cereology is vanille, maar iets zachter. Kan niet precies zeggen wat er nog meer in zit, het maakt de vanille iig zachter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef La_Guiri het volgende:
Ok, hier komt weer een geurvraag van mij... Anitra waar ruikt cereology naar en Middle earth turns to rock?
Ok, thanks! Maar is Cereology ook zoet? Hij lijkt me namelijk lekker alleen heb ik het niet zo op Rock Star achtige zoetigheid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
creolegy is vanille, maar iets zachter. Kan niet precies zeggen wat er nog meer in zit, het maakt de vanille iig zachter.
Middle earth turns to rocks is als of je bij een waarzegster binnen loopt. Wierrook achtig dus, heel kruidig ook.
Ik heb toch niet gezegd dat ik hem voor je betaal!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef heaven7 het volgende:
Oke de 500 grams versie van Sin skin wordt het, met dank aan Auticia![]()
Die ging rotten bij mij door de olijventakjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand die olijfzeep al geprobeert? leek mij wel interessant
Echt? Wat vreemd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ging rotten bij mij door de olijventakjes.
Maar hij ruikt wel lekker, heel zacht is het.
Nee niet eigenlijk. Ik vond het wel erg, maar niet zo supererg. Het was niet mn lievelingszeep ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Echt? Wat vreemd.
Heb je daar iets over gezegd tegen lush?
Ja maar gratis geld en excuusjes krijgen is altijd leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee niet eigenlijk. Ik vond het wel erg, maar niet zo supererg. Het was niet mn lievelingszeep ofzo.
Ik noem een brownievorm.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik zal eens mailen, maar ik geef het niet veel hoop.
Oh dat mag ook hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik hem voor je betaal!?!
Ja ik weet het. Ik heb ook weleens een nieuw pak Autodrop gekregen. Maar op de een of andere manier denk ik toch dat het hier niets zal uithalen. We zullen t proberen.quote:
The students become the mastersquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Sanne het volgende:
Jullie gaan me nu echt te snel hoor!
Leuk die nieuwe foto's trouwens.
New heb ik ook, die is best wel fijn vind ik, al is het bij mij wel nodig om een conditioner te gebruiken. Ruikt wel lekker al blijft de geur niet enorm hangen. Ik vond Jumping Juniper lekkerder ruiken maar daar wordt zelfs mijn vette hoofdhuid droog van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net besteld
celestial, abrosiazo heet die scheer gebeuren geloof ik, is voor Rick, dus schat als je dit leest volgende week mag jij je ook scheren met Lush, miranda en milkybar en NEW.
Monstertjes aan gevraagd van jungle en dream wash.
Djen wou trouwens net met Angels Delight wassen, maar ze heeft toch maar Bohemian gepakt want die vind ze heerlijk!
Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
New heb ik ook, die is best wel fijn vind ik, al is het bij mij wel nodig om een conditioner te gebruiken. Ruikt wel lekker al blijft de geur niet enorm hangen. Ik vond Jumping Juniper lekkerder ruiken maar daar wordt zelfs mijn vette hoofdhuid droog van.
Wat staat die Lush Times trouwens bomvol spelfouten zeg =S En wat staat er dan op de achterkant? "Vertaalt door Janneke, Bonnie, Geeske en Lenneke". Pijnlijk. Misschien moet ik ze (als aanstaand vertaler) maar eens even mailen, dat ik ze tegen een kleine vergoeding (een pot Big of zo) best van hun kromzinnen en spelfouten af wil helpen =P
Das een goed gevuld mandjequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Aventura het volgende:
Ehhm, Wiccy, Arabian Bright, stuk Karma, Stuk I Should Coco, stukje Cereology, flesje Bath for Breakfast, stuk Rockstar zeep, Ultimate Shine Shampoo. Heb ok nog de Flying Fox templebalm, maar die staat er niet op
Nog niet geprobeerd, is een proefje. Het lijkt me wel wat voor mij met mn kastanjebruine haar, schijnt er een rode gloed van te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das een goed gevuld mandje
Die Arabian brigth wat is dat?
Ik heb ze net eventjes gemaild, dus ik ben benieuwd. Ik moet volgend jaar voor m'n opleiding toch nog heel erg veel vertalen, dus het lijkt mij heel leuk als ik daarbij wat werk voor Lush zou kunnen doen haha. Ik moet toch ergens beginnen =)quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben benieuwd!!
Sommige stukken zijn niet eens vertaald in het krantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |