik ben d'r nog wat verschuldigd omdat ik haar had wijsgemaakt dat er een robot in GTST zatquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet wel hartverwarmend voor Haaibaaike zijn dat jullie voor d'r opkomen.
Ik durf te wedden dat dat haar vriend Orginial was onder haar account.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulks een toeval dat dat ook vandaag wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Airelle het volgende:
Bedoeld. Gaan lekker vanavond... Ik me even concentreren op mijn Nederlands
.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat haar vriend Orginial was onder haar account.
Dat zie je ook terug in dat topic: eerst iets serieus vertellen, er dan achter komen dat je belachelijk wordt gemaakt op het forum en dan zeggen dat het een geintje is.
Zoiets had 'ie al een keer eerder geflikt![]()
Toen opende hij een topic met de mededeling dat MSN ging stoppen of verboden werd.
"Want dat zei het Jeugdjournaal zelf
"
En dat topic opende hij nog wel op .... 1 april.
Achteraf zei die toen maar dat het een "Geintje![]()
![]()
![]()
![]()
" was.
Heeft ook eigenlijk geen zin meer, ik ga me omkleden enzoquote:
Ja, nou probeer ik svenividivici toe te voegen en werkt het niet!quote:
Of verwarrend, want ze snapt helemaal niet meer wat wij van haar willen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het moet wel hartverwarmend voor Haaibaaike zijn dat jullie voor d'r opkomen.
Orginial is toch Nano?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat haar vriend Orginial was onder haar account.
Dat zie je ook terug in dat topic: eerst iets serieus vertellen, er dan achter komen dat je belachelijk wordt gemaakt op het forum en dan zeggen dat het een geintje is.
Zoiets had 'ie al een keer eerder geflikt![]()
Toen opende hij een topic met de mededeling dat MSN ging stoppen of verboden werd.
"Want dat zei het Jeugdjournaal zelf
"
En dat topic opende hij nog wel op .... 1 april.
Achteraf zei die toen maar dat het een "Geintje![]()
![]()
![]()
![]()
" was.
Nope. Althans, oorspronkelijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik ben d'r nog wat verschuldigd omdat ik haar had wijsgemaakt dat er een robot in GTST zat.
Zelfmoordpoging van klasgenoot blijft het mooiste topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. Althans, oorspronkelijk niet.
Maar nadat Nano en Orgi gingen samenwerken aan een GTST-blog, werden ze steeds closer en soms leek het erop / gebeurde het dat Orgi onder haar naam postte:
Masturberen
Harde lul topic
Soorten piemels! (ZIE OP)
Rare penis?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfmoordpoging van klasgenoot blijft het mooiste topic.
quote:k wil gewoon dattie gelukkig is maar ik wil geen vrienden zijn. Dat klinkt hard en dan kan iedereen wel hard gaan roepen van arrogant persoon enzo maar stel je voor. Een enorme dikke jongen met een bril en superveel puisten knoopt een gesprek met je aan. Wordt je dan vrienden met hem? NEE
Omdat iedereen gelukkig populair wil zijn en zijn ogen sluit voor andersmans verdriet.
Ik werd eerst ook gepest, ik heb toen iedereen teruggedist in fases. Toen ik bij de gym niet werd gekozen voor basketbal omdat ik er geen hol van kon, ging ik thuis trainen en wordt nu altijd als eerste gekozen. Ik bedoel hiermee: KNOK ERVOOR! En trouwens die klasgenoot stond altijd ver boven mij en pestte me altijd, totdat ik begon te groeien en hij niet. Ik heb hem nooit gepest, maar hij probeert me nog vaak onderuit te halen.
quote:Ik kan wel gaan zeggen van ik wil zo graaag vrienden worden. Maar stel je voor. Je zit op een middelbare school, niemand geeft om anderen, het gaat om je eigen status. Dat was bij mij ook zo, ik twee jaar lang gevochten voor nieuwe vrienden.
Try harderquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, nou probeer ik svenividivici toe te voegen en werkt het niet!![]()
Ik denk nog steeds dat Nano door Orgi is gecreëerd om zijn latente homoseksualiteit te uiten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope. Althans, oorspronkelijk niet.
Maar nadat Nano en Orgi gingen samenwerken aan een GTST-blog, werden ze steeds closer en soms leek het erop / gebeurde het dat Orgi onder haar naam postte:
Masturberen
Harde lul topic
Soorten piemels! (ZIE OP)
Rare penis?
De moosite quote vond ik nog:quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat was té grappig!
En zij helemaal geïrriteerd: "Ze is helemaal geen robot, niet in het echt en ook niet in de serie!"
Echt zo iemand van wie je eigenlijk niet gelooft dat ze echt bestaat. Misschien is ze ook wel een (briljante) kloon
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aha, ik heb er niks van gemerkt![]()
![]()
Ik zal er morgen goed kijken als Saskia te zien is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |