This stuff stinks! When it's sitting in the bathroom it smells like bacon or beef jerky. Even though this smells like meat, I do love the results. It got rid of any dandruff I had in my hair. I use it once a week and that's plenty.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
Ja ik weet dat ie stinkt
Maar als het werkt, maakt dat niet zoveel uit. Ik heb nu de Snake Oil bar, maar die vind ik niet zo fijn in gebruik, al lijkt ie wel te helpen.
Ik heb me ook aangemeld bij makeup alley maarik vind toch dat je niet altijd af kunt gaan op recenties. Daar vond iedereen Milky bar vies, ik vind hem heerlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:47 schreef debby1973 het volgende:
Op makeupalley zijn ze niet echt te spreken over soak and float. Hij schijnt heel erg te stinken. Heb hem zelf niet gebruikt.
Is dat zo? Hmm, moet ik dat maar eens gaan bekijken dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:53 schreef debby1973 het volgende:
Je kunt er ook produkten ruilen met mensen uit andere landen.
moet je bij "swap" kijken.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Is dat zo? Hmm, moet ik dat maar eens gaan bekijken dan.
Dat zou heel handig zijn ja,quote:Op zondag 12 juni 2005 18:00 schreef Maeghan het volgende:
ik vind dat ze gewoon een pakket met alleen maar testertjes moeten gaan verkopen, zodat je tenminste alles eens kunt proberen =D
Dat zou helemaalquote:Op zondag 12 juni 2005 18:00 schreef Maeghan het volgende:
ik vind dat ze gewoon een pakket met alleen maar testertjes moeten gaan verkopen, zodat je tenminste alles eens kunt proberen =D
Ik heb het aangepastquote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef Maeghan het volgende:
Ja ik kan ook 1 augustus, ik wil ook sterretjes.
(had ik twee delen geleden al gezegd, maar ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |