Hoezo is het "gedeleteted" en "gequoteted" en bijv. niet "gemailed"?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo is het "gedeleteted" en "gequoteted" en bijv. niet "gemailed"?
Ah, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je moet kijken naar de stam.
Stam van 'deleten' is 'delete'.
Stam van 'quoten' is 'quote'
Stam van 'mailen' is 'mail' (geen 'e' op het einde)
Besides, het is 'gedeletetet' en 'gequotetet'. [afbeelding]
nou dat soort info komt bij mij niet binnen hoor, vandaag....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
Ah, weet ik dat ook weer.
Delete komt elke keer weer terug bij onze taaltoetsquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook handig:
http://www.onzetaal.nl/advies/skaten.html
Dat soort info had er al lang in moeten zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat soort info komt bij mij niet binnen hoor, vandaag....![]()
ik ben een en al snot... en ik moet zo op huisbezoek bij een smetvrees-typje
Het is eigenlijk hartstikke simpel, maar niet logisch.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Delete komt elke keer weer terug bij onze taaltoets
Ik houd het heel rebels op gedelete, gequote, geskate en gemailed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je moet kijken naar de stam.
Stam van 'deleten' is 'delete'.
Stam van 'quoten' is 'quote'
Stam van 'mailen' is 'mail' (geen 'e' op het einde)
Besides, het is 'gedeletetet' en 'gequotetet'. [afbeelding]
Door types zoals jij gaat onze hele maatschappij naar de kloten!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik houd het heel rebels op gedelete, gequote, geskate en gemailed.![]()
so hey, die's mooiquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Kijk eens: een mooie Jip en Janneke-zakdoek voor jou
[afbeelding]
Zoiets, maar heb ik allang niet meer. Tijdje geleden de baardaapperiode gehad en nu heb ik het een beetje zoals Beckham het had.quote:
Heb jij nog trouwens je sik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier ook..
*sinaasappeltje geeft*.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
so hey, die's mooi
maar zit nu al onder 't snot
ik moet weg.....![]()
have mercy
Sorry.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Door types zoals jij gaat onze hele maatschappij naar de kloten! [afbeelding]
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry.Ik snap mezelf ook niet, omdat ik normaliter toch probeer op m'n taal te letten.
Kan je me vergeven?
In de zomer had ik 'm weggehaald, maar toen toch weer laten staan en nu zit ik weer in dubio.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij nog trouwens je sik?
Ik ben voor: Return of the Sikquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de zomer had ik 'm weggehaald, maar toen toch weer laten staan en nu zit ik weer in dubio.
Addict!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eindelijk even pauze... snel wat broodjes smeren en dan kan ik een half uurtje FOK!Ken.
Jottum.
Vanavond heb je iig ontspanningquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eindelijk even pauze... snel wat broodjes smeren en dan kan ik een half uurtje FOK!Ken.
Jottum.
Drinkt hij nou zijn eigen bloedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |