Zulk soort dingen onthoud ikquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]! Ik dacht dat je die niet vinden zou
.
quote:
Ik wist toen ook niet precies hoe die situatie bij AZ zat enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulk soort dingen onthoud ik.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA WAT WOU JE DAN SCHRIJVEN????
En nu welquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wist toen ook niet precies hoe die situatie bij AZ zat enzo.
Ja, ik wist niet dat hij een juniorcontract had en maar 30.000 euro per jaar kreegquote:
Als Klaar (quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Tóch Expeditie Robinson "All Stars"-editie
Wie is hier nog meer erg blij mee?
Is het al helemaal zeker trouwens?![]()
Zijn dit dan "All Stars" van België én Nederland? Of enkel Nederland?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Tóch Expeditie Robinson "All Stars"-editie
Wie is hier nog meer erg blij mee?
Is het al helemaal zeker trouwens?![]()
IS ER NIKS LEUKS TE MELDEN OVER MIJ DAN?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik wilde gewoon in je sig.
MAAR NU NIET MEER!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Klaar (!!!!!!!!!!!) en Giovani (
!!!!!!!!!!!!) meedoen ben ik er heeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee
![]()
.
Jawel, hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IS ER NIKS LEUKS TE MELDEN OVER MIJ DAN?
BJörn moet meedoenquote:
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IS ER NIKS LEUKS TE MELDEN OVER MIJ DAN?
Ik snap het precies niet. Zijn het dan de opvallenste deelnemers van de afgelopen seizoenen, bedoel je?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zijn dit dan "All Stars" van België én Nederland? Of enkel Nederland?
Want All Stars die je niet kent, is maar stom!
Dat spreekt voor zich.quote:
Van allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zijn dit dan "All Stars" van België én Nederland? Of enkel Nederland?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!![]()
Alleen ik heb geen admin power, dus ik kan niet iets tofs zeggen als "MissBliss moet in de crew" oid.
Wist je dat...MissBliss rap president van Nederland moet worden?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik snap het precies niet. Zijn het dan de opvallenste deelnemers van de afgelopen seizoenen, bedoel je?
Lees dat topic danquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik snap het precies niet. Zijn het dan de opvallenste deelnemers van de afgelopen seizoenen, bedoel je?
Afgezien van enkele lonkende blikken naar de barvrouw was het wat dat betreft een vrij frigide bedoening.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
Ik had wel weer een smerige liefdesaffaire verwacht op die meet.
opvallendstequote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |