cereology is vanille, maar iets zachter. Kan niet precies zeggen wat er nog meer in zit, het maakt de vanille iig zachter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef La_Guiri het volgende:
Ok, hier komt weer een geurvraag van mij... Anitra waar ruikt cereology naar en Middle earth turns to rock?
Ok, thanks! Maar is Cereology ook zoet? Hij lijkt me namelijk lekker alleen heb ik het niet zo op Rock Star achtige zoetigheid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
creolegy is vanille, maar iets zachter. Kan niet precies zeggen wat er nog meer in zit, het maakt de vanille iig zachter.
Middle earth turns to rocks is als of je bij een waarzegster binnen loopt. Wierrook achtig dus, heel kruidig ook.
Ik heb toch niet gezegd dat ik hem voor je betaal!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef heaven7 het volgende:
Oke de 500 grams versie van Sin skin wordt het, met dank aan Auticia![]()
Die ging rotten bij mij door de olijventakjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand die olijfzeep al geprobeert? leek mij wel interessant
Echt? Wat vreemd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ging rotten bij mij door de olijventakjes.
Maar hij ruikt wel lekker, heel zacht is het.
Nee niet eigenlijk. Ik vond het wel erg, maar niet zo supererg. Het was niet mn lievelingszeep ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Echt? Wat vreemd.
Heb je daar iets over gezegd tegen lush?
Ja maar gratis geld en excuusjes krijgen is altijd leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee niet eigenlijk. Ik vond het wel erg, maar niet zo supererg. Het was niet mn lievelingszeep ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |