Hierbij het vervolg op:
Favo Lush produktFavo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen (Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht).
De Nederlandse webstie:
www.lush.nlDe Engelse website:
www.lush.co.ukDe algemene website:
www.lush.comProducten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste producten moet je het maar eens proberen. Maar let op! Het is zeer verslavend.
Binnenkort een speciale Lush meeting. Ergens in mei. Minimaal 10 personen, maximum moet nog bepaald worden. Lokatie is Amsterdam - Leidsestraat.
Update Lush Avond meet:Wie gaan er mee?Sanne + guest
Aventura
PeRi + manneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
*misschien - ligt aan datumSkaai
Together-Alone
Silmarwen
Ripley
Peri's guest
!! Special attention!!! Heaven7 (oosten des lands) wil wel maar heeft geen vervoer voor 3 mei
!!Ik quote even mijn laatste vraag:
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef E.T. het volgende:Hmz.. als ik ga bestellen kan ik meteen wel een kadootje voor een vriendin bestellen.. Alleen wat
Het is een jonge moeder, 2 kinderen... Zo'n beetje 15 euro (voor het kadootje dan) (o ja, ze heeft geen bad)
Zien de zeepjes er net zo leuk uit als op de site? Want dan is het leuker om losse zeepjes te doen ipv een smooth/sweetie/top stack (kan daar ook maar niet uit kiezen voor mezelf) en leuk in te pakken...
Iemand tips????
Voor mezelf ben ik er wel redelijk uit denk ik. Ik kan alleen maar niet kiezen
![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door E.T. op 27-04-2005 22:23:05 (de rest van de OP ook even gekopieerd) ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.