abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 23:19:56 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26390263
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Ziet er goed uit Sanne

Gaat het weer wat beter met je vandaag?
Ja, vandaag helemaal niets gedaan. Alleen maar rust. Merk wel dat dat helpt. Durfde nog niet in bad... Maar dat komt binnenkort wel weer. Je Lite gloss zit klaar in envelop, gooi hem morgen op de post.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26390675
Dankjewel en sterkte!
pi_26396703
17 Cherry Tree Lane

De inspiratie voor deze romige zeep kwam uit het Oosten. Noriko nam een traditioneel Japans ontwerp van gestileerde kersenbomen om de zeep mee te decoreren. Koop je een stukje 17 Cherry Tree Lane zeep, dan heb je kans een kers, gouden glitters of een door cacao gekleurde boom te zien. We hebben het natuurlijk genoemd naar het adres waar Mary Poppins heen geblazen werd door de wind om voor Jane en Michael Banks te zorgen. 17 Cherry Tree Lane is geparfumeerd met onze bloemige Sakura geur: mimosa, sinaasappel en jasmijnbloesem laten je lichaam heerlijk zoet ruiken (Noriko heeft zelfs een lepel suiker in de mix gedaan!).

Ik heb met een monstertje net mn handen gewassen. Vond 'm al in de winkel niet zo super ruiken, en m'n voorgevoel was juist. Hij heeft een chemisch geurtje, dat zoete merk ik niet echt wat van. Wel idd de bloemengeur. Maar het is echt een standaard bloemengeurtje. De geur blijft wel hangen, het is erg aanwezig. Natuurlijk wel goed dat 'ie blijft hangen, maar ik vind 'm niet lekker dus.
M'n handen worden er ook niet echt zacht van, eerder droog.
Whatever I want.
pi_26397211
Ik vond em inderdaad ook niet lekker PeRi
  donderdag 21 april 2005 @ 10:05:58 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26397414
Me neither.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 21 april 2005 @ 10:07:02 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26397434
Ik vond hem ook niet lekker. Noiu ja, ik vond eigenlijk niks want hij ruikt niet echt ergens naar.
Zou hem iig nooit kopen. Die Miranda wordt zo te zien mijn volgende keuze. Ik val over het algemeen op de cremige varianten van Lush. Dus Honey, I Should Coco, Rock Star. Andere soorten (zoals bv. Karma) maken mijn huid toch wel een beetje droog.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:10:42 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26397499
Om nog even terug te komen op de Cereology. Ik zag op de website dat een bijpassend product bijvoorbeeld Sod Soap is. Maar die is dus niet lekker. Eigenlijk geeft Cereology meer de geur die je bij Sod soap zou hebben verwacht.

Ben ik nog duidelijk, nee zeker?
  donderdag 21 april 2005 @ 10:14:24 #33
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26397564
Afhankelijk van welke dag wil ik ook langs komen
pi_26397703
Ik heb gisteren mijn Baby Face gebruikt, eerst een beetje zacht laten worden in mijn handen en daarna heb ik het op mijn gezicht gesmeerd.
Het maakt je gezicht niet alleen schoont, het verfriste me ook enorm! Ik deed het vlak voor het slapen gaan, en ik rook vanmorgen nog naar Jasmijn!

Ik heb me vanmorgen gedouched met de Miranda zeep. Het ruikt op het eerste gezicht heel fruitig, maar zodra je je er eenmaal mee wast, zit er ook een soort dropgeurtje aan! (of is dat de jeneverbesolie?)
Het geurt minder dan de Karma zeep (mijn moeder heeft daar vanmorgen mee gedouched), maar er hangt een heel subtiel fruitgeurtje om me heen.
Hij is kennelijk heel herkenbaar, want mijn collega rook gelijk dat ik de Miranda zeep had gebruikt!

Morgenochtend ga ik de You snap the whip body butter gebruiken! (kool en besjes in een zeepje ben benieuwd)

@ Auticia: Nee, niet de band
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26397788
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:14 schreef Silmarwen het volgende:
Afhankelijk van welke dag wil ik ook langs komen
Same here

Ik ga op vakantie, maar als ik hier ben ben ik van de partij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26397827
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

@ Auticia: Nee, niet de band
Jammer .

Maar het kan dus erg druk worden op de Lush-avond als ik het zo zie. .
I bet you are flying inside.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:29:19 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26397832
Ik kan de OP niet meer aanpassen. Kan een modje (Silmarwen?) even het misschienlijstje aanvullen met Ripley en Silmarwen?

Tx a lot.
(dan kan deze post weer weggegooid worden).
  donderdag 21 april 2005 @ 10:41:26 #38
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26398086
Ik kan het nu ook niet meer aanpassen (is een bug)
  donderdag 21 april 2005 @ 10:44:03 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26398161
Klopt, is bug veroorzaakt door een (te) lange OP.
pi_26398293
Oeh, een Lush topic!!! Ik word altijd zo hebberig in die winkels. Vooral de bruisballen zijn geweldig. Ze liggen hier op een schaal in de badkamer en ze blijven heerlijk ruiken...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_26399295
ah, hier zijn jullie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26399327
ik word steeds ongeduldiger
pi_26399457
Vanavond koopavond!
Ik ben niet te houden. Ik wil een massagebar en een gezichtsreiniger kopen. En er komt ws. wel weer een zeepje bij!
Morgen verslag

O ja en over dat geuren: die zepen geuren echt heel lang om je heen, ik ruik het bijv. meteen als iemand zich ermee heeft gewassen. Vooral bij Karma, die ik zelf al jaren gebruik en bij Spice Mountain, mijn favorieten.
Spice Mountain ruikt naar kaneel, naar 'fireballs', die snoepjes van vroeger. Helaas is die zeep maar tijdelijk te koop, rond de feestdagen.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:43:21 #44
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26399525
Wacht dan op die meet, heb je korting!!
  donderdag 21 april 2005 @ 11:45:39 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26399588
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Aventura het volgende:
Dat dacht ik ook. Ik ga nu geen grote hoeveelheden meer kopen. Wacht wel mooi op 10 procent korting.
pi_26399658
Ik vroeg me iets af he
Hoe smaken de zeepjes eigenlijk.. niet dat ik ze wil op eten ofzo maar als (sommige) zo natuurlijk van fruit gemaakt zijn moeten ze toch ook zo smaken?
pi_26399677
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Aventura het volgende:
ik weet nietof ik dat haal, ben veel te ongeduldig
  donderdag 21 april 2005 @ 11:56:42 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26399848
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef tonks het volgende:
Ik vroeg me iets af he
Hoe smaken de zeepjes eigenlijk.. niet dat ik ze wil op eten ofzo maar als (sommige) zo natuurlijk van fruit gemaakt zijn moeten ze toch ook zo smaken?
Mmm, ik heb wel eens een stukje zeep geproefd.

I should Coco ( en inderdaad dat is echte kokos) en van die Bohemian zeep zag ik laatst een dingetje. En ik dacht wat is het, dus stak het in mijn mond. Maar dat was dus een stukje peper.

Niet echt lekker zeep proeven.
pi_26400572
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:07 schreef Aventura het volgende:
Honey, I Should Coco, Rock Star.
Ik ben ook echt helemal weg van ie drie. Ik ben ook echt zo blij met die Sweetie Stack.
3 voor 'maar' 9,95

Whatever I want.
pi_26400590
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
Niet echt lekker zeep proeven.
Toch niet? !
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: