Dat zeiden ze toen ook al...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij hebt zeker teveel tijd over?

quote:Er verschijnt een lichte glimlach op mijn gelaat en een warme gloed rond mijn hart, na het lezen van de warme, goedbedoelde en steunende woorden van Svensational in dit topic en het betreffende SC-topic.

Ik had nog nooit zo erg uit mijn nek geluld.quote:

Niet meer.quote:

Het is toch: Ik ban. Niet ik banne?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
@Sven: Ik zou zeggen gebanned, omdat 'ban' van het Engelse 'to ban' komt.
En dan lijkt het me logisch dat je het zo Engels mogelijk houdt...

En mij wilden ze maar niet geloven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #348: bar_del, maak je bekend :(!!!
Meesterlijk topic!

Dat was 8 juni.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch: Ik ban. Niet ik banne?.
Dus geband!!
quote:

I know. Maar het voelt gewoon tof om jou op een fout te betrappen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
Dat was 8 juni.Toen had ik net mijn herexamen gehaald en was ik niet bezig met Nederlands.
Anders kan ik toch niet terugzoekenquote:En jouw linkjes zijn irritant (300 posts per pagina)
Jong en naïef.quote:

Ik zag net ook al in dat topic dat ik het over een 'typfout' had.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
I know. Maar het voelt gewoon tof om jou op een fout te betrappen.

Dit is nog tofferquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag net ook al in dat topic dat ik het over een 'typfout' had.![]()

Hoewel mijn voorkomen soms anders doet vermoeden, ben ik ook maar een mens, hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is nog toffer! Dat je je eigen fouten toegeeft
!

quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vanavond ADJE bij Barend & Van dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |