wij (vriendin en ik) gaan begin van de middag al naar amsterdam dus misschien gaan we ook ff daar etenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Ik vind dat er meer mensen pizza moeten komen doen!
Ik ook!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Ik vind dat er meer mensen pizza moeten komen doen!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef E.T. het volgende:
Mijn huidje wordt weer net zo lekker als die van m'n dochter
hoewel die van haar niet echt lekker is op d'r rug.. maar he, voor het idee![]()
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdamquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, is het een grote of kleine winkel? Hebben ze gewoon ook alles daar? Word je een beetje leuk geholpen??
Effe gewoon een algemene indruk zeg maar...
Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam.)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.
Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen.
Voor de rest hebben ze alles wel geloof ik.
Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit..
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Ze zijn inderdaad snel bereid een stuk zeep voor je af te snijden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en snijden ook graag een stuk zeep voor je af als je t vraagt.
Samples zijn ze niet al te scheutig mee maar je kunt er altijd naar vragen en dan geven ze het wel.
De oo la la heb ik trouwens wel zien liggen geloof ik...
Vind de winkel in Maastricht ook erg fijn..Verkoopsters zijn heel erg aardig, snijden zonder problemen een stuk van 100 gram voor je af..ik had 1 stukje van 100 gram gekocht en kreeg gelijk een monster. Dat zit dus ook wel goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ok, het is kleine smalle winkel. (Hier dus absoluut geen trappen zoals in Amsterdam.)
Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Soms een beetje te naar mijn idee
Ze vragen je meteen of je Lush kent enzo. Sommige lopen ook de hele tijd achter je aan mocht je iets willen weten of vragen. Sommige mensen vinden dat prettig maar ik vind het een beetje irritant. Ik wil graag rustig op m'n gemak snuffelen enzo.
Voor zover ik weet hebben ze de meeste dingen wel. Ik heb er alleen nog geen Ooh La La en Extra Virgin Oil zeep gevonden. Maar zoals ik al zei, het is een kleine winkel. Waarschijnlijk hebben ze het wel maar moet je er naar vragen.
Conclusie: ik vind het een goede en gezellige winkel. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Ik ga er altijd blij de winkel uit..
Nee, iets met candyquote:
Ok, zeker wel, thnx!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |