abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 22:42:12 #1
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27357074

Historie:

Favo Lush produkt
Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)
Favo Lush produkt (deel 3)
Favo Lush product deel 4
A Lush Life Deel 5
Het LUSH topic. Deeltje 6
A Lush Life deel 7 (meeting 1 juni)

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen (Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht).
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanke tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op! Het is zeer verslavend.

De Nederlandse webstie: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

*** Lush meeting update:***

Wat? Meeting van zeepverslaafden
Wanneer? 1 juni, aanvang 1900
Waar? Lush, Leidsestraat, Amsterdam
Hoeveel? Minimaal 10, maximaal 20 personen.

Wie?
Sanne + nichtje + tante
Aventura
Cinnamongirl
Together-Alone + meneer
PeRi + manneke
Auticia + meneer
Imago
Skaai
Heaven7 + moeder of vriendje
cora4034
mother-mother + 1

*misschien
Geen misschientjes, nog plek voor 3 personen!

Pizza:
Aventura
Sanne
imago

Pizza wordt genuttigd in Rimini's. Adres: Lange Leidse Dwarsstraat nummer 75. Da's bij Lush rechtdoor richting Leidseplein en bij de Mac linksaf
Gemiddelde prijs hoofdgerecht: 5 euro

De vaste lushies hier hebben voorrang op nieuwe aanwas, maar meld je gerust aan als je er zin in hebt, desnoods organiseren we nog een meeting

[ Bericht 50% gewijzigd door Aventura op 25-05-2005 23:07:26 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27357159
Huh?
pi_27357281
Ik vind dat er meer mensen pizza moeten komen doen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27357452
Heeft iemand de sleepy head massage bar al geprobeerd?
pi_27357597
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
wij (vriendin en ik) gaan begin van de middag al naar amsterdam dus misschien gaan we ook ff daar eten
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:04:16 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27358088
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Ik ook!!
We kunnen trouwens het beste om half 6-6 uur afspreken, het is daar altijd mudjevol en mochten we even moeten wachten, hoeven we ons daarna niet kapot te haasten Het scheelt wel dat het een minuutje verwijderd is van de Lush.
pi_27358126
hier hier! hier!!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27358127
-edit: het Lush plaatje zoals in de vorige delen in de op werktte niet meer (Fok! staat bij imageshack op de thumbnail only lijst), vandaar dat ik een nieuw plaatje heb toegevoegd
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:09:40 #9
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27358349
Ik was jullie al kwijt
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:16:39 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27358711
Aventura, heb je je rekening al gecheckt?

dit was absoluut geen tvp hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:22:33 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27358961
Ja, morgen kan ik naar het postkantoor en dan heb je het hopelijk zaterdag
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:24:33 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27359113

Mijn huidje wordt weer net zo lekker als die van m'n dochter

hoewel die van haar niet echt lekker is op d'r rug.. maar he, voor het idee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:25:50 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27359209
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef E.T. het volgende:

Mijn huidje wordt weer net zo lekker als die van m'n dochter

hoewel die van haar niet echt lekker is op d'r rug.. maar he, voor het idee
pi_27359302
Hier zijn jullie weer

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2005 23:27:45 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:46:56 #15
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27360121
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja, is het een grote of kleine winkel? Hebben ze gewoon ook alles daar? Word je een beetje leuk geholpen??

Effe gewoon een algemene indruk zeg maar...
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam .)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.

Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen .
Voor de rest hebben ze alles wel geloof ik.

Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit. .

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 23:58:32 #16
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27360538
Leuk plaatje
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27361802
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam .)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.

Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen .
Voor de rest hebben ze alles wel geloof ik.

Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit. .

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.
Samples zijn ze niet al te scheutig mee maar je kunt er altijd naar vragen en dan geven ze het wel.
De oo la la heb ik trouwens wel zien liggen geloof ik...
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:32:06 #18
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362428
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.
Samples zijn ze niet al te scheutig mee maar je kunt er altijd naar vragen en dan geven ze het wel.
De oo la la heb ik trouwens wel zien liggen geloof ik...
Ze zijn inderdaad snel bereid een stuk zeep voor je af te snijden.
Toen ik er de eerste keer was en vroeg naar een stuk Sea Vegetable werd mij meteen verteld dat als ik de stukken die al gesneden waren te groot vond ze wel iets voor me af wilde snijden.

Ik ben er nu een paar keer geweest en heb volgens mij elk stuk zeep wel gezien maar geen Ooh La La. Volgens mij ook geen Alkmaar trouwens maar daar kan ik me in vergissen. .

Samples zijn ze inderdaad niet al scheutig mee. De eerste keer kocht ik een stuk zeep en een shampoo bar en kreeg er een stukje Each Peach massagebar bij.

De tweede keer alleen Aqua Marina gekocht en toen een standaard stukje zeep gekregen dat ze uitdeelden omdat Lush 1 jaar in Maastricht zat. (Weet nog steeds niet welke het is. Volgens mij Bertie ofzoiets. Tis rood in ieder geval)
Daarna 4 stukken zeep gekocht (Sod Soap, I Should Coco, Rock Star en Honey I Washed The Kids) en toen kreeg ik helemaal niks. Ja, het krantje (eindelijk) maar geen monstertjes. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27363533
Die massage bars zijn die lekker?
Heb er nl een aantal op het verlanglijstje staan.
pi_27363643
Ik gebruik de Wiccy bar bij spierpijn, werkt goed. Ruikt wel apart, kruidig, moet je van houden.

Heb overigens een fijne combi ontdekt, Alkmaar zeep gevolgd door Silky Underwear, ik zit al een kwartier aan mezelf te snuffelen

Big shampoo was een behoorlijk aparte ervaring met dat zout, en de American Cream valt me een beetje tegen, vind 'm niet zo heel lekker ruiken. Blijft wel lang hangen want ruik het nu nog in mijn haar, gisterochtend gewassen!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_27363800
Ik heb net die Wiccy bar besteld en de Sleepy head bar.
Verder de shampoo hybrid en zeep the demon in the dark.
Ik ga het toch proberen want elke zeep blijft ruiken en dan kan het beter maar lekker zijn toch?
pi_27363806
die cosmic dream catcher lijkt me lekker, jammer dat ze er geen proefjes van hadden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:55:34 #23
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27363807
Hier zitten jullie. !
Whatever I want.
pi_27364166
Ja, ik was t ook al kwijt.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27364740