Ben geen vieze vuile flikker!!quote:
Ik had het ook over mijzelf, knakker!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik had het ook over mijzelf, knakker!![]()
!
EM, je had dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goedenavond,
Het gaat over homo’s en ja hoor...daar is ElMaikelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goedenavond,
Precies!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:24 schreef Zhenar het volgende:Buup en ik zullen nog eens stripjes voor
jullie
maken!
![]()
Je weet wat ze zeggen hè:quote:
Probeer jij mij nou te versieren? Vuile reetroeier, flikker nou gauw opquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Zhenar het volgende:
Je weet wat ze zeggen hè:
Hij die homo's veracht, is iemand die zelf naar piemels smachtDus!
![]()
!
Ik vond die eerdere stripjes van Buup leukerquote:
Dada de homoquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè:
Hij die homo's veracht, is iemand die zelf naar piemels smachtDus!
![]()
!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou te versieren? Vuile reetroeier, flikker nou gauw op![]()
![]()
Jezus tyvus tering, jullie soort is ook echt erg he! Blijf met je vieze klauwen van me lijfquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dada de homo
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Dada het volgende:
En toen zat homofiel Zhenar ergens in een vies donker hoekje te huilen
Sven, koop jij de Playboy of bekijk jij de foto’s op internet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Het niveau gaat omhoog sinds Dada's rentree.
Ben je het imago van lompe boer aan het uitproberen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus tyvus tering, jullie soort is ook echt erg he! Blijf met je vieze klauwen van me lijf
Ze worden mij toegestuurdquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Sven, koop jij de Playboy of bekijk jij de foto’s op internet?
Vertel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond die eerdere stripjes van Buup leuker.
Hij is weer fijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik was een nieuwe stripje aan het maken:
[afbeelding]
Superhelden lenen zich goed voor dit soort onzin.quote:
Jammer genoeg weten de stervelingen alhier onze bovenaardse humor niet te waarderen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Superhelden lenen zich goed voor dit soort onzin.![]()
![]()
Die stripjes die je postte bedoel ikquote:
Ooooooh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stripjes die je postte bedoel ik. Over die dove en de hoeken van de kamer.
Wat wil je, met dit gespuis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer genoeg weten de stervelingen alhier onze bovenaardse humor niet te waarderen..
Die waren ook leuk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stripjes die je postte bedoel ik. Over die dove en de hoeken van de kamer.
quote:
Dat is al eens eerder gedaan in ONZquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Heb je je aleens gewaagd aan een Fokke en Sukke, Zhenar?
Joh, waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is al eens eerder gedaan in ONZ
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had hem ook anders verwacht, gewoon zichzelf, gaat ie zijn vader en moeder bedanken en zusje![]()
Hij is gewoon die Adje die ik altijd zie bij Paul de LeeuwIK had ook gehoopt dat ie zich zelf was.
Als Arjan van Erkel.![]()
Om een gebbetje uit te halen bij Zhenar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik het vraag?
Of omdat Sven niets origineels kan bedenken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om een gebbetje uit te halen bij Zhenar?
Normaliter ben ik niet weg van een gebbetje hier en een frol daar, maar dat was niet de insteek van mijn opmerking.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om een gebbetje uit te halen bij Zhenar?
Dat idee had ik bij jou, vandaar mijn suggestiequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of omdat Sven niets origineels kan bedenken?![]()
!
()
Wat de neuk is een frol?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Normaliter ben ik niet weg van een gebbetje hier en een frol daar, maar dat was niet de insteek van mijn opmerking.
Als je dat al niet weet, dan is het wel heel sneu met je gesteld.quote:
Je moeder heeft je een abonnement cadeau gedaan?quote:
Nee sukkel, jij hebt me er toen een opgestuurdquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Je moeder heeft je een abonnement cadeau gedaan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij jou, vandaar mijn suggestie.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Het niveau gaat omhoog sinds Dada's rentree.
Die slechte opmerking maakten mijn klasgenootjes in groep twee ook altijd, toen ze weer eens vastgeluld waren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet, dan is het wel heel sneu met je gesteld.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
JA, IK BEDOELDE GGGGGGGGGGGGGGGROL JA!
ik dacht drolquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
JA, IK BEDOELDE GGGGGGGGGGGGGGGROL JA!
Sorry Zhenar, ik meende er niks vanquote:
LATEN WE NOOIT MEER RUZIE MAKEN!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry Zhenar, ik meende er niks van.
Oh, jij was er toen al zo een die altijd gelijk moest hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die slechte opmerking maakten mijn klasgenootjes in groep twee ook altijd, toen ze weer eens vastgeluld waren.
Haha oh ja....hm laat dan maar zitten. Nu lul ik mezelf van tafel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nee sukkel, jij hebt me er toen een opgestuurd
Tut tut, je kunt ook te hard van stapel lopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LATEN WE NOOIT MEER RUZIE MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
!
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Dada het volgende:
Nu lul ik mezelf van tafel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha oh ja....hm laat dan maar zitten. Nu lul ik mezelf van tafel.
hoe is het met je zusje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LATEN WE NOOIT MEER RUZIE MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
!
Je hebt gelijk. Het moet geen zoutloze bedoening hier worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, je kunt ook te hard van stapel lopen.
Tja, iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Zoals gewoonlijk.
Die wordt elke dag liever! Hoor ik via de telefoonquote:
Nou ja..moest..moest...ik hád meestal ook gelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jij was er toen al zo een die altijd gelijk moest hebben? Jezus, toen was je vijf man
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |