Maar dit is voor pubers, niet voor pedofielen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:18 schreef EKS1707 het volgende:
zullen wel zo'n 100 topics over bestaan, gewoon ff goed zoeken
Als je het niet zelf doet, dan is het geen masturberen meer.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:25 schreef -AnneX- het volgende:
tip 1: je doet het niet zelf
tip 2: zoek een vriend(in)
quote:Wie doet eraan?
Opties > Verwijder uit forum indexquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef Little_Meanie het volgende:
wanneer wordt PUB afgeschaft? ik kan het niet meer aanzien
my words,quote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef Little_Meanie het volgende:
gooi em dan uit je atquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef Little_Meanie het volgende:
dankje,quote:Op maandag 18 juli 2005 15:41 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
gooi em dan uit je at
aandachtshoertje
Nee. In Feedback mag dat wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef thomastux het volgende:
[..]
dankje,
mag je in de klaagbak klagen over de catagorien?
in fbquote:Op maandag 18 juli 2005 15:42 schreef thomastux het volgende:
[..]
dankje,
mag je in de klaagbak klagen over de catagorien?
Ach wat maakt 't uitquote:Op maandag 18 juli 2005 15:26 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je het niet zelf doet, dan is het geen masturberen meer.
Niemand die verplicht je hier te komen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef Little_Meanie het volgende:
ik wens je zusje veel plezier met de bakstenenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik doe zoiets niet! Dat is niet Gristelijk!
Maar ik heb gehoord dat je op je hand moet gaan zitten, of je nagels lakken (in jouw geval wil het misschien nog wel helpen om ze op een baksteen te leggen en er dan heel hard met een andere baksteen overheen te wrijven!) Ook bibberpennen, douchekoppen, of badeendjes kunnen leuk zijn!
Maar nogmaals, ik ben Gristelijk, ik doe er niet aan, want het mag niet! Dus doet me zusje het voor me!
Er staat nergens in de bijbel dat het niet magquote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik doe zoiets niet! Dat is niet Gristelijk!
Maar ik heb gehoord dat je op je hand moet gaan zitten, of je nagels lakken (in jouw geval wil het misschien nog wel helpen om ze op een baksteen te leggen en er dan heel hard met een andere baksteen overheen te wrijven!) Ook bibberpennen, douchekoppen, of badeendjes kunnen leuk zijn!
Maar nogmaals, ik ben Gristelijk, ik doe er niet aan, want het mag niet! Dus doet me zusje het voor me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |