Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Bupatih het volgende:Totals van vrijdag 16 december 2005 - 00:00 uur
58. (59) Bupatih 43340 (+147)
59. (58) pberends 43307 (+46)
Eindelijk pb voorbij.![]()
Nee, want Viola is de hoofdpersoonquote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik heb wel gelijk..
Maar je brengt ook Jensen onder de aandacht, muts.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, want Viola is de hoofdpersoon![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je brengt ook Jensen onder de aandacht, muts..
Maar wel een lieve muts.![]()
.
Moet ineens denken aan Sinterklaas bij Jensen ... een baard op een muts ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je brengt ook Jensen onder de aandacht, muts..
Maar wel een lieve muts.![]()
.
Ach, jij kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Sinterklaas bij Jensen ... een baard op een muts ofzo. Weet 't niet meer precies, maar was toen wel extreem grappig
.
Wat nou nee hoorquote:
Het is allemaal de schuld van die Jensenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, jij kan er ook niks aan doen![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat nou nee hoor? Het topic gaat toch ook over Jensen
Of heb ik het nou helemaal mis
?
Je tergt me Buup. En je tart me. En zulks.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je tergt me Buup. En je tart me. En zulks.!
Mwahquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wat heb je trouwens een leuke avatar [afbeelding]
Wat doen jullie allemaal in die douche dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doucheproblemen..
Het doucheputje kan niet meer zoveel water verdragen, ofzo. Gister ging m'n huisgenoot douchen en ineens stond de gang onder water.. En dat was vannacht weggetrokken, maar nu ligt weer de hele badkamer onder water.
.
Hela! Ik kan hem ook zo weghalen, hoor?quote:
Moet ik nu bang worden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela! Ik kan hem ook zo weghalen, hoor?
Ja. Nou ja. Douchen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat doen jullie allemaal in die douche dan?![]()
Ik zou toch maar eens informeren bij je huisgenootquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Douchen..
Maar het was ook zegmaar ineens.
Nee, want je weet dat ik zoiets nooit zou doen.quote:
Ik vind jouw avatar eng zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want je weet dat ik zoiets nooit zou doen.
Ik vind jouw Nederlands stom zoquote:
Typefoutquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jouw Nederlands stom zo
Wat is er eng aan mijn avatar dan?Nog nooit een vrouw met een baard gezien?
Glans?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Tania18 het volgende:
Maar je hebt ook glans over het gezicht heengegooid ofzo
Er zal wel een prop met haren in de leidingen zitten. Heb je veel vrouwelijke huisgenoten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Douchen..
Maar het was ook zegmaar ineens.
0 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef Duiveltja het volgende:
Er zal wel een prop met haren in de leidingen zitten. Heb je veel vrouwelijke huisgenoten?
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, misschien niet
Maar het ziet er wel stom uit![]()
Alsof mannen geen haar hebben zitten daarquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er zal wel een prop met haren in de leidingen zitten. Heb je veel vrouwelijke huisgenoten?
Hee, die is best tofquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Check deze zelfgemaakte avatar:
[afbeelding]![]()
Ja, nu verpest je mijn grap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
En geen avatar van het schilderij, maar van Bob's droge kop, natuurlijk..
Wacht maar ff op Bupatihquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wie kan hier voor mij een mooie avatar van maken?.
Geen kerstavatar, want ke:rst.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Check deze zelfgemaakte avatar:
[afbeelding]![]()
Eindelijk was ik je een keer voorquote:
Over welke plek heb jij het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof mannen geen haar hebben zitten daar!
De huisbaas bellen en het laten ontstoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
0 om precies te zijn.
Maar er zitten wel vaak haren in het putje..
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.quote:
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.
Als je een beetje netjes bent, heb je dat als man ook niet al te veelquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.
Zegt de man met het ringbaardjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je een beetje netjes bent, heb je dat als man ook niet al te veel
En tanden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen..
Bij mij nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen..
Al hebben de meeste vrouwen daar juist wel haar op.quote:
Jawel, maar niet duidelijk waarneembaarquote:
Hmm. Hmm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:43 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, vind je een DVD-speler wel de moeite van het winnen waard?
[[url=http://www.nieuwerevu.nl/media/prijzenfestival/data/graphics/DVD.jpg]afbeelding][/url]
Heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zegt de man met het ringbaardje.
Ach, wat schattig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
Jawel, maar niet duidelijk waarneembaar.
Wel gehad tochquote:
Ik heb alweer gemaild.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
Je kunt ook nog steeds een Powerball winnen!
Nou, dat valt reuze mee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |