abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2005 @ 22:18:40 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26555250
Hierbij het vervolg op:

Favo Lush produkt
Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen (Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht).

De Nederlandse webstie: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste producten moet je het maar eens proberen. Maar let op! Het is zeer verslavend.

Binnenkort een speciale Lush meeting. Ergens in mei. Minimaal 10 personen, maximum moet nog bepaald worden. Lokatie is Amsterdam - Leidsestraat.

Update Lush Avond meet:

Wie gaan er mee?
Sanne + guest
Aventura
PeRi + manneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer

*misschien - ligt aan datum
Skaai
Together-Alone
Silmarwen
Ripley
Peri's guest

!! Special attention!!! Heaven7 (oosten des lands) wil wel maar heeft geen vervoer voor 3 mei !!

Ik quote even mijn laatste vraag:
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. als ik ga bestellen kan ik meteen wel een kadootje voor een vriendin bestellen.. Alleen wat
Het is een jonge moeder, 2 kinderen... Zo'n beetje 15 euro (voor het kadootje dan) (o ja, ze heeft geen bad)
Zien de zeepjes er net zo leuk uit als op de site? Want dan is het leuker om losse zeepjes te doen ipv een smooth/sweetie/top stack (kan daar ook maar niet uit kiezen voor mezelf) en leuk in te pakken...
Iemand tips????
Voor mezelf ben ik er wel redelijk uit denk ik. Ik kan alleen maar niet kiezen

[ Bericht 25% gewijzigd door E.T. op 27-04-2005 22:23:05 (de rest van de OP ook even gekopieerd) ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26555286
die zeepjes zien er net zo leuk uit
t hangte r wel vanaf hoe t afgesneden wordt natuurlijk, de 1 is leuker dan de ander
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26555352
De zeepjes in een stack zijn rechthoekig en saai. De losse blokken zeep zijn veel leuker vind ik zelf. Maar een stack is wel goedkoper. Moeilijk te kiezen inderdaad !
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 22:30:05 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26555582
Ik vind eerlijk gezegd de zeepjes van de stack lekkerder qua vorm. Ze zijn niet grillig en liggen goed in de hand.

verkapte terugvindpost
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 27 april 2005 @ 22:39:52 #5
3011 E.T.
pi_26555881
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de zeepjes van de stack lekkerder qua vorm. Ze zijn niet grillig en liggen goed in de hand.

verkapte terugvindpost
Maar wat is leuker om te geven (en te krijgen natuurlijk) ?

Ik zie door de Lush-zeepjes het sop niet meer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26555937
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar wat is leuker om te geven (en te krijgen natuurlijk) ?

Ik zie door de Lush-zeepjes het sop niet meer
Massage bars! !
Whatever I want.
pi_26555963
massage bar
ze haden er geen monsters meer van
en om er meteen 1 te kopen, ging me iets te hard.
jammer...
pi_26556025
Ik vind ze echt superfijn
Whatever I want.
pi_26556048
kan je er ook lekker lange uitgebreide massages mee doen?
pi_26556066
Heeft iemand ervaring met dat verse spul dat je in de koelkast moet bewaren? Vooral het Cosmetic Warrior Masker klinkt heel erg goed voor wanneer m'n huid weer eens niet mee wil werken, maar 10 euro voor iets dat na 4 keer op is, is wel duur. Tenzij het echt zo geweldig is dus
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 27 april 2005 @ 22:47:47 #11
3011 E.T.
pi_26556093
doen ze er eigenlijk iets van 'gebruiksaanwijzingen' oid bij?

Als ik met een paar 'klontjes' aankom is het natuurlijk wel handig als ze weet hoe en wat

Hmz.. massage bars.. Zijn toch ook geschikt zonder massage (om gewoon lekker uit te smeren?). Zie haar man niet echt een massage geven
  woensdag 27 april 2005 @ 22:49:47 #12
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26556146
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je er ook lekker lange uitgebreide massages mee doen?
Voor zover ik ze heb uitgeprobeerd wel. Ik zou echt uren door kunnen gaan altijd.
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 22:51:40 #13
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26556188
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:47 schreef E.T. het volgende:
doen ze er eigenlijk iets van 'gebruiksaanwijzingen' oid bij?

Als ik met een paar 'klontjes' aankom is het natuurlijk wel handig als ze weet hoe en wat

Hmz.. massage bars.. Zijn toch ook geschikt zonder massage (om gewoon lekker uit te smeren?). Zie haar man niet echt een massage geven
Ja, op elke aankoop plakken ze er een sticker op, wat het nu precies is en waar het goed voor is. Op 'vreemde' aankopen, zoals de massagebars staat er ook een minieme uitleg bij geschreven.

Sommige van die bars kun je ook gebruiken als lotion. Bar in je handen, smelten, en smeren maar.
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:08:51 #14
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26556606
De Each Peach (And Two's A Pear) massage bar is erg lekker. Ik gebruik hem gewoon als lotion. Even over je huid wrijven en smeren. .

Zit nu te denken over de Wiccy Magic Muscles omdat ik nogal last heb van m'n nek en schouders.

[ Bericht 1% gewijzigd door beaverhausen op 27-04-2005 23:43:13 (typo) ]
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  woensdag 27 april 2005 @ 23:37:56 #15
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26557351
Ik zit nu al bijna 3 topics over Lush te lezen en te kwijlen word er gek van!

De winkels zijn echt heeeel ver weg voor mij en wil het ook ruiken enzo.

Ik ben benieuwd of ik me kan bedwingen om toch niet via de site te kopen, want ik herlees de topics zelfs een paar keer
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  donderdag 28 april 2005 @ 00:43:37 #16
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26559120
ja La_Guiri.

Ik zit ook de hele tijd te lezen en bijna te kwijlen. Ik heb ze vandaag gemaild of ze moederdag ook open zijn.
Want dan ga ik er echt heen als dat zo is! Maar ik heb nog geen mail terug gehad. Dus ik wacht morgen nog ff af. Anders moet ik de foon pakken ... Kwil het wel zeker weten...

Maar heb er nu al zin in om daar te staan voelen en ruiken en twijvelen wat ik zal meenemen enzo .... Heeel erg is dit...
pi_26560378
In Amsterdam zijn de winkels toch gewoon elke zondag open? Moederdag is geen feestdag hoor.
pi_26560517
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:51 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ja, op elke aankoop plakken ze er een sticker op, wat het nu precies is en waar het goed voor is. Op 'vreemde' aankopen, zoals de massagebars staat er ook een minieme uitleg bij geschreven.

Sommige van die bars kun je ook gebruiken als lotion. Bar in je handen, smelten, en smeren maar.
Fever .
I bet you are flying inside.
  donderdag 28 april 2005 @ 07:44:41 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26561822
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:55 schreef _Boo_ het volgende:
In Amsterdam zijn de winkels toch gewoon elke zondag open? Moederdag is geen feestdag hoor.
Dacht ik ook. Het is geen Pasen of Kerst ofzo.

Voor sommige mensen is moeder- (en ook vader-)dag verre van een feestdag. Begrijp ook niet dat ze al weken van te voren beginnen te bleren dat die dag er weer aan komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26561835
gut, voor mn volgende lush bezoek gaat er toc echt een massage bar op t verlanglijstje.
toen ik gisteren in bed lag, rook ik de i should coco, die nog onaangebroken bij mn deur lag
  donderdag 28 april 2005 @ 07:51:02 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26561854
quote:
Op donderdag 28 april 2005 07:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
gut, voor mn volgende lush bezoek gaat er toc echt een massage bar op t verlanglijstje.
toen ik gisteren in bed lag, rook ik de i should coco, die nog onaangebroken bij mn deur lag
Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.
En door die cocos die erin verwerkt zit heb je meteen je scrubbeurt gehad.

I love I should Coco
pi_26561862
hm, lekker
ik heb de kans nog niet gekregen om m uit te proberen.
ben benieuwd
pi_26561863
Ff over die vormen van de zeep.. ik heb via internet besteld en die hadden geen aparte vormen ofzo.. gewoon vierkant..
pi_26561870
als je ze in de winke koopt, kan je uit allemaal stukjes kiezen. en die zijn zeker neit allemaal netjes vierkant
wel leuk eigenlijk
  donderdag 28 april 2005 @ 07:54:34 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26561876
Als je in de winkel koopt zijn de losse zepen afgesneden van de grote kaasvormige zepen.
Dus ligt het er maar net aan wat voor stuk je hebt. Als die je besteld hebt keurig vierkant zijn zijn ze volgens mij niet van die grotere afgesneden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')