Wacht maar ff op Bupatihquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wie kan hier voor mij een mooie avatar van maken?.
Geen kerstavatar, want ke:rst.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Check deze zelfgemaakte avatar:
[afbeelding]![]()
Eindelijk was ik je een keer voorquote:
Over welke plek heb jij het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof mannen geen haar hebben zitten daar!
De huisbaas bellen en het laten ontstoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
0 om precies te zijn.
Maar er zitten wel vaak haren in het putje..
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.quote:
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.
Als je een beetje netjes bent, heb je dat als man ook niet al te veelquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Schaamstreek, oksels, gezicht. En daar hebben de (meeste) vrouwen geen haar.
Zegt de man met het ringbaardjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je een beetje netjes bent, heb je dat als man ook niet al te veel
En tanden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen..
Bij mij nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan kunnen daar ook nog benen, borst, buik, rug, billen enzo bijkomen..
Al hebben de meeste vrouwen daar juist wel haar op.quote:
Jawel, maar niet duidelijk waarneembaarquote:
Hmm. Hmm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:43 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buup, vind je een DVD-speler wel de moeite van het winnen waard?
[[url=http://www.nieuwerevu.nl/media/prijzenfestival/data/graphics/DVD.jpg]afbeelding][/url]
Heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zegt de man met het ringbaardje.
Ach, wat schattig.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
Jawel, maar niet duidelijk waarneembaar.
Wel gehad tochquote:
Ik heb alweer gemaild.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
Je kunt ook nog steeds een Powerball winnen!
Nou, dat valt reuze mee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |