Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:
Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
Heb je al een mail gestuurd? Of even gebeld. Misschien zijn ze het wel vergeten. Wat natuurlijk niet kan he. Gewoon erachter aan gaan, je hebt er tenslotte voor betaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:01 schreef Anitra het volgende:
Dus daar had je de link voor nodig
Godiva als het goed is zijn ze er wel. Dinsdag vorige week werden ze geleverd. Weet nog goed dat ik baalde want ik wil hem heel graag hebben voor mijn zoon.
Waar ik overigens helemaal niet blij mee ben is dat ik op de meet fair trade footlotion betaald heb en dan zou hij opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen![]()
Dat is mooi (ook dat het niet sterk ruikt)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.
tnx voor de tipquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:
Alleen gebruik nooit teveel. Ik had een keer teveel in mijn schoenen gedaan, en op een gegeven moment, kwam dus al die poeder door de naden van de schoenen heen zetten. Lullig gezicht hoor![]()
Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef imago het volgende:
Ik heb wel gelezen dat Asisi bij sommige mensen echt voor vies vettig haar zorgt, en dat het vooral lekker is voor van die dunne kinderhaartjes. Andere mensen vinden het voor zichzelf wel heel lekker hoor, maar het kan dus ook tegenvallen
Ik denk dat het inderdaad goed te vergelijken valt. Een zeer milde shampoo, maar of ons haar daar ook goed schoon van word, vraag ik me af. Ik denk dat het wel werkt, als je geen stylingproducten gebruikt en dergelijke. Maar ik denk nog eerder, dat het gewoon uitproberen isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?![]()
T fot Toes vind ik lkker spul. Je kan het op je voeten strooien en dan inwrijven (dan heb je geen last van stofwolken), je kan het in je schoenen strooien en in je sokken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:
Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
Ik heb gemaild, alleen nog niks terug. Misschien handig om Bonnie zelf even te mailen zit ik me nu te bedenken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef jessie het volgende:
O dat is best te doen![]()
Fijn dat jullie nu t goede potje hebben!
En Anitra ff bellen of mailen, want ik denk dat ze t vergeten zijn.
Ze noemen het daar goodie of parolen-goodie. Tik dat maar eens bij bij de zoek funktie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef jessie het volgende:
Hoe wisten jullie trouwens dat je en kadootje krijg bij de duitse lush? Heb er zitten lezen op die site maar zie t niet staan (ok ben ook niet zo geweldig in mijn talen)
Maar ik ga denk ik daar ook een bestelling doen eind sept (na mijn verjaardag) Ben al wat lijsjtes aan t maken. Even kijken of ik in ned of in duitsland goedkoper uitkom. Maar inderdaad veel 2 stuks dingen is een stuk goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |