Dat gaat niet, omdat het allemaal losse avatars zijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef Paltos het volgende:
Je moet dat plaatje met die avatars toch centreren joh.
Sorry.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gaat niet, omdat het allemaal losse avatars zijn...
Oink. Dat is niet de goede troost-smiley...quote:
"Yo!"quote:Op donderdag 29 december 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
Hoi.
Nog meer goede ideeën?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef Paltos het volgende:
[afbeelding]
Gehehehehe, nu bewegen ze niet meer!.
Ja, ik dácht er even niet aan, m'kay?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Lekkere timing.Kijk eens naar Zhenars avatar...
Én die van timbob en atb...
Ja, ik zie het. Ik ben al 10 minuten bezig dit goed te krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Nou heb je zo'n stuk leegte tussen de avatars.![]()
Heb je niks beters te doen?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Ik ben al 10 minuten bezig dit goed te krijgen.![]()
Hij's mooi jaquote:
Pleur die spaties eens tussen [sup]-tags?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Paltos het volgende:
Die stomme spaties komen net iets lager als de afbeeldingen..
[afbeelding] Check de tekst nu, die is wat lager.
Dada.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Van wie is die Jezus-avatar nou weer?
Oh.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
De header doe je gewoon tussen [cimg] en [/cimg]
Dankje!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Leuk te zien dat jullie je met zulke belangrijke dingen bezighouden..
Het is ook zo'n toffe kerel.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef LeBeau het volgende:
Paltos zit mijn emoties te editten in z'n quotes.![]()
Nou, super.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is ook zo'n toffe kerel.![]()
Dit staat bij ons aan (vaderquote:Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef Svensational het volgende:
Heeft iemand toevallig de link van het scorebord van VI?
Jaja, je vader. Stiekum zit jij gewoon helemaal voetbaldinges te doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit staat bij ons aan (vader), ik weet niet of dat het is?
http://www.vi.nl/scoreb2.html
We hebben er zelfs twee aanstaan, ook van soccerstand.comquote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jaja, je vader. Stiekum zit jij gewoon helemaal voetbaldinges te doen!
Die gebruik ik ook altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We hebben er zelfs twee aanstaan, ook van soccerstand.com![]()
Ja, grappig he!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef LeBeau het volgende:
Paltos zit mijn emoties te editten in z'n quotes.![]()
.
Valt dat op te lossen?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wiki geeft die niet goed weer... Ze tonen een spatie als ' ' ipv 'de code'.
& nbsp;
Taniaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit staat bij ons aan (vader), ik weet niet of dat het is?
http://www.vi.nl/scoreb2.html
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef LeBeau het volgende:
M'n moeder noemde me net "trutje".
Dat is een nieuwe.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe noemt ze je normaal dan? Muts?
EN DAN STEKEN ZE GODVERDOMME OOK NOG ONZE BOOM IN DE FIKquote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
Mensen die vuurwerk afsteken moeten dood..
Vooral die kutgassies van 17 die denken dat ze dan stoer zijn omdat zij wel vuurwerk hebben en hun "vrienden" van 9 en 10 jaar oud niet..
Ja, sorry. Dat was niet de bedoeling hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
EN DAN STEKEN ZE GODVERDOMME OOK NOG ONZE BOOM IN DE FIKDOOD MOETEN ZE
Stelletje criminelen daar in Drenthe. Eigenlijk zou je die hele pleuris provincie met raketten de zon in moeten schieten, ben je in één klap van het gezeik af.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
EN DAN STEKEN ZE GODVERDOMME OOK NOG ONZE BOOM IN DE FIKDOOD MOETEN ZE
Ze moeten die hanggroepjongeren die nu voor de tweede keer in een uur de brandweer hebben laten inrukken eens met z'n allen voor een trein leggen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stelletje criminelen daar in Drenthe. Eigenlijk zou je die hele pleuris provincie met raketten de zon in moeten schieten, ben je in één klap van het gezeik af.
quote:
Of met z'n allen aan een raket binden en de zon inschieten. Dan weten ze gelijk wat echt vuurwerk is.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze moeten die hanggroepjongeren die nu voor de tweede keer in een uur de brandweer hebben laten inrukken eens met z'n allen voor een trein leggen ofzo.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om op te kotsen? Ik ga net als Sven voor de minderjarige vuurwerkmongolen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik heb een brakke videokaart, dus ik had een andere meegekregen om hem te wisselen. Nou, ik dat ding eruit schroeven, doodsbang dat ik iets sloop... PAST DIE NIEUWE HELEMAAL NIET!!!![]()
![]()
Oh ja!quote:
Bupa.quote:
Nou, in onze boom was het geen knalvuurwerk hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
,
en
.
Wat is er eigenlijk leuk aan vuurwerk dat alleen maar klapt? Irritante dingen.![]()
Tof he?quote:
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:
Wat, schat?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....
Maar niet jegens elkaarquote:
Is er tijd voor?quote:
Gejat van Harry Potterquote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef Paltos het volgende:
Jeweetwel.
*kijkt in de drukke agenda*quote:
Alleen tegen (ShowChat) newbies.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen tegen (ShowChat) newbies.
Ik ga nu een spelletje spelen, wacht maar op je beurtquote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
Komaan, laat die haat dan tot uiting komen. Niet opkroppen!
Het is dus zeker jegens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga nu een spelletje spelen, wacht maar op je beurt![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga nu een spelletje spelen, wacht maar op je beurt![]()
Nee, een stuk of 76.980.003 ofzoquote:
Ik wou al zeggen, jij bent niet zo goed in het doen van maar één spelletje.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, een stuk of 76.980.003 ofzo
Wat voor een naam?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Verzin nu een naam. Ik en F zijn dommies.
Van in het fotoboek! En je zit in onze club! Als jij er zoveel om geeft..?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat voor een naam?
Waarvoor?
Wie is F? Dé F?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, een stuk of 76.980.003 ofzo
Dé F van het fotoboek?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Van in het fotoboek! En je zit in onze club! Als jij er zoveel om geeft..?![]()
Jaaaaahh... Maar ze wil een naam! En dus moeten we haar er één geven!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dé F van het fotoboek?En van MSN?
En van de mailtjes?
Maar wij horen toch bij de 'beteren'?
BuPa-F.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jaaaaahh... Maar ze wil een naam! En dus moeten we haar er één geven!.
Dat kwam ook door jou hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, jij bent niet zo goed in het doen van maar één spelletje.
Mijn zoveelste Fan.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kwam ook door jou hoor![]()
Wie is F?
Jajajajajajajjajajaja, patserquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajajajajajajjajajaja, patser
Leugens!quote:
Jaja, maar wat is haar naam dan! We weten sowieso dat het iets met een F is.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
Hetwasietsmeteenf
Zie haar fotoboek...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jaja, maar wat is haar naam dan! We weten sowieso dat het iets met een F is.
![]()
Na-ahquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:30 schreef Paltos het volgende:
[..]. Omdat iedereen zoiets heeft van: Wie is F? En dan zegt SV. 'IetsmeteenF' en dan degene die niet weten wat de username is hebben iets van 'we weten dat het iets met een F is
' terwijl dat de username is!!
![]()
![]()
Dat zijn details.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar 'HetwasietsmeteenF' is zonder spaties, dus dan zouden ze dat wel doorhebben (dat het een username is)![]()
![]()
!!@!@~!~!
IK STOND VOOR JAAAAAquote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
MissBliss zoekt een ander slachtoffer!
Ik ben namelijk te goed voor haar...
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
MissBliss zoekt een ander slachtoffer!
Ik ben namelijk te goed voor haar...
Totaalscore telt, ja?!quote:
Oh ja, en meneer is de eerste potjes die we gespeeld hebben vergeten??quote:
Ik moest gewoon een beetje opwarmen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, en meneer is de eerste potjes die we gespeeld hebben vergeten??
Aap.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, en meneer is de eerste potjes die we gespeeld hebben vergeten??
Ja vast, nou kom maar op danquote:Op donderdag 29 december 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik moest gewoon een beetje opwarmen.
Coming out is wel toepasselijk hier.quote:
Huh? Que? Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat jij een soort Jochem Meyer bent.
Nee, volgens mij was dat een andere (atb weet dat welquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Is dat die gast van WIDM trouwens?
Nou gewoon, zelfde soort grapjesquote:
Bedoel je Marc-Marie Huijbregts?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Is dat die gast van WIDM trouwens?
Oooooh.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou gewoon, zelfde soort grapjes.
Al kan ik ook Paul Jambers, Willibrord Frequin e.d. imiteren.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh.
Hmm. Ik lijk op niemand!
Je moet toch een voorbeeld hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh.
Hmm. Ik lijk op niemand!
Vliegende Panters.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet toch een voorbeeld hebben?
Jochem Meyer is wel jouw stijl. Denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vliegende Panters.
Maar dat is niet mijn stijl.
Jim Carrey.
Maar dat is ook niet helemaal mijn stijl.
Niks concreets, hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Paltos het volgende:
Bereid je dan acts voor enzo, Bup?
Kom je dan op TV?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks concreets, hoor.
Over 10 jaar. Dan wel. Wellicht samen met pberends.
Ik kon de druk van al die TTT's niet aan.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Cool.
(Wat ben je een baggeraar.)
Ik heb ook goede topics.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kon de druk van al die TTT's niet aan.Ik flipte gewoon!
Wat kijkt 'ie vrolijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Morgen tegen z'n nieuwe club!
Ik ken het programma wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb ook goede topics.
Mijn gedicht: Een miljoen. bv..
Maar dat was een persiflage op Trigger Happy. Toevallig gezien?.
Ja, toen speelde hij nog bij heerenveen geloof ik...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef Zhenar het volgende:
Yoyoyo, whassup?! All my zubs & bahnas in tha hooouuse!![]()
Wij hebben 'F' uitgelegdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had jij die woorden gelijk opgeschreven ofzo??
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had jij die woorden gelijk opgeschreven ofzo??
Had je maar naar de meet moeten komenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij hebben 'F' uitgelegd, dus jij mag dit even uitleggen.
Oh, ik wist ze na 3 minuten al niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat heet een geheugen. Get with the program. Bitch.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 uur schreef BVO het volgende:
Vervelend ventje die Vlaar.
Kun je nagaan hoe kut hij Huntelaar vindt...quote:
Welk topic was dat dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb mijn eerste TR geplaatst! In onz.![]()
Dus buup, doe je werk.![]()
Stofje is je voor. Wat snel.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik wist ze na 3 minuten al niet meer.
quote:
Zub is nog wel te onthouden, maar bahna...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]En dat terwijl ik ze nog zeven keer heb toegepast die avond!
![]()
Het zijn mijn nieuwe favoriete woorden.Dizer
![]()
Hee, als ik een "wist je dat" lijstje maak over de meet, zet je mij dan in jequote:Op donderdag 29 december 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zub is nog wel te onthouden, maar bahna...
Ja, nu moest ik dus naar boven scrollen
Het komt van Dizer. WAT DENK JE ZELF, DWAAS?!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Is het Zweeds of Tsjechisch?
Als het een leukere 'wist je dat' is dan er nu in staat wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, als ik een "wist je dat" lijstje maak over de meet, zet je mij dan in jesig
?
Swahili?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het komt van Dizer. WAT DENK JE ZELF, DWAAS?!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het een leukere 'wist je dat' is dan er nu in staat wel ja
quote:
JA WAT WOU JE DAN SCHRIJVEN???quote:
Zulk soort dingen onthoud ikquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]! Ik dacht dat je die niet vinden zou
.
quote:
Ik wist toen ook niet precies hoe die situatie bij AZ zat enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulk soort dingen onthoud ik.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA WAT WOU JE DAN SCHRIJVEN????
En nu welquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wist toen ook niet precies hoe die situatie bij AZ zat enzo.
Ja, ik wist niet dat hij een juniorcontract had en maar 30.000 euro per jaar kreegquote:
Als Klaar (quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Tóch Expeditie Robinson "All Stars"-editie
Wie is hier nog meer erg blij mee?
Is het al helemaal zeker trouwens?![]()
Zijn dit dan "All Stars" van België én Nederland? Of enkel Nederland?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Tóch Expeditie Robinson "All Stars"-editie
Wie is hier nog meer erg blij mee?
Is het al helemaal zeker trouwens?![]()
IS ER NIKS LEUKS TE MELDEN OVER MIJ DAN?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik wilde gewoon in je sig.
MAAR NU NIET MEER!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Klaar (!!!!!!!!!!!) en Giovani (
!!!!!!!!!!!!) meedoen ben ik er heeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee
![]()
.
Jawel, hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IS ER NIKS LEUKS TE MELDEN OVER MIJ DAN?
BJörn moet meedoenquote:
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IS ER NIKS LEUKS TE MELDEN OVER MIJ DAN?
Ik snap het precies niet. Zijn het dan de opvallenste deelnemers van de afgelopen seizoenen, bedoel je?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zijn dit dan "All Stars" van België én Nederland? Of enkel Nederland?
Want All Stars die je niet kent, is maar stom!
Dat spreekt voor zich.quote:
Van allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zijn dit dan "All Stars" van België én Nederland? Of enkel Nederland?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!![]()
Alleen ik heb geen admin power, dus ik kan niet iets tofs zeggen als "MissBliss moet in de crew" oid.
Wist je dat...MissBliss rap president van Nederland moet worden?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik snap het precies niet. Zijn het dan de opvallenste deelnemers van de afgelopen seizoenen, bedoel je?
Lees dat topic danquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik snap het precies niet. Zijn het dan de opvallenste deelnemers van de afgelopen seizoenen, bedoel je?
Afgezien van enkele lonkende blikken naar de barvrouw was het wat dat betreft een vrij frigide bedoening.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
Ik had wel weer een smerige liefdesaffaire verwacht op die meet.
opvallendstequote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij staat anders niet in het voorlopige lijstje...quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dan vind ik die van Danny leuker.
Ik heb helemaal niet gerapt, dus die slaat nergens opquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!![]()
Alleen ik heb geen admin power, dus ik kan niet iets tofs zeggen als "MissBliss moet in de crew" oid.
Wist je dat...MissBliss rap president van Nederland moet worden?
Hé, het sneeuwt niet meer in jouw avatar.quote:
De barvrouw leek wel een beetje op Skaai.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Afgezien van enkele lonkende blikken naar de barvrouw was het wat dat betreft een vrij frigide bedoening.![]()
Oftewel: het was veuls tegezellig
voor een
smerige liefdesaffaire
![]()
Eigenlijk is een "wist je dat" niet toereikend voor het geven van complimenten.quote:
Kerstmis is voorbij.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, het sneeuwt niet meer in jouw avatar.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gerapt, dus die slaat nergens op
Ik wil ook een andere avatar. Interesse?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, het sneeuwt niet meer in jouw avatar.
Ja?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De barvrouw leek wel een beetje op Skaai.
En aangezien het alleen met kerst kan sneeuwen, dacht jij...quote:
Interesse in wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere avatar. Interesse?
Ja, ik had ook een kerstmuts op he!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En aangezien het alleen met kerst kan sneeuwen, dacht jij...
Een complimentje zonder 'wist je dat' mag ook hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk is een "wist je dat" niet toereikend voor het geven van complimenten.![]()
![]()
Nee, om die nieuwe te makenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Interesse in wat?
In jouw kerst-avatar?
Vertel liever hoe we hem hier weg kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
Hey Paltos, vertel eensch: hoe ben jij alhier in ons midden verzeild geraakt?![]()
Bupatih.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
Hey Paltos, vertel eensch: hoe ben jij alhier in ons midden verzeild geraakt?![]()
Wist je dat:quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een complimentje zonder 'wist je dat' mag ook hoor
quote:
Hij wilde Bupatih op een spelfout betrappenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Vertel liever hoe we hem hier weg kunnen krijgen.
Na al dit gepraat over complimentjes ligt er veel te veel druk op en kan het alleen nog een anticlimax worden. Ik geef je wel een tof compliment wanneer je deze het minst verwacht. Net als een goede linkse hoek.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een complimentje zonder 'wist je dat' mag ook hoor
Oooooooooooooooooh.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, om die nieuwe te maken!
Oeh (MSN)quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Na al dit gepraat over complimentjes ligt er veel te veel druk op en kan het alleen nog een anticlimax worden. Ik geef je wel een tof compliment wanneer je deze het minst verwacht. Net als een goede linkse hoek.![]()
![]()
Trouwens, hier zijn zoveel mods! Laat ze gewoon mijn berichtjes helemaal verwijderen elke keer.quote:
Ja, maar dat is weer geen complimentquote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist je dat:
MissBliss een complimentje wil zonder 'wist je dat'?
Ah. Ik vond haar wel leuk, dusquote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen een 'maatje minder' dan, maar verder qua gezicht wel vind ik
Dat werkt hier niet...quote:
Ik noemde je een paar uur geleden toch nog 'Liefonie'?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer geen compliment
Johquote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat werkt hier niet...
Maar ik snap hem wel.
Toen je me in de steek liet op msn jaquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik noemde je een paar uur geleden toch nog 'Liefonie'?
Oeps.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen je me in de steek liet op msn ja![]()
Een combinatie van:quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooh.![]()
Wat voor avatar wil je dan?
quote:
Geen Renske?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een combinatie van:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] en [afbeelding]
Ja, dat vond ik ook alquote:
Dan zou je zondag weer een nieuwe ava moeten maken, dat is ook een beetje lullig...quote:
Wordt ze eruit gestemd?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou je zondag weer een nieuwe ava moeten maken, dat is ook een beetje lullig...
Jij bent ook lekker serieus te nemen wat haar betreftquote:
quote:
Duhquote:
In dat filmpje zag ze er hartstikke leuk uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker serieus te nemen wat haar betreft
quote:
Maar zij kent Zhenar, dat is dan wel weer tof.quote:
Over avatars gesproken...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Bekijk dat filmpje eens van haar.
En kijk meteen nog een keer naar je avatar.
Mail slarioux.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Paltos het volgende:
Goh, al mijn werk van daarstraks in verband met de OP zal verloren gaan als niemand weet hoe je de code van een spatie kunt weergeven in de wiki.![]()
Kutfoto. In dat filmpje zag ze er inderdaad heel leuk uit, zoals Bupa al zei.quote:
Om de nare smaak weg te spoelenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Bupatih het volgende:
En kijk meteen nog een keer naar je avatar.
Hoor ik daar een buttplug fappen?quote:
Gelukkig leg je de lat niet hoog.quote:
quote:
Ik vond haar er in die uitzending anders wél leuk uitzien.quote:
Ieuw, klinkt eigenlijk best goor...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoor ik daar een buttplug fappen?![]()
[/grap herhaal]
Ik hoop zó dat ze a.s. zaterdag doorgaat, alleen al om de rel die er dan in IDO ontstaat en de haat die ik dan over mij kan afroepenquote:
Vond je?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond haar er in die uitzending anders wél leuk uitzien.Ze is geloof ik alleen niet zo fotogeniek.
![]()
Waarnaar?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
KIJK DAN, ONGELOVIGE HONDEN!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Als het ipv Raf is wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat ze a.s. zaterdag doorgaat, alleen al om de rel die er dan in IDO ontstaat en de haat die ik dan over mij kan afroepen![]()
Wat mooi, allemaal misvormde plaatjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Oh moet ze samen met 'Raf'? Dan ben ik ook ineens voor Renskequote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het ipv Raf is wel ja.
Ik heb niks tegen haar hoor, maar zingen kan ze niet en mooi is anders.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat mooi, allemaal misvormde plaatjes.
OK aan Raffy moet ze niet komen, maar door mag ze nog wel van mijquote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het ipv Raf is wel ja.
Ik heb niks tegen haar hoor, maar zingen kan ze niet en mooi is anders.
Zou ik het anders vragenquote:
http://photos1.blogger.com/blogger/7103/1922/320/renskemooi.jpgquote:
"Samen met"?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh moet ze samen met 'Raf'? Dan ben ik ook ineens voor RenskeRenske
ERRORquote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://photos1.blogger.com/blogger/7103/1922/320/renskemooi.jpg
Klik eens...
Want hier doet 'ie het gewoon.
Nou ja, met de 13 finalisten hequote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh moet ze samen met 'Raf'? Dan ben ik ook ineens voor RenskeRenske
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens...
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
GA EENS IDOLS KIJKEN!!!
ERRORquote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens...
Hier ookquote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens...
Oh, weet ik veel dat het al de finale wasquote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Samen met"?Duh, ze zitten beiden in de finale. Iedereen moet samen!
GA EENS IDOLS KIJKEN!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Op deze foto lijkt ze een beetje op Danielle van Heart Break High.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ja fijn, 4 keer hetzelfde plaatje.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En? Vind je haar er lelijk uitzien op die foto?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Disco infernaaaaaaaaaa!
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ze een beetje op Danielle van Heart Break High.![]()
Ja! Bewust!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja fijn, 4 keer hetzelfde plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |