Godallejezusnogaantoe, wat krijg ik daar zolangzamerhand het zuur van zeg
De meest mongolide titels passeren worden verzonnen om maar aan te geven dat de topics compleet inhoudsloos en suf zijn. Vooral de subforumgebonden slowchattopics kan ik niet uitstaan
![]()
Neem nu
[POL-SC #675] Strontvliegen en muziek. De mensen van pol=fok posten er al lang niet meer, die hebben hun eigen roddel-over-fok-forum-forum gekregen, en dat is te merken ook. Echter, waar slaat het op?
De psychoten die inmiddels het puberstadium zijn ontgroeid maar er wel in zijn blijven hangen hebben ook hun eigen virtuele behandelcentrum gekregen.
R&P SC: users in spannende nachthemdjes Ja ja, nachthemdjes nog wel, dan kun je je slagaders zo mooi zien zitten, blijkbaar.
GCSC-Let It Out! iemand?
PUB SC 89: Vaste klanten in de organisatie. Geen n00bs *O* Ga godverdomme msn'n of achter de container een wip maken met je bebeugelde, haarschietende, vriendinnetje
[CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum! ok, sodetiefstraal een eind op met je zilveruitjes. Ga een half uur turen in je aangekoekte magnetron en post of je al goed gaar bent, alsjeblieft.
Zelfs de proleten in SEX hebben een eigen droogneuktopiqueje!
Centraal Slowchattopic #22LIF, van een leuk en soms zelfs interessant forum omgetoverd tot een tutholaforum met margriet en libelle pretenties mag niet ontbreken!
Lush SC # 37 lekker, lush, langzaam.[PTA SC] Waarin Alexxx 578 katten bami te eten geeft
Nog heb ik niet alles gehad, de ellende duurt voort. En voort. En voort. En voort.
Neem nu de reeksen.
We zien op FOK voor elke minderheidsgroep een eigen reeks. De flikkers hebben er eentje, de lelijkerds die zichzelf voor het gemak maar "single" noemen mogen ook, de drugsverslaafden snuiven gezellig een paar posts bij elkaar en last but not least hebben we (of hadden we) de Gijsjes
![]()
Nee kanslozer dan dit wordt het niet. Databasevervuiling pur sang is het. Niet meer en zeker niet minder. Trashen die handel. Verbieden, permban voor de eerste die [sc] in een titel zet en alles wat ook maar riekt naar zinloos postkrikken gelijk afkappen met een pikstraf, uitgevoerd door onze lieftallige Nikky.
Godzijdank zijn er nog een aantal fora waar je niet van die achterlijke kuttopics tegenkomt. KLB is daar gelukkig 1 van. De rest is geinfecteerd met het virus genaamd verregaande nikserigheid-sc.