Gewoon lang sparen.quote:
Klopt, maar dat heb ik inmiddels ook wel gezien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef MouseOver het volgende:
Eigenlijk kun je in de meeste salades het wel als alternatief voor feta gebruiken
WTF?! Alsof ze inquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Aangezien het meer ONZ is een schopje daarnaar toe
Diarree?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
Misschien valt er een marinade mee te maken?![]()
Met stukje ananas goed te combineren.quote:
Gatver!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gatver!![]()
Ga ergens anders leuren met je smerige suggesties.![]()
![]()
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:01 schreef MouseOver het volgende:
Neem een afbakstokbrood, snij er wat sneetjes in en duw de smegma erin. 10 minuutjes in de over en smullen maar. Het heeft wel wat weg van stokbrood met kruidenboter.
Let er wel op dat je hem niet hoger dan 220 graden zet anders is het werkelijk niet te vreten. De buitenkant van het brood is dan al zwart voordat de smegma helemaal gesmolten is!quote:
Nou zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gatver!![]()
Ga ergens anders leuren met je smerige suggesties.![]()
![]()
Gek, niemand wilt diaree, smega is de shit!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou zeg.![]()
Probeer nou eerst maar eens.![]()
Wat denk je dat ik ben, een of andere experimentele freak ofzo?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou zeg.![]()
Probeer nou eerst maar eens.![]()
Nee, dat denken ze nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, een of andere experimentele freak ofzo?!!
Precies!quote:
Welk restaurant? "In Den Geurigen Eikel"?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef MouseOver het volgende:
Heb je het wel eens in de soep geprobeerd? Ik heb dat laatst eens in een restaurant opgedient gekregen, maar ik kon helaas het recept niet goed herleiden. Mocht je het ergens tegenkomen hoor ik het graag.
Zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Smegma in blokjes snijden en invriezen.Een ijsstokje erin en je hebt de heerlijkste ijsjes om aan je vrienden uit te delen.
Idd goed te doen. Maar je moet het nooit uit blik kopen. Da's net zoiets als blikchampignons op pizza's.. niet echt smerig, maar je proeft toch dat het niet vers is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Smegma in blokjes snijden en invriezen.Een ijsstokje erin en je hebt de heerlijkste ijsjes om aan je vrienden uit te delen.
Of aan de kinderen die je in je kelder verstopt hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha geniale naamquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk restaurant? "In Den Geurigen Eikel"?![]()
Nee, joh! Natuurlijk niet! Je moet het gewoon vers van de boer halen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Idd goed te doen. Maar je moet het nooit uit blik kopen. Da's net zoiets als blikchampignons op pizza's.. niet echt smerig, maar je proeft toch dat het niet vers is.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:12 schreef moomphs het volgende:
[..]
Of aan de kinderen die je in je kelder verstopt hebt.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, joh! Natuurlijk niet! Je moet het gewoon vers van de boer halen...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:12 schreef moomphs het volgende:
[..]
Of aan de kinderen die je in je kelder verstopt hebt.
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op de dag dat je bij de McDonals een McSmurry kan bestellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Edit: Boerensmegma, met rozijntjes enzo
Verstuur een brief.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat je bij de McDonals een McSmurry kan bestellen.![]()
Oh. En ik maar denken dat het een exotische lekkernij was...quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef BennyNL het volgende:
smeg·ma (het ~)
1 huidsmeer die zich opgehoopt heeft onder de voorhuid van de penis of tussen de kleine schaamlippen
mmm op een toastje met een glaasje wijn erbijquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Kijk eens of ze nog een leuk recept hebben met piemelbrie. Past er perfect bij
Ik heb nog wel wat over, zal ik het in de koelkastzetten of heb je het liver op kamer themperatuur?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
mmm op een toastje met een glaasje wijn erbij![]()
Liever op kamertemperatuur. Dank je!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, zal ik het in de koelkastzetten of heb je het liver op kamer themperatuur?
ik heb het eigenlijk liever vers van de persquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over, zal ik het in de koelkastzetten of heb je het liver op kamer themperatuur?
Was niet aan jou gericht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Liever op kamertemperatuur. Dank je!
Ja, daarom vraag ik, moet ik m'n lul eerst in de koelkast hangen of heb je het liver op kamertemperatuur?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
ik heb het eigenlijk liever vers van de pers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |