Ik ben blauw, zal ik hem wijzigen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:30 schreef Together-Alone het volgende:
Ah maar jouw TT was leuker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik vond die van jou leuker.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben blauw, zal ik hem wijzigen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ongeveer van 19:00 - 21:00 toch? Ik mag hopen van wel, als het later wordt, weet ik niet of ik nog wel mee terug kanquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:26 schreef Aventura het volgende:
Ik wil sowieso wel wat meer specifics weten. Bv. hoe laat die avond begint enz. Sanne waar ben je?
Ja, klopt, had het al aangepast. Maar dat gaat echt lukken, ik kan me niet voorstellen dat het langer duurt dan een uurtje of 9,10.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ongeveer van 19:00 - 21:00 toch? Ik mag hopen van wel, als het later wordt, weet ik niet of ik nog wel mee terug kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond het nogal chemisch ruiken, to be honestquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:59 schreef PeRi het volgende:
Ik was trouwens nog 's langs die Soap Story Shop geweest. Nou, de producten daar ruiken helemaal niet zo sterk als bij de Lush. Ik vond het maar wat flauwtjes, en de geuren niet eens zo lekker. En de stukken zeep die je daar kan kopen, gaan per plakje: een flinterdun plakje zeep was al 4 euro.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja chemisch idd. En die stokjes waren echt stom. Het leken en ze roken als cheape lolliesquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik vond het nogal chemisch ruiken, to be honestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*woont vlakbij het Alexandrium* Dus ik loop er wekelijks langs. Ik ben een keer binnengelopen en werd bijna aangevlogen door zo'n gast die erop stond dat ik van de zeepjes af zou blijven. "Want daar is het stokje voor mevrouw"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das geloof ik bij mn oude school. Emmaus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oosterflankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vlakbij de Cornelis Haak School (als dat jou iets zegt)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop