Daarom doe ik het maarquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef LeBeau het volgende:
Idols trivia, ShowChat... Sven is een beetje een nalatig mannetje.
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Lieske
Ingrid
Joost
Roel
Nathalie
Jaquote:
quote:
Als je meer van ons hield en ons meer aandacht gaf dan zou je ook meer liefde terug krijgen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind 'weg' er niet echt leuk inpassen. 'Ren' en 'Sven' hebben dezelfde klank, dan valt 'weg' er een beetje naast.
Bolebeautje toch, ik had nog wel zo'n mooi topic voor je gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je meer van ons hield en ons meer aandacht gaf dan zou je ook meer liefde terug krijgen.
Dan haal ik het wel weer weg.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind 'weg' er niet echt leuk inpassen. 'Ren' en 'Sven' hebben dezelfde klank, dan valt 'weg' er een beetje naast.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank-u-de-koekkoek.... zo'n huilbaby hadden we 2 jr terug al als winnaar.......![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
Lieske... dat was die student toch?
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je grap [??] gaat totaal langs me heen.....
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
doe het dan goed...............
Jaaaaaaaaaaaja, smoesjes!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
jaha maar da's Haags.....
de straat waar ik geboren ben heet ook koeKKamp.....
wij houden van dubbel K [en als 't effe kan een extra t op 't eind....]
Gozertquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
jaha maar da's Haags.....
de straat waar ik geboren ben heet ook koeKKamp.....
wij houden van dubbel K [en als 't effe kan een extra t op 't eind....]
ABNquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Praat toch lekkâh ABN, joh!
not even close.....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
kenka!
Kenkah (met dakje op de a).quote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
not even close.....![]()
maar ik ga't niet verbeteren want ik vind 't een kutwoord.......
en nu ga ik slapen en lekker dromen in een abn
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef robh het volgende:
Nou, weet je, wat mij betreft lullen ze zich verdekt een slag in de rondte, maar ooooooooooh, die titels die verzonnen worden![]()
sterf svennie sterf
ShowChat #566: Ren Svennie Ren!
Weltrustenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik slapen
Welterusten,Tania
, die zometeen dit topic komt binnen huppelen
Jij nog leuke dingetjes gedaan?quote:
Zeg, je hoeft mijn droomvrouw geen bevelen te geven jaquote:
Nee, maar die Tommerd wel denk ikquote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij nog leuke dingetjes gedaan?
Hoezo weet jij of Tania leuke dingetjes heeft gedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, maar die Tommerd wel denk ik
Oh...vroeg je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo weet jij of Tania leuke dingetjes heeft gedaan [afbeelding]?
Wat kan het mij nou schelen wat jij doetquote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh...vroeg je dat niet aan mij?![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Onzinnige discussie hier --->>mail/msn/brief/postduif/showchat zijn de andere opties.
quote:brief/postduif
En doe het niet weer anders bel ik je mammie. Zonder eten naar bed danquote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik heb wel gelijk..
Heuj.quote:
Dat doen we op de PABO ook altijd hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Whahaha waar hebben deze idioten last van
http://www.neukia.nl/movies/belgischestampdans.wmv
Geen ideequote:
Ja, daarom mijn "quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:42 schreef Zhenar het volgende:
Heb je mijn reactie in dat KLB topic al gelezen, Sven?
Godver, heb je alweer geen avatarquote:
Ik ben een beetje avatar-moequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, heb je alweer geen avatar!
Oh, ik dacht dat die "quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn "![]()
" Ik had nog niet gezien dat je hier was
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Airelle het volgende:
Hoe retro. Kan iemand mij een kerstmutsje opdoen?
.
Daarom zeg ik het ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Retro idd.
Ik vind retro wel overschat trouwens.
Normaliter wel, maar deze keer ging het over jouw reactie aldaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die "" gewoon vanzelfsprekend was.
![]()
Welke totals zijn dit eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:Totals van vrijdag 16 december 2005 - 00:00 uur
58. (59) Bupatih 43340 (+147)
59. (58) pberends 43307 (+46)
Eindelijk pb voorbij.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:Totals van vrijdag 16 december 2005 - 00:00 uur
58. (59) Bupatih 43340 (+147)
59. (58) pberends 43307 (+46)
Eindelijk pb voorbij.![]()
Nee, want Viola is de hoofdpersoonquote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik heb wel gelijk..
Maar je brengt ook Jensen onder de aandacht, muts.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, want Viola is de hoofdpersoon![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je brengt ook Jensen onder de aandacht, muts..
Maar wel een lieve muts.![]()
.
Moet ineens denken aan Sinterklaas bij Jensen ... een baard op een muts ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je brengt ook Jensen onder de aandacht, muts..
Maar wel een lieve muts.![]()
.
Ach, jij kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Sinterklaas bij Jensen ... een baard op een muts ofzo. Weet 't niet meer precies, maar was toen wel extreem grappig
.
Wat nou nee hoorquote:
Het is allemaal de schuld van die Jensenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, jij kan er ook niks aan doen![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat nou nee hoor? Het topic gaat toch ook over Jensen
Of heb ik het nou helemaal mis
?
Je tergt me Buup. En je tart me. En zulks.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je tergt me Buup. En je tart me. En zulks.!
Mwahquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wat heb je trouwens een leuke avatar [afbeelding]
Wat doen jullie allemaal in die douche dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doucheproblemen..
Het doucheputje kan niet meer zoveel water verdragen, ofzo. Gister ging m'n huisgenoot douchen en ineens stond de gang onder water.. En dat was vannacht weggetrokken, maar nu ligt weer de hele badkamer onder water.
.
Hela! Ik kan hem ook zo weghalen, hoor?quote:
Moet ik nu bang worden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela! Ik kan hem ook zo weghalen, hoor?
Ja. Nou ja. Douchen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat doen jullie allemaal in die douche dan?![]()
Ik zou toch maar eens informeren bij je huisgenootquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Douchen..
Maar het was ook zegmaar ineens.
Nee, want je weet dat ik zoiets nooit zou doen.quote:
Ik vind jouw avatar eng zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want je weet dat ik zoiets nooit zou doen.
Ik vind jouw Nederlands stom zoquote:
Typefoutquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jouw Nederlands stom zo
Wat is er eng aan mijn avatar dan?Nog nooit een vrouw met een baard gezien?
Glans?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Tania18 het volgende:
Maar je hebt ook glans over het gezicht heengegooid ofzo
Er zal wel een prop met haren in de leidingen zitten. Heb je veel vrouwelijke huisgenoten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Douchen..
Maar het was ook zegmaar ineens.
0 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef Duiveltja het volgende:
Er zal wel een prop met haren in de leidingen zitten. Heb je veel vrouwelijke huisgenoten?
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, misschien niet
Maar het ziet er wel stom uit![]()
Alsof mannen geen haar hebben zitten daarquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er zal wel een prop met haren in de leidingen zitten. Heb je veel vrouwelijke huisgenoten?
Hee, die is best tofquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Check deze zelfgemaakte avatar:
[afbeelding]![]()
Ja, nu verpest je mijn grap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
En geen avatar van het schilderij, maar van Bob's droge kop, natuurlijk..
Wacht maar ff op Bupatihquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wie kan hier voor mij een mooie avatar van maken?.
Geen kerstavatar, want ke:rst.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Check deze zelfgemaakte avatar:
[afbeelding]![]()
Eindelijk was ik je een keer voorquote:
Over welke plek heb jij het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof mannen geen haar hebben zitten daar!
De huisbaas bellen en het laten ontstoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
0 om precies te zijn.
Maar er zitten wel vaak haren in het putje..
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.quote:
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.
Als je een beetje netjes bent, heb je dat als man ook niet al te veelquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.
Zegt de man met het ringbaardjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je een beetje netjes bent, heb je dat als man ook niet al te veel
En tanden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen..
Bij mij nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen..
Al hebben de meeste vrouwen daar juist wel haar op.quote:
Jawel, maar niet duidelijk waarneembaarquote:
Hmm. Hmm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:43 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, vind je een DVD-speler wel de moeite van het winnen waard?
[[url=http://www.nieuwerevu.nl/media/prijzenfestival/data/graphics/DVD.jpg]afbeelding][/url]
Heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zegt de man met het ringbaardje.
Ach, wat schattig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
Jawel, maar niet duidelijk waarneembaar.
Wel gehad tochquote:
Ik heb alweer gemaild.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
Je kunt ook nog steeds een Powerball winnen!
Nou, dat valt reuze mee hoorquote:
Hoezo is het "gedeleteted" en "gequoteted" en bijv. niet "gemailed"?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo is het "gedeleteted" en "gequoteted" en bijv. niet "gemailed"?
Ah, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je moet kijken naar de stam.
Stam van 'deleten' is 'delete'.
Stam van 'quoten' is 'quote'
Stam van 'mailen' is 'mail' (geen 'e' op het einde)
Besides, het is 'gedeletetet' en 'gequotetet'. [afbeelding]
nou dat soort info komt bij mij niet binnen hoor, vandaag....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
Ah, weet ik dat ook weer.
Delete komt elke keer weer terug bij onze taaltoetsquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook handig:
http://www.onzetaal.nl/advies/skaten.html
Dat soort info had er al lang in moeten zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat soort info komt bij mij niet binnen hoor, vandaag....![]()
ik ben een en al snot... en ik moet zo op huisbezoek bij een smetvrees-typje
Het is eigenlijk hartstikke simpel, maar niet logisch.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Delete komt elke keer weer terug bij onze taaltoets
Ik houd het heel rebels op gedelete, gequote, geskate en gemailed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je moet kijken naar de stam.
Stam van 'deleten' is 'delete'.
Stam van 'quoten' is 'quote'
Stam van 'mailen' is 'mail' (geen 'e' op het einde)
Besides, het is 'gedeletetet' en 'gequotetet'. [afbeelding]
Door types zoals jij gaat onze hele maatschappij naar de kloten!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik houd het heel rebels op gedelete, gequote, geskate en gemailed.![]()
so hey, die's mooiquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Kijk eens: een mooie Jip en Janneke-zakdoek voor jou
[afbeelding]
Zoiets, maar heb ik allang niet meer. Tijdje geleden de baardaapperiode gehad en nu heb ik het een beetje zoals Beckham het had.quote:
Heb jij nog trouwens je sik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier ook..
*sinaasappeltje geeft*.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
so hey, die's mooi
maar zit nu al onder 't snot
ik moet weg.....![]()
have mercy
Sorry.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Door types zoals jij gaat onze hele maatschappij naar de kloten! [afbeelding]
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry.Ik snap mezelf ook niet, omdat ik normaliter toch probeer op m'n taal te letten.
Kan je me vergeven?
In de zomer had ik 'm weggehaald, maar toen toch weer laten staan en nu zit ik weer in dubio.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij nog trouwens je sik?
Ik ben voor: Return of the Sikquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de zomer had ik 'm weggehaald, maar toen toch weer laten staan en nu zit ik weer in dubio.
Addict!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eindelijk even pauze... snel wat broodjes smeren en dan kan ik een half uurtje FOK!Ken.
Jottum.
Vanavond heb je iig ontspanningquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eindelijk even pauze... snel wat broodjes smeren en dan kan ik een half uurtje FOK!Ken.
Jottum.
Drinkt hij nou zijn eigen bloedquote:
Hoe doe je dat in het middenquote:
quote:
<center> </center>quote:
Zij lijkt echt vet veel opquote:
Brachaquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zij lijkt echt vet veel opBracha van Doesburgh
![]()
quote:
[center]quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zou je wel willen weten, hè.
[afbeelding] Lees de FAQ eens door.
Pasta?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
[..]
[center]![]()
![]()
[/center]
FAQ's slaan echt nergens op. Voordat je je eerste post kan plaatsen ben je anderhalf jaar bezig met lezen!
Sven, vieze pisnicht is dat. Het sperma van Fortuyn loopt nog in z'n reet te rotten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hem moet je nooit geloven.![]()
Mij wel
Dude.quote:
Voor sommige dingen zijn ze wel handigquote:FAQ's slaan echt nergens op. Voordat je je eerste post kan plaatsen ben je anderhalf jaar bezig met lezen!
1 2 3 | [limg]http://plaatje.jpg[/limg] [rimg]http://plaatje.jpg[/rimg] |
Smileys zijn ook plaatjes, mafkees.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:49 schreef pberends het volgende:
[..].
maar het kan alleen met plaatjes? niet met text of smileys?
Ja, maar dan moet ik die smiley url's plaatsen ipv text.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Smileys zijn ook plaatjes, mafkees.
[afbeelding]
Ik wil ze allebei wel voorgeschoteld krijgenquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die smiley url's plaatsen ipv text.
Wel beter, maar nog steeds magertjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Bupatih het volgende:
KLIK
Zeg nou zelf.Dit is toch beter dan dat HotShit-ontwerp?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei wel voorgeschoteld krijgen
Maar het ging juist om wat ik daarna zei!quote:
Wat debiel. Wie laat er nou zó een foto nemen?quote:
Gelukkig kan je in het BB-huis zelf bepalen wanneer mensen screenshots mogen nemen en wanneer niet, dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat debiel. Wie laat er nou zó een foto nemen?
12 notesquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Jaja, ik ben even mijn Fok!-map aan het bekijken
[afbeelding]
Admin
3 keer Svensationalquote:[afbeelding]
Jarig
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig kan je in het BB-huis zelf bepalen wanneer mensen screenshots mogen nemen en wanneer niet, dat scheelt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik dacht dat het een 'professionele' foto was...
Is dit een screenshot van BB?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]Dropkick heeft in het Ingridtopic al die screenshots zo mooi gemaakt, zitten een aantal
hele mooie
tussen
.
Wanneer hebben ze dat woord gebruikt dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nu ook eindelijk wat stramien betekent.Dankzij de Vliegende Panters
.
In een interview met VM.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat woord gebruikt dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:13 schreef BVO het volgende:Je pakt nu een paar minder leuke! Er zijn serieus mensen Bupatih, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
Koop de VMquote:
Ik vind het een typisch Nederlandse boerin eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Ingrid ook totaal niet aantrekkelijk.
VM = Veronica Magazine?quote:
Nou ja, het is dus niet zozeer dat ik haar woest aantrekkelijk (quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]Pak jij dan eens een paar leuke! Dit was te verwachten. Maar aangezien ik BB niet kijk
, kan ik alleen maar uitgaan van Ingrids uiterlijk.
Ze waren vet arrogant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VM = Veronica Magazine?
In dat geval krijg ik hem wel te zien.
Hmm. Hmm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus niet zozeer dat ik haar woest aantrekkelijk () ofzo vind, ik hou sowieso meer van donker as you know
. Op onderstaande foto's vind ik haar echter wél erg
erig
, zeker in combinatie met de persoon zelf, die ik gewoon heel cool enzo vind
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en haar siliconen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Maar het is bij haar dus vooral in combinatie met d'r persoonlijkheid.
quote:
Dat wil ik nog wel eens zien.quote:
Zit Christine van der Horst in BB?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dat is gewoon Robin Williams verkleed als Mrs. Doubtfire met hair-extensions.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit Christine van der Horst in BB?
En de favoriet op FOK!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef BVO het volgende:![]()
Lieske is ook
.
.
Samen met Ingrid de enige die komende week van mij mag winnen.
Hoe gaat het nou, wanneer is de finale? Oudjaarsdag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef BVO het volgende:![]()
Lieske is ook
.
.
Samen met Ingrid de enige die komende week van mij mag winnen.
Ik zie het verschil echt niet hoorquote:
Aanstaande donderdag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou, wanneer is de finale? Oudjaarsdag?
Die ene lijkt trouwens op Owen Wilsonquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie het verschil echt niet hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ene lijkt trouwens op Owen Wilson!
quote:
Hij speelde ook in Cable Guy (kwam ik pas later achter, toen ik de acteur kende).quote:
Check mijn overstapje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij speelde ook in Cable Guy (kwam ik pas later achter, toen ik de acteur kende).
Ik kijk trouwens wel uit naar de comedy met Ben Stiller en Jim Carrey.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:13 schreef BVO het volgende:Er zijn serieus mensen Bupatih, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
quote:
Prachtmeidquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Qua uiterlijk vind ik Lieske-iger.
Maar zij is qua innerlijk niet zo, heb ik vernomen?
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je pakt nu een paar minder leuke! Er zijn serieus mensen Svensational, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
En daar ga je al de mist in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
een paar
Ik zeg dat ik haarquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Opmerking van Beev sloeg nergens op, omdat het daar helemaal niet om ging.
Ik ging bij die foto's (raar, hè?) alleen uit van haar uiterlijk, omdat dat het enige is wáár ik van uit kan gaan.
En die opmerking van BVO...tsja, hij probeert te insinueren dat ik niet verder kijk dan het uiterlijk..Ach ja, ik word wel vaker verkeerd begrepen door jullie. Wat dat betreft, verbaast niks mij meer, hier.
Ik sprak niks tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haarvind, jij spreekt dat tegen d.m.v. die foto's, waarop ik dus reageer dat het me niet eens zozeer om haar uiterlijk gaat
.
Magoed, ik ga weer eventjes leren (voor hertentamen).
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
Mark, je moet nog stemmen in het ONM-tournament!
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je pakt nu een paar minder leuke! Er zijn serieus mensen Svensational, geloof het of niet, die mensen ook kunnen vinden als ze er niet übergeil uitzien. Kan écht. Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
[[afbeelding]]
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar ga je al de mist in.
Klopt, alleen is zij knapper en heeft ze geen trailertrash uitstralingquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Ze lijkt op Britney Spears...
Ja maar bij haar is dat juist haar enige sterke puntquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Sommige mensen kijken verder dan uiterlijk enzo.
[[afbeelding]]
Bij Ingrid niet dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bij haar is dat juist haar enige sterke punt
quote:With "Free Music" 50FootWave is seeking new earballs. We thought it'd be interesting to ask for your energy & enthusiasm rather than your money and see what happens. To that end, please share this music in any and every way you see fit. Burn CDs, post the mp3s, seed Torrents -- whatever's comfortable for you.
It's an experiment. Who knows how it will go? Wheee!
Pfffquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bij haar is dat juist haar enige sterke punt
Dat zeiden ze toen ook al...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij hebt zeker teveel tijd over?
quote:Er verschijnt een lichte glimlach op mijn gelaat en een warme gloed rond mijn hart, na het lezen van de warme, goedbedoelde en steunende woorden van Svensational in dit topic en het betreffende SC-topic.
Ik had nog nooit zo erg uit mijn nek geluld.quote:
Niet meer.quote:
Het is toch: Ik ban. Niet ik banne?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
@Sven: Ik zou zeggen gebanned, omdat 'ban' van het Engelse 'to ban' komt.
En dan lijkt het me logisch dat je het zo Engels mogelijk houdt...
En mij wilden ze maar niet geloven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #348: bar_del, maak je bekend :(!!!
Meesterlijk topic!
Dat was 8 juni.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch: Ik ban. Niet ik banne?.
Dus geband!!
quote:
I know. Maar het voelt gewoon tof om jou op een fout te betrappen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
Dat was 8 juni.Toen had ik net mijn herexamen gehaald en was ik niet bezig met Nederlands.
Anders kan ik toch niet terugzoekenquote:En jouw linkjes zijn irritant (300 posts per pagina)
Jong en naïef.quote:
Ik zag net ook al in dat topic dat ik het over een 'typfout' had.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
I know. Maar het voelt gewoon tof om jou op een fout te betrappen.
Dit is nog tofferquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag net ook al in dat topic dat ik het over een 'typfout' had.![]()
Hoewel mijn voorkomen soms anders doet vermoeden, ben ik ook maar een mens, hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is nog toffer! Dat je je eigen fouten toegeeft
!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vanavond ADJE bij Barend & Van dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |