abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16783940
Ik heb nu toch iets ontdekt...
Karma-zeep van Lush (www.lush.nl)
Lekker! Mijn hele badkamer heeft nu het goede karma
Wie gebruikt er nog meer spulletjes van Lush? Nog tips? Want het is allemaal behoorlijk prijzig.
When I had to go- ya know- I went. Forrest Gump
pi_16786584
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:07 schreef MissFriesland het volgende:
Ik heb nu toch iets ontdekt...
Karma-zeep van Lush (www.lush.nl)
Lekker! Mijn hele badkamer heeft nu het goede karma
Wie gebruikt er nog meer spulletjes van Lush? Nog tips? Want het is allemaal behoorlijk prijzig.
Dat merk ken ik nog niet. Ga het zeker uit proberen. Ziet er goed uit .
pi_22790722
Vreemd, dit is het enige Lush topic dat ik kon vinden!
Karma is ook mijn favoriet, ik heb de zeep en ook de shampoobar gebruikt.
Er is geen produkt dat qua geur in de buurt komt bij Karma. Tis wel duur, maar met een stukje zeep doe ik wel een half jaar. Met die shampoo bar deed ik bijna 1 jaar.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:12:54 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22793872
Dat is echt een favoriete winkel van me. Je ziet ze enorm veel in Londen maar nu zitten er in Amsterdam al 2 filialen. Je kan ook online bestellen:
www.lush.nl.
Ik ga de volgende keer als ik er ben die nieuwe zeep meenemen, ik weet de naam niet maar is donkerpaars en ruikt naar o.a. lavendel. Het is misschien duur spul, maar je doet er wel heel lang mee.
pi_22797638
die verzendkosten zijn wel errug hoog!en hoe kan je eigenlijk betalen?alleen met creditacrd of ook via overschrijving?ennuh,wat zijn jullie favo producten?
pi_22882574
Ik zou het niet weten, Mamayoke, ik haal de spullen altijd in de winkel in Amsterdam.
Helaas zit Lush alleen daar en in Maastricht.

Mijn fav. is met stip de Karma-zeep. Met een brokje doe je vele weken en je geurt er na een hele dag nog heerlijk naar...
De Middle Earth turns to Rock en de Oh La la zijn ook heel apart.
De een ruikt heel aards en de ander naar lavendel.
Het leuke is dat deze geuren zo apart zijn dat je ze nooit ergens anders hebt geroken. Ik krijg altijd veel reacties op mijn geurtje.
Met de huidverzorgingslijn heb ik geen ervaring, nog niet geprobeerd.

[ Bericht 63% gewijzigd door cinnamongirl op 26-10-2004 12:32:59 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 22:48:24 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24361302
Ik heb me vanmiddag weer uitgeleefd in de winkel..Karma-shampoo tablet gehaald en een groot brok Spice Mountainzeep Kreeg er een blikje bij om het shampooblokje in te doen

Echt fantastisch spul, mijn hele huis ruikt ernaar!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:14:37 #8
93940 dorian_g
Be Afraid, Arrrr
pi_24392615
Lush Addict meld zich, in mijn badkamer ligt: Snowcake zeep (alleen in de winter verkrijgbaar en dus inslaan geblazen) Milky bar zeep, Alkmaar zeep, honey i washed the kids. Voor vriend ligt er sea vegetables zeep.
Voor mijn haar gebruik ik coolaulin conditioner en Trichomania shampoo
En ik ben hooked aan sympathy for the skin.

Ach ja je moet je geld ergens uitgeven he
Astronaut, als je soms verdwaald ga recht door en wees niet bang. Goede reis en hou je taai.
pi_24453576
Ik heb vanmiddag eindelijk eens een bezoekje gebracht en heb het volgende gekocht:

Karma Kream

Karma Komba Bar

Silky Underwear

.
pi_24453697
En schatje hoe bevalt de Karma Kream? Ik heb al de Komba bar en de Karma zeep...
Ik ga ook binnenkort eens wat huidverzorgingsproducten proberen. Vooral dat lieve roze gezichtsreinigzeepje lijkt me heerlijk. Die Snowcake zeep ga ik ook eens ruiken.
pi_24453887
Ik heb het allemaal nog niet uitgeprobeerd Cinnamongirl, maar ik denk dat het me wel zal bevallen .
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:14:02 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24936024
Angels Delight

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:11:54 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24937022
Wat ook lekker is is die Miranda zeep! Lekker met kiwi, zitten zelfs de pitjes nog in

Lush addict big time.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24937180
Had laatst bananenzeep gekocht. Maar ik vind het helemaal niet lekker om me met zeep te wassen. Het is zo plakkerig en sopt helemaal niet zo lekker als douchegel. En met douchegel voelt m'n lichaam zachter aan dan als ik me met zeep heb gewassen.

Ligt dat nou aan mij?

Verder vind ik de producten wel heerlijk ruiken en er leuk uitzien. De gezichtmasker komkommer/munt ofzo, is geweldig spul!
pi_24939855
Je hoeft de zeep natuurlijk ook niet persé te gebruiken. Je kunt het het ook op een stapeltje handdoeken in de kast neerleggen zodat het ernaar ruikt.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:24:19 #16
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_24940391
Oeh, wat een geinig spul allemaal! Hier in Maastricht ligt er een winkel van, maar ben er nog nooit binnengeweest...moet ik toch zeker eens doen! (ben erg benieuwd naar de Karma-zeep waar jullie het over hebben!--> waar ruikt die precies naar?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_24942371
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef miki het volgende:
Oeh, wat een geinig spul allemaal! Hier in Maastricht ligt er een winkel van, maar ben er nog nooit binnengeweest...moet ik toch zeker eens doen! (ben erg benieuwd naar de Karma-zeep waar jullie het over hebben!--> waar ruikt die precies naar?
Quote van de Lush website:

"De groene Lush Karma Komba bar is prima voor alle haartypen. Het reinigt diep, ontwart je haar zodat het makkelijker te kammen is en is geparfumeerd met onze karakteristieke sensuele Karma geur. Karma wordt gemaakt van een mengsel essentiële oliën die ruiken als sinaasappels in een kom Oosterse kruiden. Deze oliën verfrissen ook je hoofdhuid en brengen de talgproductie in balans. Patchouli staat bekend als een bijzonder effectief middel tegen hoofdhuidproblemen. Karma was een geur die ernaar verlangde om in een shampoo gestopt te worden! Gelukkig luistert Lush..."
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:38:21 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24942530
Ik was gisteren jarig en weer wat brokken zeep rijker
Ik vind het juist wel lekker om met zeep te wassen, de mijne schuimen meestal wel (misschien had je de verkeerde gekocht) en mijn huid wordt er zeker niet droog van. De shampoos (tabletjes) schuimen zelfs meer dan gewone vloeibare shampoo!!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:40:32 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25056651
Afgelopen week "I love coco" gebruikt. Lekker zeepje maar haalt het, voor mij, nog niet bij de Angel's Delight. Op de site zag ik wat nieuwe productjes die ik wil gaan proberen. Heeft iemand ervaring met de Henna van Lush?
Wat ik zeker ga kopen is Happy for SAD douchegel. Alleen de omschrijving al zorgt dat ik er zin in krijg.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:27:15 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25147510
Ik was van de week een beetje down dus heb ik mezelf maar de Happy set cadeau gegeven. Erg lekker, je wordt er echt vrolijk van. De zeep voor je haar was een aparte ervaring; het schuimde ontzettend, meer dan gewone shampoo. Heb er iets teveel van gebruikt.

Ow en wist je dat er in die bruisballen echte stukjes fruit zitten? Ik dacht ineens wat zie ik nou: stak er een sinaasappelschilletje uit die bal terwijl hij opbruiste. En later kwam er een groter stukje (echt een partje) voorbij drijven. Geweldig spul!
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:42:08 #21
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25241551
Heb me vandaag over laten halen door iemand om die winkel binnen te stappen "Jaaaa, het is zoooo enig en lekker" ( )

Omdat ik toch wel wat wilde proberen nam ik op aanraden van een of ander mokkel een stuk shampoo.

Moest fucking ¤7 afrekenen voor een lullig stukje zeep

Vraag me af wat de jaar cijfers van het Lushconcern zijn
pi_25241705
Als ik weer eens in Amsterdam ben, zal ik wel kijken. Ziet er niet verkeerd uit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:00:59 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25247135
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:42 schreef Richie_Rich het volgende:
Heb me vandaag over laten halen door iemand om die winkel binnen te stappen "Jaaaa, het is zoooo enig en lekker" ( )

Omdat ik toch wel wat wilde proberen nam ik op aanraden van een of ander mokkel een stuk shampoo.

Moest fucking ¤7 afrekenen voor een lullig stukje zeep

Vraag me af wat de jaar cijfers van het Lushconcern zijn
Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:45 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25247206
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Tja het is niet goedkoop. Maar die geuren zijn echt te lekker. En zelf doe ik maanden met 1 stuk zeep. Met bv. een blokje shampoo doe ik langer dan een half jaar. Dus zo bekeken valt het erg mee.
Ik doe er niet zo heel lang mee moet ik bekennen. Maar dat is mijn eigen schuld. Vind het gewoon te lekker.

Dus ga ik douchen, zeep ik me in, doe ik mijn haren.
En ondertussen denk ik ach, ik zeep me nog een x in.
En dat nog een x bij de cremespoeling.

Heeerrrrrrrlijk....
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:31:10 #25
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25254544
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ben die kokoslucht nu wel weer zat eigenlijk

Maar idd de hele badkamer ruikt ernaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')