Lekker lijstje, Shirley.. De Demon in the Dark is superverfrissend!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Shirley het volgende:
Ik kan niet wachten tot m'n bestelling binnenkomt:
Fresh Farmacy
American Cream 500g
Demon in the Dark
It's A Pleasure Treasure
Pied de Pepper
Vertel, vertel!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga op de heenweg naar Zweden eerst naar Hamburg om daar te overnachten bij een vriend en guess wat ze in Hamburg hebben
Ik kan niet wachten tot ik Fresh Farmacy, Demon en Pied de Pepper kan uitproberen! Natuurlijk komt er weer een verslag hier dan...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Lekker lijstje, Shirley.. De Demon in the Dark is superverfrissend!
quote:
Ja ik liegquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef PeRi het volgende:
De meeste Duitse pakketten zijn helemaal niet voordeliger. Ze hebben wel leukere pakketjes. Maar je betaalt minstens 10% meer dan wanneer je de producten los zou kopen.
Ja dat klopt, ik dacht alleen dat ik wel wat voordelige dingen had gezien..quote:Op zondag 3 juli 2005 21:18 schreef debby1973 het volgende:
Nee, ik zeg niet dat je liegt hoor. Ze zijn misschien voordeliger als in nl. Maar als je de prijzen van de produkten bij elkaar op gaat tellen ben je goedkoper uit als je alles gewoon los gaat kopen. Je betaald natuurlijk ook voor het doosje, het inpakken, enz.
Oeee! Welke truc werkt bij meneer J? Ik krijg meneer JW echt niet zoverquote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga misschien dinsdag weer Lushen
M'n vriend wordt helemaal gek van me, dus hij gaat mee om van het gezeur af te zijn![]()
J heeft zelfs al deo van Lush en hij is ook hooked on Honey I Washed the Kids en hij scheert zich met Princequote:Op zondag 3 juli 2005 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oeee! Welke truc werkt bij meneer J? Ik krijg meneer JW echt niet zoverZelfs heel veel zeuren en enthousiast zijn werkt niet hier
![]()
Dat zouden ze bij ons nooit doen. Ik weet vrij zeker dat niemand echt zit te wachten op C1000 handdoeken.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
Ik kreeg deze kerst twee handdoeken met het bedrijfslogo erop geborduurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |