Ey geen slechte woorden over Man from another placequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Tot zover anders nog geen achteruitpratende midget in Vuurzee![]()
Jazeker komt Vuurzee,quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef booo het volgende:
Hmm, ik ken twin peaks helemaal niet. Nog nooit van gehoord zelfs. Maar ik vind het een hele goed/leuke serie
Weet iemand trouwens of het deze week wel komt? Ik kon het niet vinden in de gids.
Mijn god. Kun jij niet oplazeren van dit forum? Wat een baggeraar ben jij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker komt Vuurzee,
Naar Mooi Weer De Leeuw om 21.00.
Sorrie om 20.55 al![]()
Zeg wat slaat dat opquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn god. Kun jij niet oplazeren van dit forum? Wat een baggeraar ben jij.![]()
![]()
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn god. Kun jij niet oplazeren van dit forum? Wat een baggeraar ben jij.![]()
![]()
Jaja, "grapje"quote:
Ja en hij keek naar het filmpje. Volgens mij geilt hij weer op zijn eigen dochter..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Peer zegt dat hij geen afstand voelt als hij met een 18-jarige staat te praten.![]()
Ja, of op Yasmin.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja en hij keek naar het filmpje. Volgens mij geilt hij weer op zijn eigen dochter..
Nee, hij geilt op Yasmin. Wel een beetje voorspelbaar trouwens, met die bus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en hij keek naar het filmpje. Volgens mij geilt hij weer op zijn eigen dochter..
Sander en Merel vond ik wel goed vandaagquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Aernoud het volgende:
Acteerwerk is niet altijd super(vooral natuurlijk van de jongeren), maar ik vind het, net als sommige andere nl series, wel erg goed camerawerk/scenario/in elkaar gezet.. kijkt gewoon zeer prettig, niet?
maar ze is wel lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Merel spoort echt helemaal niet.
Misschien omdat peer achter de ontvoering zit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef WAT het volgende:
Ik vind het jammer dat de helft van het plot op de vara-website staat. Dat Merel vermist raakt kon je er ook al uithalen. En die mogelijke affaire tussen Peer en Yasmine.
Trouwens: Waarom reden ze niet achter die bus aan?![]()
Op dat eerste punt geef ik je gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef WAT het volgende:
Ik vind het jammer dat de helft van het plot op de vara-website staat. Dat Merel vermist raakt kon je er ook al uithalen. En die mogelijke affaire tussen Peer en Yasmine.
Trouwens: Waarom reden ze niet achter die bus aan?![]()
Als ik even bij mag vallen: Ze is niet ordi en ze zong 'Ik verscheurde je foto' en dat kan je geen kinderliedje noemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef WAT het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van? Ordi-uitziende dames die in hun eentje kinderliedjes zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |