Ik vind die gewone vierkante vorm wel fijner.. ligt makkelijker in de handquote:Op donderdag 28 april 2005 07:54 schreef Sanne het volgende:
Als je in de winkel koopt zijn de losse zepen afgesneden van de grote kaasvormige zepen.
Dus ligt het er maar net aan wat voor stuk je hebt. Als die je besteld hebt keurig vierkant zijn zijn ze volgens mij niet van die grotere afgesneden.
Ik heb er vijf minuten geleden mee gedoucht maar ik ruik er nu al niets meer van. Ik ruik hem wel heel goed elke keer als ik de badkamer binnen loop. Blijft ie bij jou ook lang hangen op je huid?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.
En door die cocos die erin verwerkt zit heb je meteen je scrubbeurt gehad.
I love I should Coco
Ik heb 'm gebruikt en ik vind 'm echt geweldig!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef Shantee het volgende:
Is er nog iemand anders hier die Angels on bare skin heeft geprobeerd?![]()
niemand?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat verse spul dat je in de koelkast moet bewaren? Vooral het Cosmetic Warrior Masker klinkt heel erg goed voor wanneer m'n huid weer eens niet mee wil werken, maar 10 euro voor iets dat na 4 keer op is, is wel duur. Tenzij het echt zo geweldig is dus
Ik ken het (nog) niet. Geen enkel vers product trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh la la soap,
. Wat is ie paars he
Bij mij kwam er allemaal spul uit.quote:
En druivensap, dacht ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Bij mij kwam er allemaal spul uit.
Lavendel enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |