abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 22:04:21 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26387592
Hierbij het vervolg op:

Favo Lush produkt

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen (Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht).

De Nederlandse webstie: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste producten moet je het maar eens proberen. Maar let op! Het is zeer verslavend.

Binnenkort een speciale Lush meeting. Ergens in mei. Minimaal 10 personen, maximum moet nog bepaald worden. Lokatie is Amsterdam - Leidsestraat.

Wie gaan er mee?

Sanne + 1
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
Skaai

*misschien*
MissyMirjam
Together-Alone

[ Bericht 40% gewijzigd door Sanne op 20-04-2005 22:23:33 (typo's en aanvullingen) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26387631
Tvp
pi_26387677
*wacht ongeduldig op de recensie van:
I bet you are flying inside.
pi_26387784
quote:
De Lush! AvondMeet
*Amsterdam*

*wie gaan er mee*
Sanne + Guest
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
Skaai

*misschien*
MissyMirjam
Together-Alone
Whatever I want.
pi_26387899
Oh, jij was er ook al mee bezig Sanne
Ik heb Together-Alone toegevoegd. Ze wil wel, maar ligt aan de datum. Misschien moet ze werken.
Whatever I want.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:17:00 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26387973
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:07 schreef Auticia het volgende:
*wacht ongeduldig op de recensie van Cereology:
Cereology

Recensie door Sanne

De website was veel belovend over dit nieuwe zeepje. Het wordt alsvolgt omschreven:
Dit is een van Wesley's uitvindingen. Hij vertrok naar het platteland in Engeland om verse ingrediënten te halen en inspiratie op te doen en hij besloot dat tarwe het antwoord was. (Cereology is trouwens het Engelse woord voor de bestudering van cirkels in weilanden, je weet wel, die indrukwekkende, geometrische ontwerpen die op mysterieuze wijze verschijnen in tarwevelden in de zomer). Zelfs de meest trouwe Lush fan zal wel even staan te kijken van dit wonder van een zeep. De voedende, organische tarwe is speciaal voor ons uitgezocht om aan onze behoeften te voorzien; tarwekorrels scrubben zachtjes je huid, terwijl tarweolie je huid soepel en zacht houdt. Al die tarwe zorgde ervoor dat Cereology rook als een verse hooiberg. Mark heeft wat balans kunnen aanbrengen door een vleugje vanille, neroli en tonkaboon aan de mix toe te voegen. We hebben deze zeep zelfs getest op onze gezichten. Conclusie: het is een mooie, fijne zeep. Probeer het zelf eens.

In de winkel zag ik hem liggen. Erg schattig ziet hij er niet uit, donkergroen met tarwekleuren erdoorheen. Niet een zeepje waar ik normaal qua uiterlijk op zou vallen. Ik kreeg een stukje mee bij mijn aankopen en heb het dezelfde avond nog geprobeerd.

Het was helaas een dun schaafsel, het brokkelde al snel een beetje af met het handen wassen. Maar het schuimde ontzettend, rook lekker en voelde goed aan. Dus de volgende dag toch maar gezwicht en een heel zeepje gehaald.

Ik vond hem erg prettig. Zacht, romig, fris. Ik geloof dat ik de vanille die erin zit zeer waardeer, al ruikt hij daar zeker niet overheersend naar. Ik heb hem zelf ook op mijn gezicht geprobeerd en daar had ik geen spijt van. Een fijne zeep, het waard om een keer te proberen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26388016
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:04 schreef Sanne het volgende:

De algemene website: www.lusch.com
pi_26388034
*cereology op lijst zet*
Whatever I want.
pi_26388040
Dank, Sanne!
*op lijstje zet*.

woensdag 20 april 2005 @ 22:23:57 #10
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26388219
Ik ben trouwens aan 't denken om een Karma of Fever gift box te kopen op die avond
Whatever I want.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:27:11 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26388335
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ben trouwens aandenken om een Karmagift box te kopen op die avond
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel. Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.

Wie maakt er trouwens een recensie van bijvoorbeeld Baby Face of Sweet Japanese Girl? Die ken ik nog niet.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:29:03 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26388408
Ik ga maar 'ns bestellen denk ik.
Helaas is de dichtstbijzijnde winkel te ver weg (en dan woon ik toch echt midden in de randstad )

Weet alleen nog niet wat.

Kunnen jullie niet van alle producten die jullie hebben een recensie maken zoals Sanne hierboven heeft gedaan?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:33:41 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26388578
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:

[..]

Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel. Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.

Wie maakt er trouwens een recensie van bijvoorbeeld Baby Face of Sweet Japanese Girl? Die ken ik nog niet.
Baby Face:

Ik zei er in deel 1 al wat over..maar is wmb. nu al een blijvertje. Ruikt lekker (maar niet heel sterk). Je wrijft er met een nat, warm wattenschijfje overheen en haalt zo je make-up weg. Mijn mascara ging er in één keer vanaf. Het irriteerde of prikte niet en laat ook geen vies vet laagje achtewr dat de meeste oogmake-upreinigers wel doen. En het ziet ernaar uit dat dit spul ook maanden meegaat.
Oja, en past in zo'n shampooblikje. Erg handig.
  woensdag 20 april 2005 @ 22:36:04 #14
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26388694
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:

[..]

Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel.
Ik twijfel toch ergens ook wel.. Er zijn zoveel andere dingen die ik wil
quote:
Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.
Whatever I want.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 22:36:43 #15
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26388728
Ik kom ook misschien, ligt eraan hoe ik moet werken
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 20 april 2005 @ 22:42:44 #16
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26388938
Angels on bare skin

Site:
Een gezichtsreiniger met lavendel die voorzichtig huidschilfers verwijdert. Fijn voor een gevoelige of droge huid. Maarre, als je een ander huidtype hebt, gebruik het dan ook maar: het is zo mild als maar zijn kan!
Stel je een reinigingsproduct voor dat Angels on Bare Skin heet, en je bedenkt vast niet iets wat lijkt op korrelige grijze klei. We hadden ons best kunnen doen om het er aantrekkelijker uit te laten zien, maar dat zou ten koste gaan van de werkelijke aantrekkingskracht van het product: het optimaal reinigen en scrubben van je gezicht. We hebben Angels on Bare Skin gebaseerd op een Middeleeuws recept dat in die tijd niet te betalen zou zijn geweest. Om je gezicht 'egaal en glad' te maken, maak je je gezicht nat, neem een klein stukje (zo groot als een erwt) Angels in je handen, breng het aan over je hele gezicht (wrijven!) en spoel het af. De gemalen amandelen scrubben, lavendelolie helpt om je natuurlijke aanmaak van talg in balans te brengen, Chinese klei absorbeert talg, rozen verzachten de huid en glycerine houdt vocht vast. Irene Backhuijs uit Amsterdam schreef ons: "Nadat ik mijn Angels on Bare Skin had ontvangen wilde ik het meteen proberen. Er zijn geen woorden voor het effect dat het had op mijn door de winter aangetaste droge huid. Ik blijf steeds mijn gezicht aanraken om te voelen dat het echt waar is. Absoluut fantastisch. Bedankt namens mijn gezicht."

Dit ding is echt super. Ik weet niet wat het gedaan heeft, maar m'n huid voelde zo anders aan. Als je het op je gezicht smeert, voel je de gemalen amandelen ook daadwerkelijk over je gezicht schuren. Het geurtje had wel beter gekund, maar t kan er mee door. Het resultaat is echt super. Mn huid voelde zo anders aan, zo zacht, zo fris van binnenuit (kan dat wel?!?). Niet te beschrijven. Ik ben zo gelukkig met dit proefmonstertje! Echt een blijvertje!
Whatever I want.
pi_26389037
Japanese girl gebruiker hier!

Het ruikt een beetje wierrookerig, het is niet fris en fruitig maar het gaat natuurlijk om het resultaat, het scrub effect was niet bijzonder (nauwelijks korreltjes) maar je moet je huid afnemen met een watje en daar zat toch wel wat rotzooi aan, dus wellicht reinigt het dan toch goed. Na het bad was mijn huid ook niet droog, normaal moet ik er altijd nog een creme opsmeren omdat het zo trekkerig aanvoelt maar dat hoefde bij sweet japanese girl dus niet

Bij de milky bar trouwens ook niet. En de rockstar is overheerlijk, blijft alleen totaal niet hangen helaas
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 22:47:01 #18
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26389099
Ik leg mijn blokje zeep op mijn kussen naast mij tijdens het slapen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_26389158
Hmm, nu wil ik Angels on Bare Skin ook hebben
  woensdag 20 april 2005 @ 22:48:56 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26389159
Miranda

Site:
Ze is terug; fruitiger dan ooit, maar in andere vorm. De heerlijke Lush fruit bowl van zeep maakt een welkome retour naar de zeepplanken, barstend van de kiwi?s en verfrissende etherische oliën. Verse, biologische kiwi?s verzachten je huid en bevatten ook vitamine C. Het is bewezen dat jeneverbesolie het lichaam stimuleert als je moe bent, dus is de Miranda zeep ideaal om te gebruiken onder de douche voordat je een avond gaat salsa dansen.

Dit zeepje vindt iedereen lekker. Het is gemaakt van heel veel fruit, en ruikt lekker zoet. Als ik iemand die niet naar de winkel kan en toch een Lush zeepje zou moeten aanraden, met de minste kans dat hij/zij het niet lekker zou vinden, zou ik deze adviseren.
pi_26389235
Ohja, ook die wil ik

Het is echt vreselijk
  woensdag 20 april 2005 @ 23:05:23 #22
48233 Auticia
warriorette
pi_26389699
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
En de rockstar is overheerlijk, blijft alleen totaal niet hangen helaas
Dan zou je de Candy Fluff poeder kunnen aanschaffen, ruikt ook zo heerlijk zoet en je blijft het wel de hele dag ruiken.

Dit poeder is als een toetje na het eten: zo zoet als aardbeien, bedolven onder crème brulée, geserveerd op een bedje van marshmellows en besprenkeld met gouden en paarse glittertjes: wat kan een zoetekauw zich nog meer wensen?!

Bijpassende producten Creamy Candy Bath bubblebar, Rock Star zeep, Melting Marshmellow Moment bath melt (snoepgeur).

Zelf hield ik nooit zo van zoete geurtjes, maar dit poedertje en de Rock Star Soap hebben dat toch wel veranderd. Je ruikt met dit goedje de hele dag naar een subtiele snoepwinkel, mijn (toch wel wat droge) huid word er zacht van en beslist niet droger.
pi_26389939
Lekker Iets om te onthouden dus!
  woensdag 20 april 2005 @ 23:12:16 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26389944
Live beelden uit mijn douche:

Van links naar rechts:
Seanick shampoo tablet, Cereology, roze daarachter is Angel's Delight (kerstzeepje), daarvoor Sea Vegetable. De gele is Bohemian, daar ligt Coal Face boven op (klein zwart monstertje waar ik nu al 3 gebruik van maak!!. Die groene dwars erop is Miranda. De oude versie van Miranda, tegenwoordig zijn ze veelkleurig.

(Even snel met mijn mobieltje)

[ Bericht 15% gewijzigd door Sanne op 20-04-2005 23:18:36 ]
pi_26389983
Ziet er goed uit Sanne

Gaat het weer wat beter met je vandaag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')