Ja, ik vond die van jou leuker.quote:
Ongeveer van 19:00 - 21:00 toch? Ik mag hopen van wel, als het later wordt, weet ik niet of ik nog wel mee terug kanquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:26 schreef Aventura het volgende:
Ik wil sowieso wel wat meer specifics weten. Bv. hoe laat die avond begint enz. Sanne waar ben je?
Ja, klopt, had het al aangepast. Maar dat gaat echt lukken, ik kan me niet voorstellen dat het langer duurt dan een uurtje of 9,10.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ongeveer van 19:00 - 21:00 toch? Ik mag hopen van wel, als het later wordt, weet ik niet of ik nog wel mee terug kan
Ik vond het nogal chemisch ruiken, to be honestquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:59 schreef PeRi het volgende:
Ik was trouwens nog 's langs die Soap Story Shop geweest. Nou, de producten daar ruiken helemaal niet zo sterk als bij de Lush. Ik vond het maar wat flauwtjes, en de geuren niet eens zo lekker. En de stukken zeep die je daar kan kopen, gaan per plakje: een flinterdun plakje zeep was al 4 euro.![]()
Ja chemisch idd. En die stokjes waren echt stom. Het leken en ze roken als cheape lolliesquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik vond het nogal chemisch ruiken, to be honest
*woont vlakbij het Alexandrium* Dus ik loop er wekelijks langs. Ik ben een keer binnengelopen en werd bijna aangevlogen door zo'n gast die erop stond dat ik van de zeepjes af zou blijven. "Want daar is het stokje voor mevrouw"
Das geloof ik bij mn oude school. Emmaus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
OosterflankVlakbij de Cornelis Haak School (als dat jou iets zegt)
Ik denk dat jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:14 schreef Auticia het volgende:
Vandaag weer veel Lushspulletjes gebruikt.
Angels on Bare Skin, Figs 'n Leaves Soap, Reincarnate Shampoo, Cereology Soap, King of Skin Body Butter, Skin Drink en Party On Temple Balm.
Ohja, en Retread..
Post eens in mn fotoboek wie? Wat geeft ze?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:47 schreef imago het volgende:
Een vriendin van mij werkt op het Emmaus, en het klinkt echt als zooooo'n leuke school!
Ik zit met een ongebruikt stuk I should coco en een gebruikt (1 keer) stuk alkmaar!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:27 schreef La_Guiri het volgende:
Is er iemand die een zeepje heeft die hij of zij niet lekker vindt en hem wil ruilen tegen een ongebruikt stuk RockStar zeep?
Je gaat. Niks schijnt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo. Ik schijn dus naar een meet te gaan en voorrang te hebben, puik.
Vind je de I should coco niet lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zit met een ongebruikt stuk I should coco en een gebruikt (1 keer) stuk alkmaar!
nee dat was het niet, dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef Together-Alone het volgende:
Ik dacht overigens dat het al van tevoren was gechecked.
Vind em vreselijk viesquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:28 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Vind je de I should coco niet lekker?
En rock star vind je wel lekker? Ik heb zelf dus ook de I should coco maar nog niet geprobeerd, dus weet niet of ik hem wel lekker vind, maar vind hem wel lekker ruiken. Ik heb alleen die sample van rock star gebruikt en vind hem echt te zoet, en zit nu dus met een 100 gr. stuk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Vind em vreselijk vies(Was gratis bij een bestelling).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |