Da's best knap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Al heeft een vriendin van mij haar hele studententijd alcoholvrij doorgebracht.![]()
Ja, alsof je helderziend wasquote:
Ik ook!quote:
Ik wist gewoon nog dat Zhenar het ooit had gezegd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alsof je helderziend was!
Haha, dat is knap. Dat is mijn streven niet. Maar elke week lam is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Groningen gaat daar wel verandering in brengen![]()
Al heeft een vriendin van mij haar hele studententijd alcoholvrij doorgebracht.![]()
Ik weet nog wel dat jij een breezer voor je verjaardag had gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's best knap.
Maar mag die geen alcohol drinken ofzo?
Op MSN.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft ie nergens gezegd!
Wel, maar ze doet het gewoon niet. Vermaakt zich ook prima zonder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's best knap.
Maar mag die geen alcohol drinken ofzo?
Ik ga me erin mengenquote:
Daar heb ik wel waardering voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel, maar ze doet het gewoon niet. Vermaakt zich ook prima zonder.
Ik heb geen jammer genoeg Zhenar op MSN.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar heb ik wel waardering voor. Scheelt ook een hoop in je portometniks.
Dat komt doordat je zulke kromme zinnen maakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geen jammer genoeg Zhenar op MSN.
Ik vond het vroeger een moeilijk woord (portemonnee) en omdat ik nooit cashgeld in mijn portomonnee heb zitten zeg ik altijd portometniks.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat... een... walgelijk woord!!!!!!!!!
Vroegah...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nano was ooit zo'n lief, schattig meiske.
Toch heeft ze haar eerste aantekening te pakkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb d'r altijd al vervelend gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was geen breezer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij een breezer voor je verjaardag had gekregen.. Maar je kreeg 'm niet open
Ik vind het echt wanstaltig taalgebruik! Ik weet niet waarom, maar dit soort "leuke uitspraken" doen mij rillen tot op het bot!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger een moeilijk woord (portemonnee) en omdat ik nooit cashgeld in mijn portomonnee heb zitten zeg ik altijd portometniks..
Aantekening?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch heeft ze haar eerste aantekening te pakken.
Mijn schoolvriendinnetje is er nog niet, en we moeten om half acht aanschuiven in een restaurant in Tilburg... en ik heb honger... en dorst... lekkere drankjesdorst
.
Hoi BVO, gij die zich ook al in die discussie gaat mengenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb d'r altijd al vervelend gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |