quote:De Lush! AvondMeet
*Amsterdam*
*wie gaan er mee*
Sanne + Guest
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
Skaai
*misschien*
MissyMirjam
Together-Alone
Cereologyquote:Op woensdag 20 april 2005 22:07 schreef Auticia het volgende:
*wacht ongeduldig op de recensie van Cereology:
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel. Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ben trouwens aandenken om een Karmagift box te kopen op die avond
Baby Face:quote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel. Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.
Wie maakt er trouwens een recensie van bijvoorbeeld Baby Face of Sweet Japanese Girl? Die ken ik nog niet.
Ik twijfel toch ergens ook wel.. Er zijn zoveel andere dingen die ik wilquote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel.
quote:Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.
Dan zou je de Candy Fluff poeder kunnen aanschaffen, ruikt ook zo heerlijk zoet en je blijft het wel de hele dag ruiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
En de rockstar is overheerlijk, blijft alleen totaal niet hangen helaas
Ja, vandaag helemaal niets gedaan. Alleen maar rust. Merk wel dat dat helpt. Durfde nog niet in bad... Maar dat komt binnenkort wel weer. Je Lite gloss zit klaar in envelop, gooi hem morgen op de post.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Ziet er goed uit Sanne
Gaat het weer wat beter met je vandaag?
Same herequote:Op donderdag 21 april 2005 10:14 schreef Silmarwen het volgende:
Afhankelijk van welke dag wil ik ook langs komen
Jammerquote:
Dat dacht ik ook. Ik ga nu geen grote hoeveelheden meer kopen. Wacht wel mooi op 10 procent korting.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Aventura het volgende:
Wacht dan op die meet, heb je korting!!
ik weet nietof ik dat haal, ben veel te ongeduldigquote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Aventura het volgende:
Wacht dan op die meet, heb je korting!!
Mmm, ik heb wel eens een stukje zeep geproefd.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef tonks het volgende:
Ik vroeg me iets af he
Hoe smaken de zeepjes eigenlijk.. niet dat ik ze wil op eten ofzo maar als (sommige) zo natuurlijk van fruit gemaakt zijn moeten ze toch ook zo smaken?
Ik ben ook echt helemal weg van ie drie. Ik ben ook echt zo blij met die Sweetie Stack.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:07 schreef Aventura het volgende:
Honey, I Should Coco, Rock Star.
Toch niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
Niet echt lekker zeep proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |