quote:
Bij mij welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, die babyface he.
als je mascara er stevig opzit, krijgt die die er ook zonder problemen vanaf?
ik loop nu af en toe zo te harken met mn wattenschijffies
Bij mij is het er zo af, ik vind het geweldig spul.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, die babyface he.
als je mascara er stevig opzit, krijgt die die er ook zonder problemen vanaf?
ik loop nu af en toe zo te harken met mn wattenschijffies
Ze móéten in de koelkast. En op de potjes die ik nu heb, staat dat ze 11/5 gemaakt zijn en tot 31/5 goed zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef fok.bich het volgende:
En ik had nog een vraagje over de versproducten. Dat vers niet lang houdbaar is dat begrijp ik. Maar hoelang kun je een vers gezichtmasker bewaren, mits die in de koelkast staat ?
En hoelang kun je dan met z'n potje doen? Als je het ? hoeveel keer per week doet. Of hoe vaak.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef imago het volgende:
[..]
Ze móéten in de koelkast. En op de potjes die ik nu heb, staat dat ze 11/5 gemaakt zijn en tot 31/5 goed zijn.
Ligt er een beetje aan hoe dik je het erop smeert. Volgens Lush zelf minimaal 4 keer, en dat red je er zéker uit. Ik denk dat ik er 8 keer mee kan ofzo, maar ik heb nog niets helemaal opgerbruikt dus ik kan het nog niet helemaal inschatten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:25 schreef fok.bich het volgende:
En hoelang kun je dan met z'n potje doen? Als je het ? hoeveel keer per week doet. Of hoe vaak.
Oh, dus die is ook op een soort poederbasis? Die Teo ook. Voor mij werkt dat dus blijkbaar gewoon niet, ik heb liever een vloeibare of cremedeo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef PeRi het volgende:
Ik heb die gehad Aventura, maar ik vond 'm niet zo lekker. Je moet je huid (je oksels dus) een beetje natmaken, of het smeervlak van het blokje en dan pas beetje smeren ermee. Anders werkt het dus niet, bij mij werd het in het begin poederig en het bleef allesbehalve zitten.
Ik bleef wel droog, een halve dag. Alleen de geur vond ik niet zo lekker, een hele erge 'aarde' geur en de patchoulli is erg aanwezig.
Vriendlief vond 'm wel okay ruiken, die gebruikt 'm dan ook nu. Voor zweetvoeten schijnt ie ook fijn te zijn
Poeder niet echt, niet zoals die Teo en Krystal enzo. Dit is meer, tsja hoe zeg je datquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, dus die is ook op een soort poederbasis? Die Teo ook. Voor mij werkt dat dus blijkbaar gewoon niet, ik heb liever een vloeibare of cremedeo.
Ik geloof dat mijn mams die heeft, kost 5,95 toch? Hij ruikt niet lekker vind ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand al Aromaco gebruikt? Ik heb nu Teo, maar dat is wmb. een miskoop. hij 'doet'het gewoon niet, het is 1 harde klomp geworden en er komt niks af. En doet pijn onder mijn oksels. Aromaco lijkt me zachter, maar ervaring anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |