Merel is gewoon niet helemaal okay en gaat haar eigen weg.quote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, Merel verzwijgt dat tegen SonjaDat valt mij ook op !
En Sonja is nog wel haar vriendin![]()
Waarom? Omdat:quote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee mijns inziens. Maargoed waarom doen ze er verder niets mee dan?
Hij zag er idd een beetje uit als een donkere jongen, maar hij had wel lang haar volgens mij ...quote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Slayage het volgende:
Kon iemand trouwens opmaken wie de camera vasthield tijdens de shoot van dat filmpje. Je zag in de flashback degene die het geld gaf wel duidelijk in beeld, maar de cameraman was maar heel eventjes in beeld. Zou het misschien de broertje kunnen zijn?
Ik bedoel niet in de openheid. Maar met hun dochters natuurlijk. Maargoed dat zal nog wel komenquote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef WAT het volgende:
[..]
Waarom? Omdat:
- Peer zijn dochter niet verdacht wil maken
- ze Osman niet verdriet willen doen
O, je had ze wel gestraft willen zien oid?quote:Op maandag 12 december 2005 08:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in de openheid. Maar met hun dochters natuurlijk. Maargoed dat zal nog wel komen.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef WAT het volgende:
[..]
O, je had ze wel gestraft willen zien oid?![]()
Iedereen gaat overal wat achter zoekenquote:Op maandag 12 december 2005 18:19 schreef Zusjevan het volgende:
Vonden jullie ook niet dat Kristel zo stug tegen de paviljoenhouder deed?
Wat zou dat nu weer voor geheim zijn.....
Reuze serie dit!!
Die dikke die dat feest aan het organiseren is en mevrouw Looman vroeg of ze mee wilde doen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iedereen gaat overal wat achter zoeken. Niet geheel onterecht overigens, het is inderdaad een geweldige serie (tot nu toe).
Bedoel je met paviljoenhouder Osman? Of die reclame vent die wat later binnen kwam lopen? In het tweede geval zou ik zeggen dat ze hem niet vertrouwt.
... met de stem van Susan Visserquote:Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef bladibladibla het volgende:
De nieuwe rechercheur lijkt trouwens wel heel erg op Leontine Zijlaard-Van Moorsel
Osman is pachter, die paviljoenhouder is Rinus [hij kwam ik aflevering 1 met die poster aanzetten]quote:Op maandag 12 december 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
Bedoel je met paviljoenhouder Osman?
Ik denk dat deze serie voor zowel ouderen al jongeren boeiend kan zijn. (Mede door de jeugdige acteurs en actrices).quote:Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef booo het volgende:
Kijk ze op interneeeet![]()
Je moet het zien hoor ! vuurzee.vara.nl staat alles op.
Heeft het echt zo weinig kijkcijfers? Ik weet niet precies wat normaal is voor zo'n serie. Wat zou de doelgroep eigenlijk zijn?
Mijn vader en moeder kijken het ook hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat deze serie voor zowel ouderen al jongeren boeiend kan zijn. (Mede door de jeugdige acteurs en actrices).
Ik schat : 16 - 35 ofzo?
Oh, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 14 december 2005 19:13 schreef WAT het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder kijken het ook hoor.En die zijn al over de 50.
Die vinden zelfs itt tot mij, dat er wel wat meer tempo had in gemogen.
Deze Twin Peaks fan blijft wel hangenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef Chuva het volgende:
Ik stop met kijken. Het is me allemaal een beetje teveel gejat van Twin Peaks, en als Twin Peaks-fan pur sang is dat ontzettend ergerlijk.
Ga meteen de dvd van de eerste seizoen zou ik zeggen. Een van de beste series ooit.quote:
Ey geen slechte woorden over Man from another placequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Tot zover anders nog geen achteruitpratende midget in Vuurzee![]()
Jazeker komt Vuurzee,quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef booo het volgende:
Hmm, ik ken twin peaks helemaal niet. Nog nooit van gehoord zelfs. Maar ik vind het een hele goed/leuke serie
Weet iemand trouwens of het deze week wel komt? Ik kon het niet vinden in de gids.
Mijn god. Kun jij niet oplazeren van dit forum? Wat een baggeraar ben jij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker komt Vuurzee,
Naar Mooi Weer De Leeuw om 21.00.
Sorrie om 20.55 al![]()
Zeg wat slaat dat opquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn god. Kun jij niet oplazeren van dit forum? Wat een baggeraar ben jij.![]()
![]()
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn god. Kun jij niet oplazeren van dit forum? Wat een baggeraar ben jij.![]()
![]()
Jaja, "grapje"quote:
Ja en hij keek naar het filmpje. Volgens mij geilt hij weer op zijn eigen dochter..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Peer zegt dat hij geen afstand voelt als hij met een 18-jarige staat te praten.![]()
Ja, of op Yasmin.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja en hij keek naar het filmpje. Volgens mij geilt hij weer op zijn eigen dochter..
Nee, hij geilt op Yasmin. Wel een beetje voorspelbaar trouwens, met die bus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en hij keek naar het filmpje. Volgens mij geilt hij weer op zijn eigen dochter..
Sander en Merel vond ik wel goed vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Aernoud het volgende:
Acteerwerk is niet altijd super(vooral natuurlijk van de jongeren), maar ik vind het, net als sommige andere nl series, wel erg goed camerawerk/scenario/in elkaar gezet.. kijkt gewoon zeer prettig, niet?
maar ze is wel lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Merel spoort echt helemaal niet.
Misschien omdat peer achter de ontvoering zit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef WAT het volgende:
Ik vind het jammer dat de helft van het plot op de vara-website staat. Dat Merel vermist raakt kon je er ook al uithalen. En die mogelijke affaire tussen Peer en Yasmine.
Trouwens: Waarom reden ze niet achter die bus aan?![]()
Op dat eerste punt geef ik je gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef WAT het volgende:
Ik vind het jammer dat de helft van het plot op de vara-website staat. Dat Merel vermist raakt kon je er ook al uithalen. En die mogelijke affaire tussen Peer en Yasmine.
Trouwens: Waarom reden ze niet achter die bus aan?![]()
Als ik even bij mag vallen: Ze is niet ordi en ze zong 'Ik verscheurde je foto' en dat kan je geen kinderliedje noemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef WAT het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van? Ordi-uitziende dames die in hun eentje kinderliedjes zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |