abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29538659

Historie:

deel 1: Favo Lush produkt
deel 2: Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)
deel 3: Favo Lush produkt (deel 3)
deel 4: Favo Lush product deel 4
deel 5: A Lush Life Deel 5
deel 6: Het LUSH topic. Deeltje 6
deel 7: A Lush Life deel 7 (meeting 1 juni)
deel 8: lush. Lush! LUSH!!! Deel 8!
deel 9: Hét LUSH Topic! Deel 9!
deel 10: LUSH! Mét Meeting! Deel 10
deel 11: LUSH! Addicts, verzamelt u hier! Deel 11!
deel 12: LUSH! Addicts zijn lyrisch na eerste meeting!!! Deel 12
deel 13: LUSH! Addicts krijgen er geen genoeg van. Deel 13.
deel 14: Nieuwe Lush-Meet in aantocht!! #14
deel 15: Lush! Lush! Lush! En meets, #15
deel 16: It's al getting Lushy. #16
deel 17: It's an addiction called Lush #17
deel 18: And again the addiction Lush! Deeltje 18
deel 19: The LUSH experience.. Nummertje 19.
deel 20: It's a Lush world after all, #20
deel 21: Lush all over the place! part 21
deel 22: Lush slowchat #22
deel 23: Lush the slowchat goes on #23
deel 24: Lush the slowchat #24
deel 25: Lush the slowchat #25
deel 26: Lush me baby one more time; Slowchat #26
deel 27: Lush slowchat deel 27
deel 28: Lush Slowchat deel 28
deel 29: Lush Slowchat deel 29: Have you been Lushed 2day?
deel 30: Lush Slowchat deel 30. The Lush feeling... Priceless
deel 31: Lush slowchat deel 31. Het is zo lekker, lekker, lekker!
deel 32: Lush slowchat, deel 32: To Lush or not to Lush!
deel 33: Lush SC #33; ready to meet.
deel 34: Lush SC34: in bad met zemelen is niet leuk.
deel 35: Lush SC #35. tempting!
deel 36: Lush sc #36 Wachtend op pakketjes ipv briefjes

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

de verzameling van anitra!

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/

[ Bericht 50% gewijzigd door Mirjam op 10-08-2005 14:31:08 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29539054
Dus daar had je de link voor nodig

Godiva als het goed is zijn ze er wel. Dinsdag vorige week werden ze geleverd. Weet nog goed dat ik baalde want ik wil hem heel graag hebben voor mijn zoon.

Waar ik overigens helemaal niet blij mee ben is dat ik op de meet fair trade footlotion betaald heb en dan zou hij opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen
pi_29539135
Een vraagje:

Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
pi_29539183
Ik heb de assisi in Maastricht in mn handen gehad, stond gewoon bij de andere shampoo's. Dus vorige week vrijdag waren ze er.
pi_29539250
Wat is assisi?

En is bij jullie FOK ook zo ontzettend traag?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29539446
assisi is babyshampoo
pi_29539483
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:

Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.

Alleen gebruik nooit teveel. Ik had een keer teveel in mijn schoenen gedaan, en op een gegeven moment, kwam dus al die poeder door de naden van de schoenen heen zetten. Lullig gezicht hoor
pi_29539526
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:01 schreef Anitra het volgende:
Dus daar had je de link voor nodig

Godiva als het goed is zijn ze er wel. Dinsdag vorige week werden ze geleverd. Weet nog goed dat ik baalde want ik wil hem heel graag hebben voor mijn zoon.

Waar ik overigens helemaal niet blij mee ben is dat ik op de meet fair trade footlotion betaald heb en dan zou hij opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen
Heb je al een mail gestuurd? Of even gebeld. Misschien zijn ze het wel vergeten. Wat natuurlijk niet kan he. Gewoon erachter aan gaan, je hebt er tenslotte voor betaald
pi_29539728
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.
Dat is mooi (ook dat het niet sterk ruikt)
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:

Alleen gebruik nooit teveel. Ik had een keer teveel in mijn schoenen gedaan, en op een gegeven moment, kwam dus al die poeder door de naden van de schoenen heen zetten. Lullig gezicht hoor
tnx voor de tip , met poeder is het altijd uitkijken, zeker als je vrolijk je schoenen uit doet en er opeens poeder op je sokken zit .
pi_29539737
Ik heb wel gelezen dat Asisi bij sommige mensen echt voor vies vettig haar zorgt, en dat het vooral lekker is voor van die dunne kinderhaartjes. Andere mensen vinden het voor zichzelf wel heel lekker hoor, maar het kan dus ook tegenvallen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29539836
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef imago het volgende:
Ik heb wel gelezen dat Asisi bij sommige mensen echt voor vies vettig haar zorgt, en dat het vooral lekker is voor van die dunne kinderhaartjes. Andere mensen vinden het voor zichzelf wel heel lekker hoor, maar het kan dus ook tegenvallen
Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29540222
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?
Ik denk dat het inderdaad goed te vergelijken valt. Een zeer milde shampoo, maar of ons haar daar ook goed schoon van word, vraag ik me af. Ik denk dat het wel werkt, als je geen stylingproducten gebruikt en dergelijke. Maar ik denk nog eerder, dat het gewoon uitproberen is
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:23:21 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29540974
Ja hoi! Had ik al gezegd dat ik echt heel erg veel van Lush hou?

Overigens kan ik maar niet stoppen met het besnuffelen van mijn nieuwe potje Gorgeous.. mèn.. Ik zou het wel vijf keer op willen smeren per dag..
pi_29541053
Ja, het ruikt echt heel lekker Maerycke! Ik wil hem eigenlijk als dagcreme gebruiken en de afterlife die ik nog heb als nachtcreme. Maar vanavond ga ik gorgeous gebruiken hoor. Kan niet wachten tot morgen op hem voor het eerst op te smeren.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:29:27 #15
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29541079
Ik wilde er eigenlijk nog een nachtcréme inderdaad naast nemen, maar dit ruikt zo vreselijk lekker! Ik weet niet of ik dat dus ga redden... En er is vast niets wat op de Gorgeous lijkt qua geur bij de andere goedkopere potjes denk ik... Ik zou hier wel een hele lijn van willen hebben. Gorgeous badschuim, bodylotion, zeep...

Met andere woorden: Ik kan me dus helemaal voorstellen dat je niet wilt wachten tot morgen
pi_29541106
Gorgeous bodylotion zou per 500ml 700 euro kosten. ha ha ha
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:32:36 #17
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29541144

Mijn god zeg... wat een prijs! Maar ik hoef alleen maar de geur hoor.. Verder mag het best de samenstelling hebben van de Dream Cream bijvoorbeeld (die ik dus echt niet om aan te ruiken vind)...
pi_29541608
O dat is best te doen
Fijn dat jullie nu t goede potje hebben!
En Anitra ff bellen of mailen, want ik denk dat ze t vergeten zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541620
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:

T fot Toes vind ik lkker spul. Je kan het op je voeten strooien en dan inwrijven (dan heb je geen last van stofwolken), je kan het in je schoenen strooien en in je sokken.
Mijn voeten vinden het heerlijk

Debby en Maerycke willen julie onmiddellijk stoppen met het lekker maken over die gorgeus
Ondertussen ben ik er zo nieuwsgierig naar geworden dat ik hem wil proberen. Ga maar eens snel wat kopen en dan een proefje vragen
pi_29541639
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef jessie het volgende:
O dat is best te doen
Fijn dat jullie nu t goede potje hebben!
En Anitra ff bellen of mailen, want ik denk dat ze t vergeten zijn.
Ik heb gemaild, alleen nog niks terug. Misschien handig om Bonnie zelf even te mailen zit ik me nu te bedenken.
pi_29541713
Hoe wisten jullie trouwens dat je en kadootje krijg bij de duitse lush? Heb er zitten lezen op die site maar zie t niet staan (ok ben ook niet zo geweldig in mijn talen )
Maar ik ga denk ik daar ook een bestelling doen eind sept (na mijn verjaardag) Ben al wat lijsjtes aan t maken. Even kijken of ik in ned of in duitsland goedkoper uitkom. Maar inderdaad veel 2 stuks dingen is een stuk goedkoper.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541743
En in england krijg je als je voor 35 pond besteld de godiva of de nieuwe hybrid gewoon gratis!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541812
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef jessie het volgende:
Hoe wisten jullie trouwens dat je en kadootje krijg bij de duitse lush? Heb er zitten lezen op die site maar zie t niet staan (ok ben ook niet zo geweldig in mijn talen )
Maar ik ga denk ik daar ook een bestelling doen eind sept (na mijn verjaardag) Ben al wat lijsjtes aan t maken. Even kijken of ik in ned of in duitsland goedkoper uitkom. Maar inderdaad veel 2 stuks dingen is een stuk goedkoper.
Ze noemen het daar goodie of parolen-goodie. Tik dat maar eens bij bij de zoek funktie.
pi_29541929
Met parolen bedoelen ze een stukje uit een lied of gedicht. Als je lid wordt van de nieuwsbrief staat het lied of citaat hier in. Als je dat stukje tekst (parole) bij je bestelling vermeld krijg je een parolen-goodie.
pi_29541930
Dan zie ik de flower garden geschenkenbox maar meer ook niet. Bedoel je ook op lushonline.de?
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')