Ik snap meestal ongeveer de helft van jouw posts.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
als iemand die alleen beetje lurkt in de lush topics dan mag h7 alles en iedereen bekritiseren en de betweter uithangen.. en als iemand commentaar heeft op haar dan is ze gelijk de gebeten hond ... mijnsinszien is het gewoon een aandachtsgeile puber die mekkert al;s het haar niet gaait
blijf eens uit mijn post geschiedenisquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:46 schreef gday het volgende:
[..]
Ik snap meestal ongeveer de helft van jouw posts.Misschien kun je je schrijfstijl een tikkeltje verbeteren? (NOFI)
Nou, niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:06 schreef Sanne het volgende:
XcUZ_Me heb jij al een lijstje gemaakt voor maandag?
Thanks!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:07 schreef Reese het volgende:Hier zijn jullie!
Het meetingtopic dus. Waar het gaat over de meeting van as. maandag. En dus niet over schrijfstijl, niet over mensen die niet komen, niet over kliekjes of ander gezeik.
Deal?
Anitra, Lois en Karin moeten (helaas) nog uit het lijstje. En er zijn dus nog twee plekjes vrij!
Gezellig Aventuraquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in mijn afwezigheid ben opgeschoven naar de lijst van 1 aug.!
Ik was het helemaal vergeten. Maar ik kom evengoed wel
Al wil ik eigenlijk maar één ding hebben. En misschien nog een kado voor mijn zusje.
Maar je zusje komt zelf ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in mijn afwezigheid ben opgeschoven naar de lijst van 1 aug.!
Ik was het helemaal vergeten. Maar ik kom evengoed wel
Al wil ik eigenlijk maar één ding hebben. En misschien nog een kado voor mijn zusje.
Hoeft niet joh, die komt zelf al.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
En misschien nog een kado voor mijn zusje.
Ik heb nog een zusjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:18 schreef Reese het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, die komt zelf al.
Of heb je nog meer zusjes?
Ja, zoals ik dus. Maar ik zag mezelf op de lijst staan dus ja dan moet je wel, he. (Hoe vervelend)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:18 schreef imago het volgende:
Ooooh dat wordt erg, dan hebben een aantal van ons bij andere meetings en gewoon tussendoor al zoveel gekocht, dat we maandag allemaal slechts 1 zeepje af te rekenen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |