Two Timing Tart (¤ 4,25) ![]()
Een knalroze Bubble Bar Slice (BBS voor de kenners). Volgens de beschrijving ruikt hij naar aardbeien en slagroom. Nu weet ik niet hoe slagroom ruikt, maar naar aardbeien ruikt deze wel, al zij het niet zo treffend als ik had gehoopt.
Ik heb het blok in tweeën gebroken. Een stuk in een pantykousje, toen verbrokkeld en aan de kraan gehangen terwijl mijn bad zich vulde. Het schuimt goed, badwater wordt rozerood en het witte schuim erop zou je met slagroom kunnen asociëren.
Het halve blok was genoeg voor een schuimbad, maar voor een superdeluxe lushy schuimbad is de rest ook noodzakelijk. Die heb ik dus ook maar gebruikt.
Het was een lekker bad. Ik ruik nog lekker zoet, maar ben niet een wandelende aardbei. Het is wat subtieler. Toch heb ik het idee dat er lekkerder BBS'en zijn.
Ik heb nu een heerlijk zacht huidje, al denk ik dat een laagje Therapie eroverheen nog veel lekkerder zal zijn.
Ps. Badwater heb ik laten staan, wil zo lang mogelijk de geur vast houden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*