quote:Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. als ik ga bestellen kan ik meteen wel een kadootje voor een vriendin bestellen.. Alleen wat![]()
Het is een jonge moeder, 2 kinderen... Zo'n beetje 15 euro (voor het kadootje dan) (o ja, ze heeft geen bad)
Zien de zeepjes er net zo leuk uit als op de site? Want dan is het leuker om losse zeepjes te doen ipv een smooth/sweetie/top stack (kan daar ook maar niet uit kiezen voor mezelf) en leuk in te pakken...
Iemand tips????
Voor mezelf ben ik er wel redelijk uit denk ik. Ik kan alleen maar niet kiezen
Maar wat is leuker om te geven (en te krijgen natuurlijk) ?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de zeepjes van de stack lekkerder qua vorm. Ze zijn niet grillig en liggen goed in de hand.
verkapte terugvindpost
Massage bars!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar wat is leuker om te geven (en te krijgen natuurlijk) ?
Ik zie door de Lush-zeepjes het sop niet meer![]()
Voor zover ik ze heb uitgeprobeerd wel. Ik zou echt uren door kunnen gaan altijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je er ook lekker lange uitgebreide massages mee doen?
Ja, op elke aankoop plakken ze er een sticker op, wat het nu precies is en waar het goed voor is. Op 'vreemde' aankopen, zoals de massagebars staat er ook een minieme uitleg bij geschreven.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:47 schreef E.T. het volgende:
doen ze er eigenlijk iets van 'gebruiksaanwijzingen' oid bij?
Als ik met een paar 'klontjes' aankom is het natuurlijk wel handig als ze weet hoe en wat
Hmz.. massage bars.. Zijn toch ook geschikt zonder massage (om gewoon lekker uit te smeren?). Zie haar man niet echt een massage geven
Feverquote:Op woensdag 27 april 2005 22:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, op elke aankoop plakken ze er een sticker op, wat het nu precies is en waar het goed voor is. Op 'vreemde' aankopen, zoals de massagebars staat er ook een minieme uitleg bij geschreven.
Sommige van die bars kun je ook gebruiken als lotion. Bar in je handen, smelten, en smeren maar.
Dacht ik ook. Het is geen Pasen of Kerst ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:55 schreef _Boo_ het volgende:
In Amsterdam zijn de winkels toch gewoon elke zondag open? Moederdag is geen feestdag hoor.
Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.quote:Op donderdag 28 april 2005 07:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
gut, voor mn volgende lush bezoek gaat er toc echt een massage bar op t verlanglijstje.
toen ik gisteren in bed lag, rook ik de i should coco, die nog onaangebroken bij mn deur lag
Ik vind die gewone vierkante vorm wel fijner.. ligt makkelijker in de handquote:Op donderdag 28 april 2005 07:54 schreef Sanne het volgende:
Als je in de winkel koopt zijn de losse zepen afgesneden van de grote kaasvormige zepen.
Dus ligt het er maar net aan wat voor stuk je hebt. Als die je besteld hebt keurig vierkant zijn zijn ze volgens mij niet van die grotere afgesneden.
Ik heb er vijf minuten geleden mee gedoucht maar ik ruik er nu al niets meer van. Ik ruik hem wel heel goed elke keer als ik de badkamer binnen loop. Blijft ie bij jou ook lang hangen op je huid?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.
En door die cocos die erin verwerkt zit heb je meteen je scrubbeurt gehad.
I love I should Coco
Ik heb 'm gebruikt en ik vind 'm echt geweldig!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef Shantee het volgende:
Is er nog iemand anders hier die Angels on bare skin heeft geprobeerd?![]()
niemand?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat verse spul dat je in de koelkast moet bewaren? Vooral het Cosmetic Warrior Masker klinkt heel erg goed voor wanneer m'n huid weer eens niet mee wil werken, maar 10 euro voor iets dat na 4 keer op is, is wel duur. Tenzij het echt zo geweldig is dus
Ik ken het (nog) niet. Geen enkel vers product trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh la la soap,
Bij mij kwam er allemaal spul uit.quote:
En druivensap, dacht ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Bij mij kwam er allemaal spul uit.
Lavendel enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |