Hahaha ja mijn haar is ietsjes langer dan dat van de gemiddelde nederlander ja =D Ik hoor wel vaker dat mensen jaloers zijn op m'n haar
![]()
maar dankjewel =)
Ik had trouwens gisteren nog meer geprobeerd: reincarnate, buffy, running to the embassy, middle earth turns to rock, american cream, snowcake en you snap the whip. Ik wilde graag nieuwe spullen uitproberen, dus ik dacht dan alles maar over elkaar =D
Reincarnate vond ik wel fijn eigenlijk. Ik had wel echt een megastuk eigenlijk, dus ik heb het even in stukken gehakt. Het schuimt lekker makkelijk en het wast ook wel lekker. De geur vind ik niet enorm geweldig, maar die blijft toch niet hangen als je erna nog conditioner gebruikt.
Ik heb op één moet middle earth geprobeerd en op één voet running to the embassy. Allebei hebben ze geen resultaat opgeleverd eigenlijk, maar ik heb ook heel hard vel onder m'n voeten dus dat is niet verwonderlijk. Als zelfs de eeltrasp niet helpt... =S Maar goed, volgende week zal ik eens een voetenbadje nemen en het zo uitproberen, misschien scheelt dat. Middle Earth wast op zich wel lekker.
Buffy heb ik geprobeerd op m'n kont & bovenbenen, en dat leek wel ietsjes gladder te maken. Wel vond ik Buffy een beetje lastig gebruiken, maar ik denk dat het even wennen is.
You Snap the Whip vind ik dus echt geweldig ruiken, maar helaas zat de vloer van de douchecabine vol met zwarte vlekken en krasjes, dus ik denk niet dat m'n moeder erg blij zou zijn als ik dat blijf gebruiken. Jammer =(
Snowcake ruikt ook echt heel erg lekker, en hij is fijn romig. Wel een blijvertje dus =)
[ Bericht 76% gewijzigd door Maeghan op 15-06-2005 01:03:12 ]