Ok, dan vind ik het goed! Maar dan wil ik de volgende keer, na deze keer, wel een keer mee naar een meeting in Amsterdam (klinkt dom, maar ik ben nog nooit in A'dam geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:25 schreef PeRi het volgende:
Die in Den Bosch is heel dicht bij het station. Vanaf het station rechtdoor richting centrum, op een gegeven moment moet je rechtsaf slaan voor het centrum. Aan het begin van die strtaat zit het. Je kan het niet mislopen.
Met dank aan Sanne.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Heee leuk al die foto's PeRi! Ik ga een wallpaper maken![]()
Tot nu toe vind ik mijn haar wel erg fijn geworden erdoor. Maar ik heb steil haar, dus ik kan je geen adveis geven eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef La_Guiri het volgende:
Even een vraagje aan de American Cream gebruiksters: word je haar er echt zacht en handelbaar van? Met andere woorden doet hij goed zijn werk als conditioner? Ik las namelijk op het Amerikaanse forum dat hij niet echt goed werkt als conditioner maar wel heel lekker ruikt.
Hij klinkt verder heeeel lekker en aangezien ik voor mijn krullen wel een goed werkende conditioner nodig heb... Vandaar mijn vraag.
Prima! En dan wil ik vanaf nu geen gekibbel meer tussen jullie tweequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik het goed! Maar dan wil ik de volgende keer, na deze keer, wel een keer mee naar een meeting in Amsterdam (klinkt dom, maar ik ben nog nooit in A'dam geweest)
Toch bedankt! Misschien heaven7 en anders jessie binnenkort? Ja, ik achtervolg mensen met vragen heb ik het ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik mijn haar wel erg fijn geworden erdoor. Maar ik heb steil haar, dus ik kan je geen adveis geven eigenlijk
quote:Trouwens, ik heb het idee dat American cream veel sterker ruikt en ook langer blijft ruiken als ik mn haar daarvoor heb gewassen met thrichomania (oid), ik heb het nu 2 keer gewassen met Ultimate shine en het ruikt een stuk minder sterk ineens
Ik ga donderdag mooi nog een stuk van dat spul halen, het beviel toch al goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |