quote:Dat merk ken ik nog niet. Ga het zeker uit proberen. Ziet er goed uit
Op zondag 1 februari 2004 18:07 schreef MissFriesland het volgende:
Ik heb nu toch iets ontdekt...
Karma-zeep van Lush (www.lush.nl)
Lekker! Mijn hele badkamer heeft nu het goede karma
Wie gebruikt er nog meer spulletjes van Lush? Nog tips? Want het is allemaal behoorlijk prijzig.
Quote van de Lush website:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef miki het volgende:
Oeh, wat een geinig spul allemaal! Hier in Maastricht ligt er een winkel van, maar ben er nog nooit binnengeweest...moet ik toch zeker eens doen! (ben erg benieuwd naar de Karma-zeep waar jullie het over hebben!--> waar ruikt die precies naar?
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef Richie_Rich het volgende:
Heb me vandaag over laten halen door iemand om die winkel binnen te stappen "Jaaaa, het is zoooo enig en lekker" ()
Omdat ik toch wel wat wilde proberen nam ik op aanraden van een of ander mokkel een stuk shampoo.
Moest fucking ¤7 afrekenen voor een lullig stukje zeep![]()
Vraag me af wat de jaar cijfers van het Lushconcern zijn![]()
Ik doe er niet zo heel lang mee moet ik bekennen. Maar dat is mijn eigen schuld. Vind het gewoon te lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
Ben die kokoslucht nu wel weer zat eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |