abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26561889
quote:
Op donderdag 28 april 2005 07:54 schreef Sanne het volgende:
Als je in de winkel koopt zijn de losse zepen afgesneden van de grote kaasvormige zepen.
Dus ligt het er maar net aan wat voor stuk je hebt. Als die je besteld hebt keurig vierkant zijn zijn ze volgens mij niet van die grotere afgesneden.
Ik vind die gewone vierkante vorm wel fijner.. ligt makkelijker in de hand
  donderdag 28 april 2005 @ 08:40:26 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26562167
Gek ik krijg ineens weer zin in Honey I washed the kids. Misschien toch vanavond zo'n sweetie stack scoren, mijn rockstar is ook al heel lang op. Ik heb alleen nog tot volgend jaar maart badschuim en douchegels liggen die maar niet op komen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26562636
Ik ga dinsdag naar Amsterdam, dus ook even langs Lush
Nu zie ik dat er 2 filialen in A'dam zijn, waar kunnen we het beste langs gaan? (als in: meer kans op samples enzo? )
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  donderdag 28 april 2005 @ 10:05:04 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26563411
Op het wel of niet krijgen van samples is geen peil te trekken.
De grootste winkel is die in de Kalverstraat, daar hebben ze ook veel meer van dat verse spul uitgestald. De Leidsestraat vind ik echter wat fijner van opzet, die is wat ruimer dan dat smalle winkeltje met de trappetjes in de Kalverstraat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26563423
Ik ga even douchen met Demon in the dark denk ik weer. Ik ben zo brak. Hoop dat het weer doet, wat het gisteravond met me deed
Whatever I want.
pi_26566213
Lush is lekker Ik kan niet wachten op de volgende keer dat ik in de buurt van een winkel ben! Heb al een nieuw verlanglijstje
En improved 8-)
pi_26568251
quote:
Op donderdag 28 april 2005 07:51 schreef Sanne het volgende:

[..]

Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.
En door die cocos die erin verwerkt zit heb je meteen je scrubbeurt gehad.

I love I should Coco
Ik heb er vijf minuten geleden mee gedoucht maar ik ruik er nu al niets meer van. Ik ruik hem wel heel goed elke keer als ik de badkamer binnen loop. Blijft ie bij jou ook lang hangen op je huid?

Welke zeepjes schuimen eigenlijk nog meer goed en blijven lang hangen?
  donderdag 28 april 2005 @ 15:40:57 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26572038
TVP. Ik baal wel van dit topic, want het herinnert me eraan dat ik niet meer kan ruiken. Zonder reuk is het leven een stuk grauwer opeens

(Na een extreme verkoudheid kan ik inmiddels al 2 weken niks meer ruiken).
pi_26579193
Is er nog iemand anders hier die Angels on bare skin heeft geprobeerd?
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_26580494
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef Shantee het volgende:
Is er nog iemand anders hier die Angels on bare skin heeft geprobeerd?
Ik heb 'm gebruikt en ik vind 'm echt geweldig!
Recensie staat hier; http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
Whatever I want.
  donderdag 28 april 2005 @ 21:19:54 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26580764
Ik heb me vandaag ingehouden.
Heb alleen de Two Timing Tart gehaald.

Mmmmmm, wat zal dat een heerlijk badje worden.
Bij de kassa nog een handbutter geprobeerd, die ga ik volgende keer scoren want ruikt echt lekker en geeft een zacht gevoel.

@_Boo_: Bij mij blijft I should Coco wel goed hangen hoor. Ligt misschien ook aan de PH-waarde van je huid. Het is hier wel vaker dat het bij de een wel lang ruikt en de ander niet.
pi_26580801
Nou zie ik een hoop dingen die goed zijn voor een probleemhuid en ik heb best nogal eens puistjes en ook een beetje een droge huid (moet iets smeren na het wassen) maar wat is nou het beste? Herbalism of die aquamarina? Ik weet het niet.. Van sweet japanese girl merk ik niet veel behalve dat ik na het "scrubben" met die niet hoef te smeren omdat het niet droog aanvoelt
En improved 8-)
pi_26582249
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat verse spul dat je in de koelkast moet bewaren? Vooral het Cosmetic Warrior Masker klinkt heel erg goed voor wanneer m'n huid weer eens niet mee wil werken, maar 10 euro voor iets dat na 4 keer op is, is wel duur. Tenzij het echt zo geweldig is dus
niemand?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:30:10 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26582931
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:07 schreef imago het volgende:

[..]

niemand?
Ik ken het (nog) niet. Geen enkel vers product trouwens.
Ben te bang dat ik het vergeet te gebruiken als ik het in de koelkast moet bewaren.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:48:14 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26583523
Die verse dingen trekken mij ook niet zo aan.
Ik ga binnenkort maar eens een review maken over die T'eo (dat is mijn eerste en hopleijk laatste miskoop).
  donderdag 28 april 2005 @ 23:53:19 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26585390
Ik heb het Lush forum inmiddels ontdekt en lees de leukste dingen. Wist je dat je je beddengoed best met bubble bars kunt wassen? Dat moet ik natuurlijk proberen.
Ze hebben daar inkoopacties opgezet wegens de hoge verzendkosten en sowieso de kosten van de producten in de states. Er is zelfs een apart forum voor het ruilen van zeepjes.

Heeeeeerrrrrrrlijk.

http://forum.lush.com/forum/
pi_26591798
ik heb gisteren mn haar gewassen met de new shampo bar, erg lekker
hij staat open in t blikkie, de badkamer ruikt er ook lekker naar.
en me gewassen met t proefje oh la la soap, ook erg lekker. moet alleen wel een beetje wennen aan het gevoel, ben normaa de hydraterende douche cremse gewend
nu voelde mn huidje weln beetje stroefjes.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:00:23 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26593490
Het sampletje van de Noriko zeep was zoals ik hem in de winkel vond ruiken; niet echt mijn smaak.
De Tart ga ik dit weekend gebruiken en als het meezit doe ik de Youki Hi ook nog even.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:33:31 #44
48233 Auticia
warriorette
pi_26595862
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh la la soap,
. Wat is ie paars he .
I bet you are flying inside.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:48:08 #45
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26596258
Ik heb Big geprobeerd vanochtend en ik moet zeggen dat ik er (nog) niet echt tevreden mee ben. Hij ruikt wel fijn, en het zout in de shampoo is ook erg apart en ik kan er lekker mn hoofdhuid mee scrubben, maar het heeft (nog) niet echt het effect opgeleverd wat ik wenste. Van de week nog weer 's proberen en kijken of het dan wel wat is.
Whatever I want.
pi_26596485
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:33 schreef Auticia het volgende:

[..]

[afbeelding]. Wat is ie paars he .
Bij mij kwam er allemaal spul uit.
Lavendel enzo?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:01:17 #47
48233 Auticia
warriorette
pi_26596561
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Bij mij kwam er allemaal spul uit.
Lavendel enzo?
En druivensap, dacht ik.
I bet you are flying inside.
pi_26598678
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:33 schreef Auticia het volgende:

[..]

[afbeelding]. Wat is ie paars he .
en lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:18:09 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26608955
Two Timing Tart (¤ 4,25)

Een knalroze Bubble Bar Slice (BBS voor de kenners). Volgens de beschrijving ruikt hij naar aardbeien en slagroom. Nu weet ik niet hoe slagroom ruikt, maar naar aardbeien ruikt deze wel, al zij het niet zo treffend als ik had gehoopt.

Ik heb het blok in tweeën gebroken. Een stuk in een pantykousje, toen verbrokkeld en aan de kraan gehangen terwijl mijn bad zich vulde. Het schuimt goed, badwater wordt rozerood en het witte schuim erop zou je met slagroom kunnen asociëren.

Het halve blok was genoeg voor een schuimbad, maar voor een superdeluxe lushy schuimbad is de rest ook noodzakelijk. Die heb ik dus ook maar gebruikt.
Het was een lekker bad. Ik ruik nog lekker zoet, maar ben niet een wandelende aardbei. Het is wat subtieler. Toch heb ik het idee dat er lekkerder BBS'en zijn.

Ik heb nu een heerlijk zacht huidje, al denk ik dat een laagje Therapie eroverheen nog veel lekkerder zal zijn.

Ps. Badwater heb ik laten staan, wil zo lang mogelijk de geur vast houden.
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:24:51 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26610194
Slecht nieuws voor de showergel-fans.
Alle shower-gels, op Flying Fox na, gaan eruit. Er komen nieuwe producten voor terug.

Je kunt nu dus nog inslaan.
Deze verdwijnen:
-Tramp
-Freeze
-Narcotick
-Happy for SAD
-Slammer
-Back for Breakfast
-Chai
-Skinny Dip
http://forum.lush.com/forum/viewtopic.php?t=29843

Ik ga in ieder geval nog wat Happy for SAD bijhalen. Hopelijk op die VIP-avond, met tien procent korting. Komt bovenaan mijn verlanglijstje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')