Dat zegt meer over jouw gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
De stand-up "comedians" bij The comedy factory zijn pas erg
Ik moet nooit lachen
Ja goed dat je het zegt. Ik heb een goed gevoel voor humor dat kan je niet zeggen van de comedians bij the comedy factory.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:48 schreef LostFormat het volgende:
Dat zegt meer over jouw gevoel voor humor.
Die zijn juist wel leuk, ik heb vaak in een deuk gelegen bij dat programmaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet nooit lachen
Serieus mee eens. Wat een geforceerde poppenkast man.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet nooit lachen
Idd. Bij America's Funniest Homevideos winnen ook altijd van die kutfilmpjes. En om die Bob Saget lacht ook geen normaal mens.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef Thrilled het volgende:
maar volgens de amerikanen zijn nederlands een stuk moeilijker publiek als die volgevreten vatsige amerikanen. wij zijn moeilijker aan het lachen te brengen, dwz wij hebben meer hersens dus kunnen humor vd flauwe grappen onderscheiden...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:48 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd. Bij America's Funniest Homevideos winnen ook altijd van die kutfilmpjes. En om die Bob Saget lacht ook geen normaal mens.
en dan nog niet eens te beginnen over het afgrijselijke gegil van al die 50+ wijven die eens een keer een cadeautje twv 10 euro cadeau krijgen van mevrouw "ik-geef-alles-weg-dan-ben-ik-popu" , mateloos irritant!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik heb nooit moeten lachen om die tragische humor... net als dat ik vol verbazing Oprah op tv tegenkom (tijdens het zappen, jongens!!). Mevrouw maakt een HELE flauwe grap, en de zaal ligt dubbel en huilt van het lachen...
!!
die zijn juist wel leuk, ben je een akkker ofzo die alleen lacht om delicate humor [ of whatever ]quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet nooit lachen
die zijn juist wel leuk, ben je een kakker ofzo die alleen lacht om delicate humor [ of whatever ]quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet nooit lachen
Ik ben meteen een kakker als mijn gevoel voor humor op een ander niveau ligt dan die melige niet leuke "humor" in The Comedy Factory?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
die zijn juist wel leuk, ben je een kakker ofzo die alleen lacht om delicate humor [ of whatever ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |