abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:29:50 #1
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24799241
Wilko Terwijn noemt zichzelf "stand-up comedian", maar wat erger ik me kapot als ik die vent hoor..

Standup comedy in nederland staat in de kinderschoenen, maar als Wilko Terwijn zich steeds naar de voorgrond dringt als vertegenwoordiger van de nederlandse standup dan zal het nooit wat worden.. Het enige wat hij doet is mensen afzeiken en op de man spelen (wat overigens soms wel grappig kan zijn, zoals Triumph, The Insult Dog ) maar echt op een totaal humorloze manier.

Vanochtend was ie te horen op Yorin FM bij Stenders Vroeg. Hij deed een "oude maands conference" dus grappen over de afgelopen maand. Opzich leuk bedacht maar ja.. Dan komt ie bijvoorbeeld met pa Tokkie die de cel in moest en "of dat ook invloed had op het 2-man-op-1-cel beleid" ofzo woehahaha tjongejonge wat een humor!! Hij deed afgelopen oud en nieuw ook een show op tv ( Standup comedy op Yorin ) en daar was ie ook al zo tenenkrommend slecht.

en waar ik me ook kapot aan irriteerde was dat ie constant "hallo! echt gewoon, kom op zeg, weet je wel" er tussendoor blaat, met die quasi-beledigde toon die hij dan ook aanslaat.. gadverdamme!!
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24799301
foto's? movies?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:39:56 #3
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24799390

van de Stenders Vroeg site, de oudemaandsconference van Wilko Terwijn

en hier fragmenten van die oud en nieuw show, Yorin Stand Up: Wilko Terwijn
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24799413
ik ben nu wat filmpjes aan het kijken die niet op tv zijn geweest, vind er nu al geen reet aan...
pi_24799438
veel te lange stiltes tussen zijn grappen door, hij vind ze zelf wel grappig ....
pi_24799474
De stand-up "comedians" bij The comedy factory zijn pas erg

Ik moet nooit lachen
pi_24799492
die vind ik juist wel weer leuk, of de standup comedians bij rayman is laat...

en klaas van den eerden is ook vet
pi_24799528
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:

Ik moet nooit lachen
Dat zegt meer over jouw gevoel voor humor.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24799551
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:48 schreef LostFormat het volgende:
Dat zegt meer over jouw gevoel voor humor.
Ja goed dat je het zegt. Ik heb een goed gevoel voor humor dat kan je niet zeggen van de comedians bij the comedy factory.
pi_24799778
Die stukjes op de site kunnen me ook niet overtuigen. Beetje als Guzman die ook Balkenende af zat te zeiken, maar toen hij bij 'Barend & van Dorp' zat was hij het inhoudelijk bijna helemaal eens met Balkenende. Het is (een poging tot) humor dat snap ik, maar je moet er wel een beetje achter staan.

Bij de 'Comedy factory' zijn er drie per uitzending, dan lijkt 't me sterk dat ze allemaal erg zijn. Wat ik wel tenenkrommend vind zijn die 'voorstukjes' van Rayman zelf in 'Rayman is laat'. Dat zijn echt bijna altijd mislukte pogingen tot humor, evenals die stukjes van Claudia en Dolf in 'Vara live'. Daaraan kan je echt zien dat het in minder dan een dag in elkaar is geflanst.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:06:26 #11
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24799870
quote:

Ik moet nooit lachen
Die zijn juist wel leuk, ik heb vaak in een deuk gelegen bij dat programma Dat zijn meestal Amerikanen, en in de USA wordt ook veel meer aan standup comedy gedaan.
tv not rot brain..
pi_24800524
maar volgens de amerikanen zijn nederlands een stuk moeilijker publiek als die volgevreten vatsige amerikanen. wij zijn moeilijker aan het lachen te brengen, dwz wij hebben meer hersens dus kunnen humor vd flauwe grappen onderscheiden...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:44:18 #13
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803584
quote:

Ik moet nooit lachen
Serieus mee eens. Wat een geforceerde poppenkast man.
pi_24803679
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef Thrilled het volgende:
maar volgens de amerikanen zijn nederlands een stuk moeilijker publiek als die volgevreten vatsige amerikanen. wij zijn moeilijker aan het lachen te brengen, dwz wij hebben meer hersens dus kunnen humor vd flauwe grappen onderscheiden...
Idd. Bij America's Funniest Homevideos winnen ook altijd van die kutfilmpjes. En om die Bob Saget lacht ook geen normaal mens.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 januari 2005 @ 22:14:32 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_24805617
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:48 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Idd. Bij America's Funniest Homevideos winnen ook altijd van die kutfilmpjes. En om die Bob Saget lacht ook geen normaal mens.
Ik heb nooit moeten lachen om die tragische humor... net als dat ik vol verbazing Oprah op tv tegenkom (tijdens het zappen, jongens!!). Mevrouw maakt een HELE flauwe grap, en de zaal ligt dubbel en huilt van het lachen...

!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 28-01-2005 23:40:19 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_24807680
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb nooit moeten lachen om die tragische humor... net als dat ik vol verbazing Oprah op tv tegenkom (tijdens het zappen, jongens!!). Mevrouw maakt een HELE flauwe grap, en de zaal ligt dubbel en huilt van het lachen...

!!
en dan nog niet eens te beginnen over het afgrijselijke gegil van al die 50+ wijven die eens een keer een cadeautje twv 10 euro cadeau krijgen van mevrouw "ik-geef-alles-weg-dan-ben-ik-popu" , mateloos irritant!!!!!

en die bob saget maakt flauwe grappen waarvan je bij zn eerste woord al weet waar die over gaat, hoe die eindigt en dat alweer die lachband wordt afgedraaid...

american humor is not oké
pi_24835913
quote:

Ik moet nooit lachen
die zijn juist wel leuk, ben je een akkker ofzo die alleen lacht om delicate humor [ of whatever ]
pi_24835922
quote:

Ik moet nooit lachen
die zijn juist wel leuk, ben je een kakker ofzo die alleen lacht om delicate humor [ of whatever ]
pi_24941580
Ik hoorde hem gisteren op Yorin FM en vond hem eigenlijk wel grappig...
pi_24941673
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
die zijn juist wel leuk, ben je een kakker ofzo die alleen lacht om delicate humor [ of whatever ]
Ik ben meteen een kakker als mijn gevoel voor humor op een ander niveau ligt dan die melige niet leuke "humor" in The Comedy Factory?

Zo ja, dan maar liever een kakker
pi_24941711
Oja die graphomo zag he, laatst voorbij komen
nix aan dat is iets wat zeker is .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24941996
Ik heb z'n oudemaandsconference gehoord, als dat maatgevend is voor zijn niveau dan is het niet veel. :/
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_24942051
- Dat toontje! Quasi-ongeinteresseerd.
- Grappen? Ik hoor geen grappen..
- Praat eens door, lul!

Conclusie: kut!
pi_24942350
Als ie op Yorin wordt uitgezonden dan moet ie wel goed zijn toch?
pi_24945465
Theo Maassen / Hans Teeuwen ofzo doet dat dus egt veeeel beter dan deze sukkel, deze gast heeft totaal geen overtuiging...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')